Ja ik slaap deze nachten met koelelementen uit de vriezer bij me in bed gewikkeld in een theedoek, echt heerlijk, 1 bij mn benen en 1 ter hoogte van mn buik
Ik lig gewoon met mijn dekentje op de bank in dit 28 graden huis. Kan niet chill liggen zonder dekentje.
Me2, ik lig ook gewoon onder mijn lekkere dekbed tv te kijken chillen zonder deken is gewoon geen optie, dan ga ik letterlijk dood/s
Volgens mij wordt hier iedere 10 berichten vergeten dat dit een klaagtopic is. Of mag je hier alleen klagen als je het koud krijgt als het onder de 25 graden komt? Dan moet de titel misschien even aangepast worden.
Sta op en straal zegt mijn weerapp, ja straaltjes zweet zal ik stralen als ik op sta. Zie nu al op tegen de nacht… Pfff, ben er zo klaar mee…
Als ik mijn tuindeur open doe om wat weg te gooien in de kliko. Is het alsof je een oven in stapt. Niet te doen.
heerlie koel nu buiten
Haha! Ik heb dit jaar dan toch eindelijk horren aangeschaft. Hemels om ‘s avonds en ‘s nachts het raam wagenwijd open te zetten, zonder angst om helemaal lekgeprikt te worden.
haha beetje mn geklaag compenseren, haat deze hitte intens
Wrong guess, mijn slaapkamerraam is 4 m naast een lantaarnpaal, ik slaap aan de voorkant van het huis. Woon niet op het platteland, maar ook niet in de randstad. Verduisterende gordijnen doen wonderen. Daar tocht het wel tussendoor, dus een streepje licht zie je wel maar slaap niet met gordijnen open hoor.
Same dit is mn favo ding van die ene week in t jaar dat het mooi is.
Als we over een paar maanden allemaal onder het genot van een kop thee onder een dekentje op de bank zitten te bibberen post ik nog wel een flashback naar deze discussie. Daarom houd ik van dit topic, we hebben altijd wel iets te klagen over het weer
Not me.
Voor jou een Griekse frape dan
Als ik naar de weersvoorspellingen kijk, kunnen we dinsdag er al van genieten
Ik ga stuk om de reacties in dit topic haha. Wilde een post schrijven dat het nu in de avond nog zooooo heerlijk is en de nachten me alles meevallen maar ja daar is dit topic niet voor
En nu heb je het toch getypt
oepsie
Er staat hier eindelijk een zuchtje wind, zit in nu in de vensterbank om wat af te koelen
Ik vind het tietzweet in dit soort weer dus echt niks. Moet ik nog een beha aan ook! Hel.