Een avondvierdaagse kan ik ook niet aanraden.
Ik ga zo slecht op dit weer man man man
En elk jaar weer denk ik ik moet een airco aanschaffen in de herst en elk jaar weer VERGEET IK HET
Gisteren ook gelopen, 7km ![]()
waarom is het nog steeds 31 graden, ben er nu wel ff klaar mee. ik heb koppijn en wil mijn huis afkoelen
Wow gaat hier (Rotterdam) te keer!
In Den Haag begint het nu ook… Konden eindelijk de ramen open om de boel af te laten koelen, kan alles nu weer dicht omdat het zo hard waait.
Ik hou de laatste jaren best van de warmte in Nederland want vaak is het lekker koel in de schaduw maar nu is het gewoon overal stikheet. Niet te doen. Ook een Avondvierdaagse gelopen vandaag en ik heb zelden zo gezweten, gatver.
Plafondventilator blijft wel de beste aankoop ooit ![]()
Eerst nog even de laatste bloedhete zonnestralen meegepakt, om vervolgens tot mn onderbroek natgeregend te worden. Moest gewoon mn haar fohnen ![]()
Wat een onweersbui. Echt lang geleden dat ik het zo heb meegemaakt
Ja bizar, check deze kaart:
Ik ben niet snel bang voor onweer maar dit is wel heel erg heftig. Continu flitsen en het waait ineens keihard.
Hier ook echt om de seconde flitsen wtf
Ugh dit komt er hier nog aan. Hoor het in de verte al.
Heb overigens nu een luchtbed in de woonkamer gelegd omdat dat de enige plek in huis is die relatief koel is
Ik wil ook regen, onweer, wind, iets
wij krijgen weer niks…
Vind wel lekker ff de raampjes open gezet hier. Het was ruim 26 graden in huis dus mag wel ff doorwaaien.
Maar zoveel bliksem achter elkaar heb ik volgens mij niet eerder gezien. Bijzonder!
Hier ook niets! Altijd als er buien voorspeld zijn (met dit soort weer) lossen ze vlak voor de stad weer op…
Ik hoor ook steeds de ambulance afwisselend met de brandweer rondrijden. Dat is wel heftig.
Holy shit. Denk dat hij net ergens is ingeslagen. Voelde m’n bed zelfs trillen.
Edit. Paar straten hier achter inderdaad ingeslagen. Huis wordt nu geblust ![]()
Half uur op mn balkon in de regen zitten genieten van al het prachtige onweer
love onweer echt (als ik thuis ben)
Zo extreem heb ik het nog nooit gehad, elke minuut slaat het wel in, en constante verlichte lucht door de flitsen in de lucht