Heel erg bedankt voor jullie tips. We gaan met haar naar de dierenarts! Hopelijk is dat het antwoord en kunnen we opzoek naar een goede oplossing. Nog tips mbt voer?
De katten drinken nu echt chiquer dan ons, maar ze zijn echt groot fan haha. Het water kabbelt ook wel heel fijn.
Wow, ziet er heel fancy uit!
Ik heb hem ook besteld na hem honderd keer op Facebook te hebben gezien. Dan blijft het water straks hopelijk in de fontein en niet alles over de vloer. Ziet er mooi uit!
Deze kat is echt fantastisch
Waar haal je deze en welk materiaal is het? Ik heb nu een witte plastic fontein. Maar ik word gek van dat kalk!
Ze kijken recht je ziel in!
Mooie beestjes!
Wat een grappige snoetjes!
Die heeft wel lekker geluidje ja!! Voorzichtig met schoonmaken, ik heb al een keer 1 zo’n stuk kapot laten vallen in de wasbak
Het is gemaakt van keramiek! https://miaustore.com/nl/ Je vindt hem hier. Het is wel jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit, maar op zich is het prima te begrijpen. De katten zijn er in elk geval best wel blij mee.
@Barosmijnschatje bedankt voor de tip! Hij is best wel zwaar.
Dankje!! Wel best prijzig, maar zal ook lang mee gaan. Zit er een filter in? Dat lees ik niet terug.
Oh en wat kalk betreft, valt dat mee?
Never mind: geen fliter nodig vanwege materiaal lees ik.
Vanochtend had Spacey dus 3 boeken uit de kast getrokken en op de bank neergelegd. Ik dacht dat Pum de linkse intellectueel was, maar ze houden beide wel van lezen
Dit is echt de leukste foto ooit kleine filosoof
Ze had ook serieus alleen maar filosofie boeken uit de kast getrokken. De hipster haha.
Ik waardeer je kat en de boeken in je kast!
Haha thnx! Er moeten wel nog veel meer boeken bij haha.
Ach, ons arme snoetje moest vannacht eens zoveel overgeven. Het leek in het donker wel diarree wat hij had overgegeven. Hij at daarna gelukkig wel weer wat brokjes en kwam aan het einde van het bed liggen (terwijl hij normaal een stoel in de kamer ernaast kiest). Om half 6 vannacht maakt ‘ie ons wakker en toen m’n vriend meeliep ging hij alleen z’n brokjes eten, alsof ie toestemming nodig had. Was zo bang dat ie vannacht weer moest braken maar gelukkig niet.
Hopen dat het alleen iets verkeerds was wat ‘ie buiten had gegeten of zo… we gaan morgen met vakantie en mijn schoonouders passen op.
Nou ja zo lang hij eet, drinkt en zichzelf wast is er denk ik niet zoveel aan de hand. Toch?