http://www.kanikeenrokjeaan.nl/ zegt ook nee maar heb er wel al eentje gespot vandaag
Komt er nou wel of geen zon vandaag
Weer zoveel regen en wind, ik ben er zó klaar mee
Weer een storm Ik moet fietsen vanavond ik krijg de zenuwen van dat code oranje
Waar komt dat onweer nou weer ineens uit het niets vandaan, schrik me het leplazerus
De wind staat precies op mijn raam dus dat moest dicht en nu kan ik niet slapen want zo warm
Ik zou zo graag een vleugje lente zien al is het maar een mini sprankeltje. Elke dag wind en regen, echt ik kan niet meer. En als ik de voorspellingen zie zakt de moed me in mn schoenen. Gadverdamme
Maar waarom hebben zoveel mensen vaak het idee van lente en zon in maart, dat is zelden het geval. Ja okay, officieel begint dan de lente maar daar is in de praktijk zelden wat van te merken . Heb wel narsissen ineens in de tuin groeien zag ik, dus ik dacht ff, “jaaa lente!” Maarja dat is gewoon weer een deceptie.
En met lente kun je echt ontzettende zeikweer hebben. Elke dag koude regen
Geen idee of mensen dat hebben maar als ik voor mezelf spreek is het gewoon een kwestie van hoop na weken/maanden vol regen en veel wind.
Is het weer wel een keertje consistent. En zijn de boeren niet meer aan het miepen over water tekort
En zelfs sneeuw, het is al vaker kouder geweest tijdens pasen dan tijdens kerst.
Nee dan is er water overlast
Enige positieve aan het coronajaar
Deze hoosbui is toch ook niet aangekondigd of wel
Nou er was wel meer positiefs in dat jaar
trommels?
Ik kom ook klagen maar heb een andere klacht. Ik wil nog even echt winter temperaturen rond het vriespunt, wollen truien en wangen die gloeien als je weer binnenkomt love it
Als in badumn tsss. Zo’n tromgeroffel wanneer een slechte grap wordt gemaakt
omg ik snap het nu pas jeeezus