Klaag hier over het weer #2

Volgens mij niet want ik heb (omgeving Utrecht) niks gehad.

3 likes

Ik heb in Overijssel ook niets gehad

2 likes

Het gaat ook niet om een NL alert maar om de KNMI app waarin je zelf kan aangeven of je voor het hele land die meldingen wil krijgen of alleen voor de regio waar je woont

2 likes

Bedankt, dat had ik inderdaad gelezen

Ohhh excuus dan heb ik het te snel gelezen.

@Hallows Ja dat vind ik ook! Vroeger waren die lange, grijze herfst/winters ook niet per se goed voor mn humeur, maar het was wel voorspelbaarder.

1 like

Er ligt hier nog steeds op sommige plekken sneeuw in de tuin :expressionless:

1 like

:point_up_2:t2:

10 likes

De sneeuw ligt er nog net zo :rage: Tot zover het gaat vannacht regenen dus dan is morgen de straat schoon

1 like

Ik moest gisteren door de sneeuw en op de heenweg was alles doorweekt en op de terugweg moest ik zonder handschoenen. Moest gewoon bijna huilen van de pijn. En geleerd - je vingers opwarmen in je mond werkt NIET. (Ja, weet ook niet wat ik dacht).

Alle sneeuw is weer weg :sob:

Ik baal ook!
Was er eindelijk goeie sneeuw gevallen bij mij thuis, was ik er niet. :cry: En toen ik thuiskwam was het al vieze derrie geworden. En nu is er niks meer van over.

1 like

Wow het licht gaat hier gewoon even uit. Opeens zieke regen.

2 likes

Ik heb de hele ochtend de lamp boven de eettafel aangehad :angry: Nu begint het hier eindelijk een beetje op te klaren en is alle sneeuw gelukkig weggeregend. Was toch prutsneeuw.

1 like

Waar is die zon en 17 graden die beloofd was :smiling_face_with_tear:

Hier :grin:

4 likes

Dan houd ik hoop haha

Nou hier ook niet. 12 graden en bewolkt :sob:

2 likes

Haha ik was echt al verbaasd waarom er nota bene vandaag berichten in dit topic staan :smile:

6 likes

Hier (zuid-oost Brabant) ook! Ik zit buiten op de zitzak in de zon met spaghettibandjes en m’n jurk omhoog zodat ik blote benen heb en het is GEWELDIG. Echt bizar wat die zon voor je mentale gesteldheid kan doen.

5 likes

Ik heb geen klachten over het weer maar wel dat ik moet WERKEN :cry: ik vind dat iedereen zonvrij moet krijgen op de eerste warme zonnige dag

6 likes