Wat je even kwijt wil #69

Gewoon lekker doen

7 likes

Ik moest even goed kijken om te zien dat dit geen reactie op @arcobaleno was :joy:

11 likes

Hahah het zwelgen in zelfmedelijden kan heel lekker zijn. De rest wat minder

1 like

Ik heb morgen zwemles en dat heb ik mezelf aangedaan, vind het ook leuk maar zie er ook wel tegenop omdat ik waarschijnlijk de slechtste ben van de hele les.

7 likes

Naaah, zolang je blijft drijven zit je goed.
Ik verzoop vorige week bijna bij zwemles :joy:
Iets te enthousiast met de rugslag :joy:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Kattentopic

Borstcrawlcursus?

Als ik je een tip mag geven, als je een korte cursus gaat doen, blijf dan in de periode erna regelmatig trainen om het ‘in te laten slijten’. Ik deed een cursus van 4x 1.5 uur. Ben toen daarna nog een paar keer 1x per week gaan zwemmen maar toen gestopt. Want ik ben alles over de techniek nu weer helemaal kwijt. Zo zonde.

(Was wel superleuk om te doen, dus veel plezier!)

1 like

Ik was vanochtend om 7 uur al buiten aan het hardlopen. Toen was ik ook nog op tijd om -gedoucht en wel- de kinderen naar school/opvang te brengen en de betrokken moeder te zijn die komt kijken bij de Sinterklaas intocht op school. En om half 10 zat ik gewoon weer netjes in een vergadering.
Nondeju

50 likes

Pff ik haat deze weken voor kerst zo. Altijd superdruk, zowel op werk als prive.
Bovendien zit ik in een kantoortuin waar nogal wat nieuwe mensen zijn dus er nog meer dan anders gepraat wordt, wat me afleidt. Thuiswerken wordt masr mondjesmaat toegestaan, alleen met goede reden.

Maar vandaag had ik een super goede smoes en nu zit ik al de hele middag thuis te ‘werken’ en gewoon te genieten van de rust met de kerstboom op de achtergrond, even bijkomen.

17 likes

Ohh dat is ook wat om zo opeens achter te komen, ik snap je verbazing haha. Het lijkt me overigens wel super chill als schoenenwinkels enkele schoenen zouden verkopen, zodat je inderdaad maten kan mixen. Mijn rechtervoet is een halve maat groter dan links, dat maakt het kopen van schoenen soms best lastig

1 like

Ik klaagde laatst dat ik twee weken wachten op het resultaat van een opdracht te lang vond, heb er 1 terug en behaald :pray:t4:

6 likes

Ik heb pianoles op een woonboot, dat is echt verschrikkelijk met deze wind :nauseated_face: lekker zeeziek

5 likes

vertel meer, hoe ging dit?

2 likes

Met het risico dat jullie mij de sanneke van het forum vinden. Het leven zit echt veel tegen en het voelt alsof het me niet gegund is. Ben boos en verdrietig en kan ook even niet meer doorzetten. Waarom zit mijn leven altijd tegen?

5 likes

Kutzooi. Ik struikel gewoon net over een stoeprand zo op de grond. Wat ben ik? 85 ofzo? Broek ook meteen kapot :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik werd net heel raar door een AI iets gebeld. Wel met een 06 nummer dus ik dacht dat het een klant was en nam op, maar hoorde een monotone stem een riedeltje opratelen. Zelfs scammers zijn te lui om nog gewoon te bellen :joy:

2 likes

Zo cute die kerst-reclame van AH 🥹

Tip: zoek ‘Whamster’ niet op Youtube :sweat_smile:

18 likes

Ik had gisteren vrij impulsief een bioscoop kaartje gekocht voor Wicked. Lekker alleen. Maar ben nu zooo moe dat ik er eigenlijk spijt van heb🤣

3 likes

Wow wat een glansrol voor Andrew Ridgeley

3 likes

We hebben een mysterie. Gisteren hadden we pakjesmiddag thuis en savonds werd er opeens heel hard op ons keukenraam geklopt (daarvoor moet je een stukje onze tuin in lopen) dus we schrokken best wel. (Kind huilen enzo) Mn man en oudste kind gingen naar de deur en daar lag een tasje verpakt in zo’n afvalzak voor plastic afval. Aan dat tasje zat een gedicht voor onze kinderen. Een beetje een gek gedicht, chatgpt stijl, het klopte net niet helemaal.
En er zat een kinderboek in van de schrijver van Sapiens.
En we hebben dus geen idee van wie dit komt. We wonen pas net in de wijk en hebben nog best oppervlakkig contact met buren/buurtgenoten. En het is ook niet perse een heel toegankelijk boek? Ik vind het echt een beetje vreemd. Want niemand heeft tot nu toe het kado ‘opgeeist’ ofzo. Maar het is ook echt niet iets wat ik iemand zn kinderen zomaar zou geven als ik die niet zou kennen.
Een echt sinterklaasmysterie dus…

15 likes