Klaag hier over het weer #2

Hier ook echt om de seconde flitsen wtf

1 like

Ugh dit komt er hier nog aan. Hoor het in de verte al.

Heb overigens nu een luchtbed in de woonkamer gelegd omdat dat de enige plek in huis is die relatief koel is

3 likes

Ik wil ook regen, onweer, wind, iets :frowning: wij krijgen weer niks…

3 likes

Vind wel lekker ff de raampjes open gezet hier. Het was ruim 26 graden in huis dus mag wel ff doorwaaien.

Maar zoveel bliksem achter elkaar heb ik volgens mij niet eerder gezien. Bijzonder!

2 likes

Hier ook niets! Altijd als er buien voorspeld zijn (met dit soort weer) lossen ze vlak voor de stad weer op…

2 likes

Ik hoor ook steeds de ambulance afwisselend met de brandweer rondrijden. Dat is wel heftig.

2 likes

Holy shit. Denk dat hij net ergens is ingeslagen. Voelde m’n bed zelfs trillen.

Edit. Paar straten hier achter inderdaad ingeslagen. Huis wordt nu geblust :pensive:

1 like

Half uur op mn balkon in de regen zitten genieten van al het prachtige onweer :smiling_face_with_three_hearts: love onweer echt (als ik thuis ben)

6 likes

Zo extreem heb ik het nog nooit gehad, elke minuut slaat het wel in, en constante verlichte lucht door de flitsen in de lucht

Een van mijn kat is serieus oostindisch doof en stronteigenwijs. Vanwege het noodweer probeerde ik haar binnen te halen maar ze reageerde helemaal nergens op. Ze zat doodleuk op het dakje waar ik niet bij kan naar de flitsen te kijken. Dus ik heb tussen de onweer klappen door als een malle met voer en speeltjes lopen zwaaien en toen ze eindelijk iets naar beneden kwam heb ik haar kunnen grijpen. Maar ja ik kan dus geen raam openzetten nu want ze loopt doodleuk weer naar buiten.

5 likes

Ja ergens vlak buiten Utrecht moet er echt iets groots ingeslagen zijn, hoorde een knal die echt alles deed trillen, heel veel lichtflitsen maar konden de bliksem niet zien voor de knal, schrok me rot.

1 like

Ah shit dat is wel echt naar

1 like

En het gaat hier los nu. Buienradar gaf echt steeds aan dat we niets zouden krijgen dus ben wel happy nu. Slaapkamer is meteen 3 grafen afgekoeld.

Maar wat een flitsen daarboven.

1 like

Oohh wat cool deze kaart. Hoe zou dat werken?
Hier is niks dus ik lig te zeesterren in bed met raam open te luisteren naar het gelal van de buren en hun tuinfeest

2 likes

Omg wat eng het flitst maar door

1 like

Woah heb echt ineens knallende koppijn sinds vlak voor het hier los ging, denk door de luchtdruk :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Het gaat hier in gelderland ook loooos. Hoop dat mijn huis in brabant nog heel is :sweat_smile:

3 likes

Ik heb ook zieke hoofdpijn heel de avond al

2 likes

Zulke harde wind nog nooit meegemaakt :open_mouth:
Lig echt bang in bed :sweat_smile:

3 likes

Zooooo dit onweer, holy moly

1 like

Zo he wat bizar vannacht. Vond het echt eng… hier in de buurt is een huis in de bramd gevlogen na blikseminslag :exploding_head: heb echt de halve nacht beneden gezeten met een bange hond. En de 2 kids sliepen gewoon door haha (gelukkig)