Precies dit doet mijn poes ook!!! De prooi lekker beet en dan even lopen paraderen totdat de hengel ergens klem raakt hahaha, zo leuk om te zien! Maar het is echt dat vogeltjes effect die veren, stuk leuker dan veel ander soort hengeltjes. En, gaat echt niet snel kapot, althans hier niet!
Oeh, welke is dit dan precies? oh zooplus ik las niet goed, ik vind m vast! Sorry
Dit moet m zijn
Aah dankjewel! Sorry voor mân onoplettendheid haha.
Nee joh geen probleem ik heb m wekenlang in een mandje gehad omdat ik dacht mwahhh niet zo speciaal, maar het is al maanden een mega succes
Hier wordt ie echt al 6 jaar vrijwel dagelijks gebruikt, en de kat haalt haalt hem ook op als we vragen âwaar is je kingkongâ
Ja mijn kat is hier ook fan van!
Pfff, de introductie gaat hier nog niet zo soepel. Kitten is hier nu een week en onze poes blaast en gromt nog steeds naar hem. Ze wil ook steeds naar buiten om maar van 'm af te zijn. Hij is enorm druk en lijkt niet helemaal te begrijpen dat ie beter een beetje afstand kan houden
Ik heb een weekje vakantie, dus nu mag de kat gewoon op de slaapkamer. (normaal mag dit niet, omdat ik dan een stuk verotter slaap) Maar ik word zo gelukkig als ik wakker word en een zwart fluffy bolletje tegen mijn benen zie liggen.
In het action topic eraan herinnerd dat kartonnen huisjes echt helemaal geweldig zijn, was een goede keuze om hem tevoorschijn te halen.
Welkom in mn nieuwe huis
Ahh die pootjes die er overheen hangen!
Wat een knap beest!
Gizmo. De idioot bij mijn moeder thuis.
Was van de buren totdat hij naar de dierenarts moest, ze wilde hem laten inslapen omdat het te duur was.
Mijn moeder zei toen, zoek het uit, mijn kat nu.
Wat ontzettend lief van je moeder!!!
Onze (oudere) kat, plast en poept ineens overal behalve op de kattenbak. We hebben twee bakken voor haar, maar ze gaat er niet meer op. Ze snuffelt eraan, stapt er soms in en gaat dan toch opzoek naar een andere plek. Voorkeur: zachte ondergrond. Vloerkleed, een verdwaalt kledingstuk, het dekbed, etc. De bakken staan op verschillende, rustige plekken, zijn schoon, er zit genoeg grit in, etc. Er is niets verandert thuis, waardoor ze stress kan ervaren. Ze is verder ook helemaal zichzelf, eet en drinkt goed. Nu heeft ze altijd wel een handje gehad om op het bed te plassen als ze de kans kreeg of bijv. na de vakantie, maar inmiddels doet ze het dus op verschillende plaatsen en eigenlijk meer niet op de bak, dan wel.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips? Ik ben inmiddels een beetje radeloos en de wasmachine draait overuren. Als het niet overgaat, brengen we haar natuurlijk naar de dierenarts, maar misschien zien wij wel iets over het hoofd.
Ook niet van grit veranderd?
Nee, gewoon het grit wat ze gewend is.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord!
Ze is 14, dus echt wel op leeftijd. Wij dachten ook aan dementie, maar omdat ze dus wel eerst aan de bak snuffelt en verder geen symptomen heeft, vonden we dat niet heel erg overeenkomen met wat op internet staat.
De groene zeep en het grit gaan we proberen. En van een van de twee bakken halen we de kap eraf, dan heeft ze nog verschillende optiesâŠ
Nogmaals bedankt. Ik zal laten weten of dit uiteindelijk de oplossing is geweest, of anders (hopelijk niet nodig) wat de uitkomt bij de dierenarts is.
Het kunnen ook blaasproblemen zijn of iets met haar nieren.
Hier ook blaasproblemen. Kat thuis was toen al wel 20 jaar en bleek een tumor in haar blaas te hebben, speciaal voer had dus geen zin maar met pijnstilling heeft ze het nog een tijdje volgehouden.
Mijn kater bleek een blaasontsteking en blaasgruis te hebben, die zit op speciaal voer en dat gaat echt top.