Ik tel ook de dagen af! Ook een baby hier, en continue bezig met zorgen dat ie voldoende drinkt en niet uitgedroogd raakt
Ik word ook helemaal fucking wild. Ik heb zon klote muggenstekker die al die kutbeesten zou moeten uitmoorden maar eindstand sta ik net 24 muggen dood te slaan. Ramen maar weer dicht maar tis zo warm binnen
Minimaal 20?? Het wordt minimaal 30.
Morgen en overmorgen worden de heetste dagen.
( ik overdrijf en reageer ‘oververhit’ en het is tenslotte ijskoud na 9 uur savonds dus het is onmogelijk om naar de tering te gaan door de hitte)
Hier de mobiele airco naast mn bed op 16 graden gezet en de hoogste stand. Nu al zin in een verstopte neus morgen en hoofdpijn.
Ik geloof dat.m ze bedoeld in de nacht
Sta te swingen op all I want for christmas in de hoop dat het weer in de war raakt en het spontaan gaat sneeuwen. Het is 28 graden binnen en dat vind ik echt pure ellende
Als het werkt zeg het dan ff, dan ga ik het ook doen.
Het weer is al raar genoeg de laatste tijd. Sneeuw hoeft er echt niet bij
Dit hete weer voelt zo zonde van m’n vrije dag ofzo? Echt geen zin om de deur uit te gaan en de werkdag morgen voelt dan ook veel dichterbij de hele dag omdat ik ‘niks leuks’ doe.
Ben er overigens ook erg goed in om het dan als ‘zonde’ en ‘nutteloze’ tijd te zien. Waarom ben ik zo?
Ik zou bijna de smerige Zaan inspringen, zit alleen vol met blauwalg
Gewoon doen, ga je vast niet dood van
Mijn mobiele airco blaast niet tegen deze hitte op, heb nu vooral keelpijn. Het is inmiddels 30 graden binnen, voel me helemaal slap en duf. Ben duizelig en misselijk en volgens mij heb ik koorts
En koud water op polsen en een nat washandje in je nek helpt ook
Ik heb nu de airco en de ventilator aan beide kanten van de kamer tegenover elkaar staan zodat ze een soort luchtcirculatie maken en dat is zo top. Had ik dit maar eerder ontdekt.
Ik wil gewoon frisse lucht op mn hoofd
Ventilator waait wel lekker maar mn hoofd blijft warm omdat alles hier warm is.
Ik ben net echt gesmolten tijdens het koken… zo klaar met deze hitte.
Herkenbaar sinds vanmiddag. Helemaal duizelig en suf. Terwijl ik er best goed tegenkan maar mijn lichaam is er nu echt klaar mee
Ik zit midden in m’n kraamtijd. Normaal gesproken had ik wel wat meer genoten van dit weer maar nu zitten we de hele dag (op een wandelingetje na) binnen met alles dicht. Zin in iets koelere temperaturen komende week.
30binnen? Oké ik ga nooit meer klagen met mijn 24 graden. Ik voel mij met 24 graden binnen al doodziek.