Klaag hier over het weer #2

Ik teken voor Toscane met 23 graden, altijd 35+ gehad en dan ga je echt kapot in de steden.

1 like

Hopelijk een foutje van buienradar :joy:

1 like

Huh echt! Dat dat zo kan verschillen joh. Ik ben een paar weken aan het rondtrekken door Italië en heb echt alleen maar stralend weer gehad. Noord, Zuid… veel al gehad. Momenteel in Bologna.
Krijg idd ook weleens berichtjes of video’s doorgestuurd van kutweer in Italië (regenbuien etc) maar herken er niks van. Denk elke keer heel erg geluk dan

2 likes

Volgens mij wel! Ik zag het gisteravond ook, maar de temperatuur is inmiddels aangepast naar “slechts” 26 graden. :laughing:

1 like

Ze hebben dit uitgelegd op hun instagram.
https://www.instagram.com/p/DM27uscsp2-/?igsh=ZTFhZ25vMjUzdDlw

4 likes

Oooh haha, dat had ik nog niet gezien! Maar ging er al wel vanuit dat het een foutje was.

1 like

Ik word me een partij depri van dit grijze herfst weer….
Volgende week waarschijnlijk weer klagen dat het zo warm is in huis haha :sweat_smile: maar heb echt behoefte aan een warm zonnetje

1 like

Het zonnetje scheen heel even vanmiddag, dus ik ben even naar de winkelstraat gelopen. Kom ik daar aan gaat het keihard plenzen :smiling_face_with_tear:

Vandaag viel het hier overdag gelukkig mee, maar het is zo ontzettend wisselvallig en onvoorspelbaar. En nu is het regenachtig met een warme wind :confused:

Mijn zoon heeft een of ander Fischer price muziekbox ding. Daarop staat ook een liedje over de lente, dat het dan regent en de plantjes goed kunnen groeien of zoiets.

Mijn zoon vanochtend ‘Nou ze kunnen beter zomer zingen, want het regent nu ook steeds’.

Ik geef hem helemaal gelijk.

Het was best lekker weer en ineens begint het keihard te waaien en te regen

Wat de hellieeee

Hier al de hele dag bewolkt en regen. Dit is m’n vrije dag, het leven is zo oneerlijk

Het wordt volgende week weer 30+ graden :sob:

2 likes

Hier niet :sob::sob:

2 likes

De luchtvochtigheid hier is al zo hoog, zo naar :sob:

Walgelijk. Echt ik haat dit weer. Doe gewoon zon en een normale temperatuur. Ik word letterlijk naar van dit zweet weer. En de nacht schijnt net zo plakkerig te worden :sob:

4 likes

ik krijg niks gedaan op werk en alles voelt als veel en warm en plak en ugh
snap niet dat de illusie op moet worden gehouden dat er geen extreme omstandigheden zijn

Ik houd van warm, behalve als ik moet werken :zipper_mouth_face:

2 likes

Zit echt uit te stellen om naar bed te gaan omdat ik zo geen zin heb in zon plaknacht weer.

Waar is eigenlijk dat topic hoe warm/koud is het in je huis? Ja sorry ik vind dat topic leuk maar kan het niet vinden. Ik kreeg gister een foto van een vriendin waarbij het bijna 30 graden binnen was. Echt zielig. Zo’n typisch nieuw appartement waarbij je met dit weer echt stikt van de hitte. Beneden rond 7 uur vanochtend was het hier 24.5. Dus ik klaag nog niet.

2 likes
3 likes