1.70 ofzo. Maar we hebben ook een open trap in de woonkamer dus daar zitten ze ook graag op.
In mijn oude appartement had ik dit gemaakt voor de katten met ikea wandplankjes
1.70 ofzo. Maar we hebben ook een open trap in de woonkamer dus daar zitten ze ook graag op.
In mijn oude appartement had ik dit gemaakt voor de katten met ikea wandplankjes
@Tsundoku @Karl_Lagerfeld @Rosalind thanks voor jullie duidelijke reacties! De krabpaal die ik zag is niet super duur en heeft daarbij nu 25% korting dus die ga ik zo halen! Die wandplankjes van de ikea is ook een leuk idee, die houd ik in gedachten. Omdat ik over 3 weken ga verhuizen moet ik niet al teveel gaan aanschaffen, dalijk past of staat het allemaal niet haha. Alhoewel de kat een soort “eigen kattenkamer” krijgt en er dus genoeg ruimte is wacht ik er toch even mee tot ik er in zit, z’n persoonlijkheid is natuurlijk ook nog niet bekend.
Mijn kat wordt volgende maand 1, geven jullie een “taartje” oid als je kat jarig is?
Hier krijgen ze een ‘blikje’. Blikje is natvoer van vooral tonijn. Ze krijgen het heel af en toe maar als ik bakje pak waar het ingaat weten ze niet hoe hard ze moeten miauwen van enthousiasme. Maar misschien dat ik voor mij en vriend wel een echt taartje haal 
Ja, ik volg sinds een paar maanden haar youtube en instagram. Ze lijkt mij inderdaad een heel warm persoon. Mooi hoe zij zich inzet voor de katten en kennis deelt met anderen zodat meer katten gered kunnen worden. 
Wij hebben zo een gekocht toen we onze kitten ophaalden, die is 50cm hoog ofzo en inmiddels bijna kapot gekrabd dus erg geliefd!

Toen we onze tweede kat ophaalden wilde ik er nog een bij en we hebben ook deze, is niet de mooiste maar deze was maar €40 en tov andere palen echt wel goedkoop. Vooral de poes(3) gebruikt deze veel als krabpaal, ze liggen er eigenlijk nooit in haha.
Mijn kat heeft deze krabpaal:
Maar ze gebruikt alleen het krabgedeelte onderaan. Ze ligt er nooit op of in. Geslaagd housewarming cadeau wel. -_-

Wij hebben deze krabpaal van 1m75 hoog. Eerst hadden we die voor 1 kat, nu hebben we 2 katten. Belangrijk aan een krabpaal is dat ze genoeg lange stukken hebben om aan te krabben.
Deze, voor drie katten. Gaat dus tot aan het plafond. Inmiddels wel aan vervanging toe, hij wordt goed gebruikt haha.
Ik word heeeeelemaal gek van de rondvliegende kattenharen, probeer ze als het kan meerdere keren per dag te borstelen met zo’n handschoen (een gewone kam/borstel vinden ze helemaal niks) maar alsnog zit álles onder. Heeft iemand tips? 
Onze kat komt nooit uit haarzelf op schoot gekropen behalve als je achter de laptop / computer zit. Dan komt ze steevast op tafel voor je liggen om te knuffelen 
Verkeerde topic, sorry!
Wij gebruiken Royal Canin. Ik heb de afgelopen weken het voer van de Aldi gegeven, maar heb er echt spijt van. De kattenbak stinkt ontzettend, ze hebben diarree en ga zo maar door. Gewoon weet Royal Canin besteld!
Ik geef Smolke en geen last van stank. Ja tenzij je gelijk boven de kattenbak gaat hangen als ie net zijn behoefte heeft gedaan.
Ik zou voor Applaws (= graanvrij) gaan. Vaak is het zo dat hoe ‘natuurlijker’ het voer, hoe minder erg ze gaan stinken. Onze katten stinken eigenlijk niet, wij voeren Purizon en vlees van Cosma/Feringa. De enige keer dat het stinkt is als ons oudje een dikke drol gelegd heeft en het niet begraaft hahaha.
Applaws en geen stank! 
Hier Orijen en ook nauwelijks stank. Inderdaad alleen als een van beide het vergeet te begraven. Of zo hard graaft dat hij de halve kattenbak eruit graaft…
Mijn kat had eerst Sanabelle graanvrij, daar deed ze het echt goed op en haar ontlasting stonk ook nooit maar helaas bleef mijn kat ze uitkotsen nadat ze was weggelopen dus ze eet nu dit: