Klaag hier over het weer #2

Net als een bejaarde naar de supermarkt geschuifeld voor eten, kom ik thuis en krijg ik bericht dat mijn medicatie klaarligt bij de apotheek en ik WEER de deur uit moet :broken_heart:

Eerder vandaag al weg zitten fikken bij de Keti Koti herdenking dus dit is in totaal 3 keer vaker naar buiten dan ideaal

Sorry als nooit-zwanger-geweest-persoon, kan je niet op je rug liggen als je zwanger bent? Moet je per se op je zij?

1 like

Als je er geen last van krijgt kun je prima op je rug liggen.

Maar door het gewicht van je o.a. je baby kan dit de de ader die naar je hart toestroomt afknellen waardoor je je duizelig/misselijk kunt voelen en flauwvallen

3 likes

Wat een hel zeg. Fietsen door 37 graden voelt als fietsen in een oven.
Gelukkig is het hoogtepunt alweer bereikt, en is het al gedaald naar 36 hier :hot_face:

3 likes

Kijk ik heb het ook heet, maar hebben we nou echt een hitteblog (nos, nu.nl) nodig??

5 likes

Ik HOUD van de zomer maar dit hoeft ook weer niet.

3 likes

De DHL meneer was heel blij met mijn glas koud water :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Zet je hoofdeinde wat omhoog of extra kussens onder je hoofd, dan lukt het vaak wel beter om op je rug t liggen.

1 like

Ja mijn thermometer hangt in de volle zon (ik weet dat dat niet hoort) en geeft 50 aan :joy:
Wordt echt een plaknacht dit. Ik ga denk ik morgen toch maar op kantoor werken met airco

2 likes

Mn aircootje trekt deze hitte niet eens, haha.
Het blijft hier voorlopig steken op 31.
Pure HEL op aarde dit.
Kat maakt het gelukkig goed, ikzelf daarentegen…

Hopelijk komt er morgenmiddag een eind aan.

1 like

Echt janken. Het liep hier op in de schaduw tot 43.7 van wat ik heb gezien.

Kan me gewoon niet herinneren dat het in NL ‘s avonds nog 31 graden is geweest?! En deze pussy is alweer bang voor het monster onweer wat altijd na van die warme dagen gaat komen. Ugh.

2 likes

Oh ja zeker wel, er was 1 zomer dat het echt verschrikkelijk was, 2019 geloof ik?

4 likes

Ik dacht 2020 ook, die eerste corona zomer.

Wat een hitte. Ik kom net terug van vakantie met 2 weken lang 36 graden. Dat was zo goed te doen. De twee dagen dat ik thuis ben al meer gezweet dan de hele vakantie bij elkaar.

Wordt er iemand wel blij van dit weer?
Wel lekker eensgezind een keer in dit topic.

9 likes

Ja dat was wel echt erger dan nu, toen was ook overal het gras compleet geel door de droogte en echt een lange periode hittegolf

En een stad/dorp die toen per se het hitterecord wilde breken en een dag later werd het weer verbroken, of was dat een ander jaar

Ja, 2019 in ieder geval (ik was hoogzwanger).

Ja, was 2019. Weet dat nog want fotografeerde toen met 38 graden een bruiloft. Ik vond mezelf zielig maar die arme bruidegom in driedelig pak nog net wat meer.

Ik heb mijn kantoor (dat op zolder is) verplaatst naar de garage. Ontzettend ongezellig maar het is best koel daar.

3 likes

Ja heerlijk. Ik heb morgen mijn thuiswerkdag maar ik ga naar kantoor, thuis smelt ik weg.

2 likes

Zomer van 2020 ook, want toen gingen we met met die hittegolf op fietsvakantie. :’) Nog nooit zo blij geweest met airco op een hotelkamer.

Ik lig nu als een zeester op bed met de ventilator aan. Hopelijk kan ik (en de rest op het forum ook) een beetje slapen vannacht.

1 like

Voor het eerst dat ik het in bed ook echt heel heet vind. Afgelopen dagen was met ventilator nog wel te doen, maar drijf nu weg. Mn kat slaapt ook altijd als kleine lepel tegen me aan :smiling_face_with_tear:

1 like