Klaag hier over het weer #2

Nee het mijne ook niet. Plus ik kleed me echt vaak gewoon verkeerd aan haha

4 likes

Ja bedankt, ik ga het echt weer nodig hebben deze zomer :sob:

1 like

Oh wow dit is wel echt klote als het binnen al 26 graden is na 1 dag warm weer. Dan wordt het waarschijnlijk na een lange tijd warm weer tege de 30 graden bij je binnen? Heb nog steeds een trauma aan het snikhete appartement waar ik ooit woonde.

2 likes

ik ben een week in frankrijk en hier is het kutweer

14 graden en regen

fml

Vandaag 25 graden, morgen 13 :clown_face::clown_face: ik ga serieus overwegen om naar een warmer land te verhuizen, deze zonnige dagen zijn zo goed voor mijn mentale gesteldheid

10 likes

Ja klopt. Vond het zonnetje echt wel weer even heerlijk, maar binnen is het gewoon al gauw afzien. Overleven mijn partner en ik uiteindelijk wel, maar vind het vooral zielig voor mijn baby die er niet door kan slapen en mijn katten, ook al lijken zij er nu nog weinig last van te hebben haha!

1 like

ARGG, het was lekker weer vandaag hoor begrijp me niet verkeerd.
Maar ik wil motor rijden, alleen de voorspellingen zeiden vanaf 3 uur onweer, dus toch maar met de auto naar t werk. Nou opzich een voordeel, ik kan echt enorm genieten van onweer dus ik hoop erop dat het begint.

Maar tot op heden heeft het niet geregend, wat betekend dat ik dus best op m’n motor naar het werk had gekund. Nu wordt het wat dreigend dus motor rijden zit er niet meer in, dus dan maar hoopvol de onweer radar bekijken wanneer het nu eindelijk 11 uur later? onderhand gaat losbarsten. Gaat het uiteraard langs ons heen. :sleepy:

Hoopte heel erg op onweer en regen als ik straks lekker in bed lig, vind dat zo heerlijk maar lijkt erop dat we dat hier niet krijgen vanavond

2 likes

Spotify onweer met een timer van een half uur veel plezier ermee

6 likes

Hier staan in de stad bepaalde straten hélemaal blank. Gaat weer lekker

Oké ik blijf hopen op dat het extremer wordt (niet té). Maar verassend genoeg begin ik toch wat donder hier en daar te horen. :joy:

Ik ook want ik heb mezelf Titinius gegeven en nu doet stilte pijn.

3 likes

Ik had voordat ik ging sporten geen buienradar gecheckt dus toen ik na mijn lesje weer naar buiten ging was het natuurlijk totaal omgeslagen :sob:

1 like

Ik woon ook in de buurt van Arnhem en hier is alles net erlangs gewaaid, het begint nu wat te regenen en flitsen. Ik heb wel altijd het idee dat zowel de Veluwe als de Rijn een soort grenzen zijn waarvoor of waarna het weer vaak omslaat, dus dat het hier extreem kan zijn klopt wel.

Volgens mij was het hier vorig jaar of twee jaar geleden ook echt een keer 120 dagen droog zonder regen ofzo.

3 likes

Hier zijn de stoppen al 3 keer uitgeslagen :zap::cloud_with_lightning:

Het is hier vanaf 17.00 al feest met regen en onweer…
En vanaf morgen tot midden volgende week weer alleen maar regen geeft ie nu aan… dat hadden we afgelopen maanden nog niet genoeg gehad gelukkig :neutral_face:

1 like

Het is tenslotte al drie dagen mooi weer geweest :slightly_frowning_face:

2 likes

Meer dan genoeg.

4 likes

Ik woon in Californië. Ik hou van regen, en max 10 graden ofzo. Ik woon echt verkeerd

2 likes

Ruilen? Ik kwijn nog net niet weg onder een grijze lucht

2 likes