Dit en in het weekend kan je gratis met je fiets in de arriva!
Ja true, je hebt gelijk hoor! Vooral voor mensen die het thuis heel warm hebben of in de stad wonen. Bij mij is het gewoon 22 graden in huis en woon loopafstand van het bos. Vind dit weer momenteel alleen echt pittig tijdens mn werk (als wijkvpk).
Wat is dit nou weer voor kuttip Het gros van het land woont ergens waar we moeten dealen met de woekerprijzen van de NS!!!
Geen wonder dat jullie geen koophuizen kunnen betalen.
Ik kan gratis met mn fiets in de trein.
Wat een kut mist. Echt onhandig met een bril.
Bij mij breekt NU de zon door!
Ik ben speciaal voor dit weer gisteravond naar mijn ouders gegaan, zodat ik in een tuin met schaduw kan zitten en er ook eindelijk wat van genieten.
Mijn ouders zeiken alleen ook al om de hitte en het is hier zoveel koeler binnen. Doet me denken aan de discussie hier
Ik heb echt een soort opruim- en schoonmaakwoede maar ik kan ongeveer vijf minuten werk doen voor het zweet over mân lichaam gutst. Heel onhandig.
Volgend weekend is het weer koud en sowieso dat mân opruimwoede dan verdwenen is.
Ik heb het koud
Hier 22, niet écht koud maar prima weer om de tuin bij te gaan houden.
Wat een briljant idee dit. Ga dit echt onthouden voor volgend jaar.
Brr wat is het fris
Ik voel me echt een opgeblazen walvis in dit weer. Ben er wel weer klaar mee.
Pooooh nog een paar dagen hier in huis blijft de warmte zo onwijs hangen en op mân vrije dagen ben ik voortdurend met de baby in de weer. Ik werk in een oud gebouw zonder airco maar daar kan ik tenminste rustig zitten typen zonder dat het zweet me uitbreekt
Ijskoud is het, brrrr!
Jij staat vast in het bos met je elektrische fiets?
Waarom is het altijd die laatste 2 dagen van de hittegolf die dan ook in de nacht nog even extra irritant zijn? Nu wordt het nog een soort van 15 graden om 4 uur sâochtends.
Morgen en overmorgen blijft het minimaal 20 graden.
Kan het niet meer aan, ben zo bloedchagerijnig en levenloos en JA IK HEB MIJN RAMEN OPENSTAAN TEGENOVER ELKAAR.
Ik tel ook de dagen af! Ook een baby hier, en continue bezig met zorgen dat ie voldoende drinkt en niet uitgedroogd raakt
Ik word ook helemaal fucking wild. Ik heb zon klote muggenstekker die al die kutbeesten zou moeten uitmoorden maar eindstand sta ik net 24 muggen dood te slaan. Ramen maar weer dicht maar tis zo warm binnen