Kattentopic

Mwah, toch weer hoesten en kuchen. Dus langs de dierenarts maar die kon niks vinden. Nu kat-a-lax meegekregen, liet de kat net van m’n vinger likken maar lekker vond ‘ie het niet (ondanks de naam ‘smakelijke haarbalpasta’) Moet vast goed werken nu! 3 dagen op rij moet ie het hebben, daarna minderen.

Komt het flubbertje uit de anus zelf of er iets naast? Want als het er iets naast is kan het ook zijn dat de anaalkliertjes verstopt zijn. Die kan je bij sommige katten zelf uitdrukken.

Ze is zo lief en ze doet het zo goed :smiling_face_with_three_hearts:
Ze komt ook zo vaak uit zichzelf op mn schoot liggen zooo lief.
S’nachts mag ze niet in mn slaapkamer en dan hoor ik dr ook niet :scream:.
Ben zo blij dat ze er is

Kitten foto’s

26 likes

En @Nebula. Bedankt voor het vragen :).
Vandaag was niks meer te zien…haar anus leek een beetje schraal maar geen flubbertje meer…
Misschien had ze harde ontlasting ofzo en was het daardoor rood. Met deze hitte krijgt ze meer natvoer dus wellicht helt dat :woman_shrugging: . Maar we houden het iig in de gaten.

1 like

We hebben de nieuwe slaapplek van onze kat ontdekt: de dakgoot naast ons appartementencomplex…

Slapen jullie katten ook weleens op rare plekken?

8 likes

Meest vreemde vond ik haar te zien liggen tukken in een willekeurige vensterbank in de straat :sweat_smile: ze is ook wel eens gaan slapen in de ongebruikte kattenbak. Dakgoot vond ze in ons vorige huis ook chill, we hadden zo’n klittenband hor waar ze zich dan doorheen worstelde…

Ik heb wat plankjes aan de muur gehangen voor een katten paradijs! De bovenkant van de plankjes zijn bekleed met een (katoenen) vloerkleed.
Een van m’n katten is al fan!

15 likes

Hier hebben ze ontdekt hoe ze hoger in de kast kunnen komen. Gelukkig is het met de niesziekte helemaal goed gekomen met ze.

@Bucky mooi gemaakt die plankjes!

13 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.

Onze kat is afgelopen vrijdag ingeslapen en kreeg vandaag de brief dat hij afgelopen maandag is gecremeerd. Ben er zo naar van, zo intens verdrietig.

9 likes