Klaag hier over het weer #2

Inmiddels 37 graden dinsdag en woensdag nu ook 36. Gatverdamme.

Pff doorbikkelen t/m woensdag en dan blijft het de dagen erna wel eventjes een normale temperatuur geloof ik (20-22 graden en droog en zonnig). Kan nu al niet wachten.

7 likes

Ik zou het weer nog wel kunnen trekken als het binnen in huis niet zo rammend heet zou zijn. En dat blijft vaak nog lang hangen helaas.

2 likes

En vooral 's nachts weer 12, dan kan de slaapkamer iig afkoelen

5 likes

Ik heb nu al zin in bet concert waar ik heen ga dinsdag. In Duitsland. Met 37 graden.

Ik zit in Zuid-Frankrijk. Al dagen rond de 35 graden en komende dagen naar de 40 graden. Overdag kun je echt niks doen. Gelukkig hebben we airco

same hier maar dan noord-spanje. Om
7u deze ochtend gaan wandelen, zodat we in ieder geval nog iets konden doen! Water in zwembad en zee is ook al zo warm.

2 likes

Groetjes vanuit een gemoedelijke 23 graden in Zwedennnnn

10 likes

Het is hier een beetje fris in huis met de deuren open? Ik zit te genieten en deze kou op te slaan voor de komende dagen hahaha :joy:

4 likes

Ik geniet helemaal van het lange terrassen vandaag, iets minder van mijn appartementssauna. Mijn klacht alleen is dat er dus teringveel vliegende mieren zijn. Net bijna een vol terras geflasht omdat er 1 m’n decolleté in vloog. Voel het dan gelijk overal kriebelen.

4 likes

Ik ben zo opgezwollen door dit weer, dat je mij kan gebruiken als een strandbal

6 likes

Ik heb een mobiele airco aangeschaft voor deze dagen, en het helpt enigzins, maar ben de komende drie dagen gewoon aan het werk waardoor ik de airco niet kan laten draaien (slang naar buiten, dus het raam MOET open staan en dat is niet veilig als ik niet thuis ben) dus het wordt met gemak 32 graden in dit huis.
Mn arme mega bejaarde kat heeft het nu al heel zwaar met 27 graden.
Hou m’n hart vast :cry:

Jelly

2 likes

Ventilator laten draaien zodat er in ieder geval wat luchtverplaatsing is. En als je je echt zorgen maakt gewoon thuiswerken.

3 likes

Alsof dat overal maar zomaar kan

@Frenky je hebt van die koelmatjes voor dieren, misschien is dat wat?

9 likes

Thuiswerken kan helemaal niet, maar thanks

2 likes

Sorry niet over nagedacht!

2 likes

Deze temperaturen + ongesteld zijn = not for the weak :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

12 likes

en van al die nieuwsberichten over de hitte krijg je het spontaan nog 5 graden warmer

4 likes

Ik weet ook niet wat ik erger vind haha, de warmte zelf of alle heisa in het nieuws eromheen :laughing: vraag me echt af als we geen nieuws en weerapps zouden hebben, of het dan net zo erg zou zijn

6 likes