Kattentopic

Ahh nee wat sneu! Hoop dat ze er nu allemaal uit zijn arm beessie

Ik hoop het ook. We konden vanmiddag echt niks meer vinden.

Leren jullie je katten ook trukjes? Onze poes kan intussen high fiven :joy:

(wazige foto, maar een filmpje uploaden lukt niet)

34 likes

Haha ja zo leuk! Die van mij kan liggen, zit en allebei zijn pootjes omstebeurt geven

1 like

Ah zo leuk!! Ik ben nu aan het proberen te leren apporteren, maar daar snapt ze voorlopig niets van.

Hahaha dat heb ik ook geprobeerd maar niet voor elkaar gekregen helaas

1 like

Hoelang duurde het voordat jullie kat gewend raakte aan een nieuw kitten in huis?

Ik haalde wel eens rozen, maar onze kat heeft de irritante gewoonte om bovenop de vaas en bloemen te gaan liggen? Dus nu heb ik al een tijd niks meer gehaald haha. Vind dat wel jammer want vind bloemen heel mooi, maarja helaas.

1 like

Dag of vier/vijf, hoogstens een week.

Ja bij ons ook een dag of 4. Kitten was heel nieuwsgierig en wilde na 5 min al spelen, poes was boos en begon te blazen. Na ong 4 dagen lagen ze naast elkaar.

Mijn kat is weer thuis! :heart::heart::heart: Moet de komende week bloed bij haar prikken om haar suiker te checken, maar waarschijnlijk was haar suiker te hoog ivm stress. Dus ze krijgt nog geen insuline eerst. Vrijdag heb ik een telefonische afspraak om haar suiker waardes te bespreken. Als dat goed is, dan kan ze lekker door met speciaal eten en verder geen medicijnen enzo. Haar ontsteking is helemaal weg. Ben zĆ³ blij.

27 likes

Gelukkig, hoop dat ze snel opknapt!

Mijn oma past nu op mijn kat en stuurde net helemaal blij een selfie dat ze op haar schoot zat! Zo lief, wil hem eigenlijk hier posten haha

5 likes

@Foucher @Spaarlamp wow zo snel??? Ik ben nu 2 weken verder en ze kunnen nog niet samen. Mā€™n kat begint te blazen, maar mā€™n kitten boeit het niet. Kan ik ze dan gewoon bij elkaar blijven zetten en het ze zelf uit laten zoeken?

@Finko Wij hebben nu al een jaar een kitten (nu onderhand een kat) erbij, maar de poes moet nog steeds niet veel van hem hebbenā€¦ Snel blazen en grommen als hij in de buurt komt. Het gaat wel een stuk beter dan eerst, maar vriendjes zijn het (nog) nietā€¦

:sob::sob: ik hoop echt dat de mijne wel vriendjes worden en ook zo lief tegen elkaar aankruipen enzo

1 like

Haha, je hoort vaker wel dan van niet volgens mij :grin: . Maar het is hier wel beter, dus er zit vooruitgang in :laughing:

1 like

Die kop :rofl: Ik zal je nog eens liefde geven.

30 likes

wat is persoonlijke ruimte groejtes mijn kat

55 likes

Shit, mijn kat heeft vlooien. Ik ga zo uit mijn werk een middeltje halen, maar ik zie zo op tegen al dat gedoeā€¦ Vind het ook echt een smerig idee dat die beesten overal in mijn huis zitten. :sob:

1 like

Had die van ons ook. De dierenarts zei dat het belangrijk is om je kat overal te laten komen waar hij eerst ook kwam, dus niet ineens verbannen uit een bepaalde ruimte of zo.
De vlooien springen namelijk weer op je beestje, het vlooienmiddel op je kat zorgt ervoor dat ze dood gaan en je hebt dan nergens een ā€˜nestjeā€™ vlooien dat overleeft

3 likes