Kattentopic

Ze had ook serieus alleen maar filosofie boeken uit de kast getrokken. De hipster haha.

2 likes

Ik waardeer je kat en de boeken in je kast!

Haha thnx! Er moeten wel nog veel meer boeken bij haha.

1 like

Ach, ons arme snoetje moest vannacht eens zoveel overgeven. Het leek in het donker wel diarree wat hij had overgegeven. Hij at daarna gelukkig wel weer wat brokjes en kwam aan het einde van het bed liggen (terwijl hij normaal een stoel in de kamer ernaast kiest). Om half 6 vannacht maakt ‘ie ons wakker en toen m’n vriend meeliep ging hij alleen z’n brokjes eten, alsof ie toestemming nodig had. Was zo bang dat ie vannacht weer moest braken maar gelukkig niet.

Hopen dat het alleen iets verkeerds was wat ‘ie buiten had gegeten of zo… we gaan morgen met vakantie en mijn schoonouders passen op.

Nou ja zo lang hij eet, drinkt en zichzelf wast is er denk ik niet zoveel aan de hand. Toch?

De mijne heeft vannacht ook gekotst :(. Op mijn bank; maar daar liggen gelukkig preventief dekens op haha. Vooral drinken is belangrijk, eten daarna natuurlijk. Wel vervelend zo voor je vakantie, maar er wordt vast goed op hem gelet :slight_smile:

Mijn kat is heel inhuring als het koud is. Vind het zo gezellig dat de hele tijd een panter door het huis sluipt.

Poe, ik was vergeten hoe het was om een kitten in huis te hebben. Het hele nestje is vorige week opgehaald en deze is bij ons gebleven. Onze andere 2 katten zijn geen fan :sweat_smile: maar reageren steeds iets minder fel op hem. De hond en hij gaan prima, af en toe schrikt die van de hond maar gaat echt goed, hond is ook heel makkelijker.
Maar Omg kittens zijn zo stout. Overal in klimmen en vooral m’n benen. Op elke tafel zitten, eten is een uitdaging want hij wil alles hebben. Maar zo lief!

De grijze zit bij de buurman dus die zie ik heel vaak gelukkig.

39 likes

Die is nu ook weg inderdaad :joy:

1 like

33 likes

We zijn toch maar langs de DA geweest. Gisteravond had ie nog 2x overgegeven (waarvan 1 echt enorm veel en stonk) en het andere die avond waren zijn brokjes. Vanochtend kwam er gal uit dus toch heen gegaan!

Prikje tegen de misselijkheid die 24u moet werken… Ze kon niks vinden en denkt ook iets verkeerds gehad. Nu hupen dat het dan niet terugkomt als het uitgewerkt is. Tot nu toe niet meer gekotst en gewoon gegeten.

We zouden vanochtend op vakantie maar toch maar een dag uitgesteld, nu gaan we morgenochtend.

Hoe ik baby vandaag aantrof

37 likes

Ah die kittens :heart_eyes:

Ik vond net een volgezogen teek op de grond, zo vies :scream: hoop dat poes er verder geen last van krijgt nog.

We zijn op vakantie en mijn schoonouders passen op onze kat. Ze kan naar buiten en schoonouders wonen naast ons waar ze ook naar binnen kan. Maar blijkbaar is ze bijna altijd bij ons en ligt ze op haar dekentje of op de vensterbank. Schoonvader stuurt regelmatig foto’s :smiling_face_with_three_hearts:.
Ik mis onze kleine meid, misschien dat we iets eerder naar huis gaan… gelukkig zijn we daarin flexibel

5 likes

Herkenbaar! Toen ik vorig jaar eerder naar huis kwam keek een van de twee katten me niet meer aan. Hij was boos dat hij alleen gelaten was. Stomme beesten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik word iedere ochtend wakker van het gejank van mijn kitten. En het houdt maar niet op. Eerst stopte hij na 10-15 minuten wel weer met mauwen, maar nu is hij al een half uur bezig. Ik negeer het steeds, dat lijkt alleen niet te helpen. Heeft iemand hier toevallig tips?

Er vooral niet op reageren, niet eens zuchten of kuchen want dat ziet hij als aandacht en dan heeft hij gewonnen. Weet je waarom hij mauwt? Geen eten bijv? Misschien kun je dan ‘s avonds wat meer voer neerzetten.

Hij mauwt echt om aandacht, brokjes en water heeft hij genoeg en kan hij ook altijd bij. Ik wacht nu ook steeds met de deur van zijn kamer openen totdat hij weer stil is, maar het lijkt nog niet te werken. Misschien moet ik hem 's avonds nog even hard laten spelen voordat ik naar bed ga, dat hij iets langer slaapt/uitgeput is.

Yesss mijn kat zit weer eens in een doos :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Doen jullie iets qua gebitsreiniging bij je kat?

De katten zijn nu veel meer boven, oa ook ‘s nachts, dus ik dacht ik zet 1 kattenbak boven op de overloop ipv 2 tegenover elkaar in de woonkamer. Denk je dat ze er ook maar 1 keer in geplast hebben boven? :roll_eyes: