Hier schijnt de zon vaag, maar de wind is echt geen grap, ik moest net fietsen, voor mijn gevoel ga je achteruit als je niet trapt
De wind. ![]()
Houdt het ooit nog op? Helemaal klaar met die grafwind steeds.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik trek het ook zo slecht. Je trapt je het ongans.
Dit moest ik Googlen haha
Heb het gevoel dat het steeds meer waait in Nederland. Echt vervelend ja, is het wat warmer is het nog koud door die rotwind. Mijn haren waaien dan ook alle kanten op en dan zit het weer lelijk.
Dat idee heb ik ook ja!
Alles is irritant met wind. Ik wou lekker buiten zitten vandaag, maar niet pal in de zon, maar de parasol kon niet vanwege die grafwind, dus toch maar weer binnen zitten. ![]()
Stond ook in het weerbericht dat de wind zwak tot matig zou zijn, nou als dit zwak-matig is?!
Voor mijn gevoel is er ook wind inflatie/windflatie. Nu windkracht 2 of 3 zou vroeger dan 4 zijn geweest.
Door al die rotwind waait er de hele dag al rotzooi in mijn oog auwww ![]()
Ik voel me wel een beetje een zeikstraal dat ik kom klagen met al deze zon de afgelopen (en komende) tijd maar kan het aub kappen met waaien??? Ik word er helemaal onrustig van
Ja het waait zo hard!! En eigenlijk wil ik regen want mijn tuin gaat nu al kapot ![]()
Ik zit ook helemaal in het anti wind-team (nav die poll gisteren haha), kan gewoon nog niet lekker op mijn terras zitten de afgelopen tijd want ik waai bijna weg en het is gewoon koud dan
Op de fiets is het ook kut! First world problems, ik weet het haha. En ik hoop dat de voorspelde regen van volgende week ook echt gaat vallen voor de natuur
Ligt het aan mij of is t super plakkerig vandaag ![]()
Luchtvochtigheid 90% hier
Nee, ligt niet aan jou. Vreselijk goor plakkerig
Ik fietste net door een wolkbreuk. Zelfs m’n sokken zijn nat en m’n werkdag op kantoor moet nog beginnen.
Heb de hele weg hardop “takketyfusteringweer” gezegd en dat luchtte wel een beetje op
Echt zo klaar met deze regen, hagel, wind, kou. Het is half mei en normaal gesproken met Hemelvaart is het echt lekker!! ![]()
![]()
Ja wat een schijtweer. Met hemelvaart zitten we vaak met zn allen volop in de zon op het terras. Het schijnt ook nog nooit zo’n slechte hemelvaart te zijn sinds 2014.
Lekker een weekend weg en verregenen
ons weekend rond kerst was warmer volgens mij.
Ik ga zo barbecueën met een hele groep ![]()
ellende