Merken jullie ook aan je katten dat ze moeten wennen aan de warmte? Mijn kat wel voor mijn gevoel. Hij heeft ook nog best een dikke vacht en ligt echt al de hele dag te luieren op de koude tegels.
Mijn kat is slomer met de hitte.
Zo heerlijk dat weer, samen genieten op het terras.
(dat tongetje

Onze kat is buurtwacht van dienst.
Ah ja dat doet de mijne ook, die kruipt snel op schoot als er een monteur oid binnen is
Kent iemand het youtube kanaal van Kitten Lady? Zij vangt kitten op (of redt ze) en verzorgt ze totdat ze geadopteerd kunnen worden. Ik smelt elke keer sls ik een video zie. Haar instagram staat ook vol met kittens/katten.
Ik zou haar graag als vriendin willen hebben, want naast haar liefde voor katten lijkt ze me ook super lief.
Hoe hoog is jullie krabpaal (voor één kat)? Ik heb namelijk een krabpaal gevonden die ik echt super mooi vind, die is 70cm hoog dus niet echt hoog. Daarnaast wil ik nog wat krabwanden voor aan de muur o.i.d. aanschaffen, zal dat genoeg zijn?
Edit: andere ideetjes die in combinatie met zo’n lagere krabpaal zijn zeker welkom!
1.70 ofzo. Maar we hebben ook een open trap in de woonkamer dus daar zitten ze ook graag op.
In mijn oude appartement had ik dit gemaakt voor de katten met ikea wandplankjes
@Tsundoku @Karl_Lagerfeld @Rosalind thanks voor jullie duidelijke reacties! De krabpaal die ik zag is niet super duur en heeft daarbij nu 25% korting dus die ga ik zo halen! Die wandplankjes van de ikea is ook een leuk idee, die houd ik in gedachten. Omdat ik over 3 weken ga verhuizen moet ik niet al teveel gaan aanschaffen, dalijk past of staat het allemaal niet haha. Alhoewel de kat een soort “eigen kattenkamer” krijgt en er dus genoeg ruimte is wacht ik er toch even mee tot ik er in zit, z’n persoonlijkheid is natuurlijk ook nog niet bekend.
Mijn kat wordt volgende maand 1, geven jullie een “taartje” oid als je kat jarig is?
Hier krijgen ze een ‘blikje’. Blikje is natvoer van vooral tonijn. Ze krijgen het heel af en toe maar als ik bakje pak waar het ingaat weten ze niet hoe hard ze moeten miauwen van enthousiasme. Maar misschien dat ik voor mij en vriend wel een echt taartje haal
Ja, ik volg sinds een paar maanden haar youtube en instagram. Ze lijkt mij inderdaad een heel warm persoon. Mooi hoe zij zich inzet voor de katten en kennis deelt met anderen zodat meer katten gered kunnen worden.
Wij hebben zo een gekocht toen we onze kitten ophaalden, die is 50cm hoog ofzo en inmiddels bijna kapot gekrabd dus erg geliefd!
Toen we onze tweede kat ophaalden wilde ik er nog een bij en we hebben ook deze, is niet de mooiste maar deze was maar €40 en tov andere palen echt wel goedkoop. Vooral de poes(3) gebruikt deze veel als krabpaal, ze liggen er eigenlijk nooit in haha.
We hebben ook nog een boomstam die mijn vader op een pallet heeft gemaakt als krabpaal, poes gebruikt deze ook veel!
Mijn kat heeft deze krabpaal:
Maar ze gebruikt alleen het krabgedeelte onderaan. Ze ligt er nooit op of in. Geslaagd housewarming cadeau wel. -_-
Wij hebben deze krabpaal van 1m75 hoog. Eerst hadden we die voor 1 kat, nu hebben we 2 katten. Belangrijk aan een krabpaal is dat ze genoeg lange stukken hebben om aan te krabben.