Klaag hier over het weer #2

Walgelijk. Echt ik haat dit weer. Doe gewoon zon en een normale temperatuur. Ik word letterlijk naar van dit zweet weer. En de nacht schijnt net zo plakkerig te worden :sob:

4 likes

ik krijg niks gedaan op werk en alles voelt als veel en warm en plak en ugh
snap niet dat de illusie op moet worden gehouden dat er geen extreme omstandigheden zijn

Ik houd van warm, behalve als ik moet werken :zipper_mouth_face:

2 likes

Zit echt uit te stellen om naar bed te gaan omdat ik zo geen zin heb in zon plaknacht weer.

Waar is eigenlijk dat topic hoe warm/koud is het in je huis? Ja sorry ik vind dat topic leuk maar kan het niet vinden. Ik kreeg gister een foto van een vriendin waarbij het bijna 30 graden binnen was. Echt zielig. Zo’n typisch nieuw appartement waarbij je met dit weer echt stikt van de hitte. Beneden rond 7 uur vanochtend was het hier 24.5. Dus ik klaag nog niet.

3 likes
3 likes

Wat een kutweer vandaag

1 like

Ja wat een verschrikking. Ik zit al ongeveer de hele dag te wachten tot ik ff naar de AH kan. Maar dan hoor ik weer keihard die regen tegen t raam aan waaien :sob: laat maar weer

5 likes

Ik kwam niet vooruit op de fiets. :sweat_smile:

Die wind maakt alles zoveel kutter en stressvoller :face_with_symbols_over_mouth:

Weet je wat ik pas erg vind? Dat het vrijdag en zaterdag 27 graden met zon wordt hier!!! Bah

1 like

Ik haaaat die wind, ik word er zo onrustig van. Was ook om 4 uur al wakker doordat het zo hard waaide :rage:

3 likes

Hier geen regen maar inderdaad die wind! De hele bovenverdieping lag vol met zand en blaadjes omdat 1 raam op een kiertje open stond?

Het regent zo hard dat ik er niet van kan slapen :smiling_face_with_tear:

1 like

Lig ook wakker van de harde wind nu. Zo irritant dit.

Ja gister was het weer zo onvoorspelbaar. Ik had 2 afspraken en die beide waren maar minder dan 1 km verderop dus ik wilde gewoon fietsen. Hele tijd twijfelde ik tussen regenjas en een gewone jas want het ging de hele tijd van regen naar droog. En dan te bedenken dat dit de komende maanden zo blijft. Dan begrijp ik weer waarom veel mensen herfst juist kut vinden, het wordt alleen geromantiseerd.

1 like

Na maanden onder een laken te hebben geslapen had ik gister weer een dekbed gepakt omdat het eindelijk koel genoeg was. Héérlijk om weer onder een dekbed te slapen! Maar dat was van korte duur want komende dagen wordt het weer zo warm en lig dus nu weer onder een laken. Wat is dit nou!!

6 likes

Huh woon je in nl? Of heb jij een huis waar extreem lang warmte in blijft hangen. Want hier ligt de deken echt al lang en van de week als bijna winter deken gepakt.

6 likes

Nou ik had het hier echt net over met een vriendin, zij liggen ook nog onder een laken?? Ik heb echt 2 weken in de zomer geen dekbed op gehad :joy:

1 like

ik ben wel echt een koukleum en was (te lang) in de zee geweest/moest ongesteld worden maar heb de afgelopen maand al een paar keer een warme kruik gemaakt :heart_on_fire:

5 likes