Wat een nattigheid weer. Ik wil zoooooooooon
Zaterdag!!!
Nou maar echt!! En dan die weersvoorspellingen die elke week weer voorspellen dat er één mooie dag tussen zit en dan op de dag zelf is het allemaal weer een grote grap.
Wat een ellenlange winterdip is dit
Eerst zien dan geloven!
ik zat vanmorgen op de fiets en toen dacht ik: het is echt al een half jaar lang herfst
En het ergste is: dit ging vorig jaar precies hetzelfde. Hoop niet op weer een rotzomer en dan pas in september ergens enigszins zomer.
Klopt dat bedacht ik me dus op. Echt hou op hoor dat is dus precies de reden waarom wij pas eind aug/sept op vakantie gaan. Ik voel de bui alweer hangen
Ik kon het me ook echt niet voorstellen dat ikooit zooooo lang achter elkaar neerslag heb meegemaakt, ik vind kou niet perse heel erg maar die regen en grauwheid van afgelopen half jaar maakt me echt depri
april doet wat hij wil
Nondeju wat een wind zeg.
Zonnetje is lekker maar die wind erbij is mooi klote
Ik had wel weer fijn wind in de rug tijdens het fietsen. Hoefde nauwelijks te trappen
Na al die voorspellingen ben ik benieuwd.
Het weer vandaag valt mij
- Mee
- Tegen
- Zoals verwacht
0 stemmers
TEGEN ze gaven toch volle zon op, ik zie alleen maar sluierbewolking
Ik heb het NOS journaal alleen maar âSaharazand, dus geen volle zonâ horen zeggen. Die zagen de dreigbrieven al komen dus waren al de hele week aan het temperen.
Ik heb echt alleen maar in de volle zon gelopen en gezeten, en nu op weg naar een bbq en nog steeds
Heb het eigenlijk nog te warm in mân lange jurk met lange mouwen, maar ben echt mega gelukkig. Wind viel me echt mee, bijna windstil en af en toe even wat harder maar stelde niks voor.
Het waait hier (kop Noord Holland) heel hard, en amper zon. De temperatuur is wel goed.
Zoo die wind joh. Langs het Noordzeekanaal is het echt een flinke wind. Waaide bijna van het fietsje af tijdens werk
Nou in Amsterdam zitten alle parken alweer vol met zonnende mensen. Krijg er wel summervibes van!
Bah wat een vieze plaknacht. En het waait ook best hard dus iets open zetten is ook lastig want dan rammelt alles door de wind en maakt lawaai. Ben blij dat dit maar één nacht is, zo warm.
Nou het was 2 dagen zonnig dus nu keiharde onweer en morgen buiten alles weer zeiknat