Klaag hier over het weer #2

M’n slaapkamer is denk ik wel 28 graden en afkoelen wil ook nog niet helemaal lukken. Zelfs slapen onder een laken met ventilator is nog te warm :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik word zoooooooo onrustig van dit weer :sob::sob::sob: Gisteravond al achter alle kussens en de beschermhoes van onze tuinbank aangerend. En nu lig ik wakker van ZO HARDE regen die op m’n dak aan t kletteren in combinatie met die gore harde wind. Echt houd op. Elke keer ook als ik op de weer-app kijk, zijn de minimale zonnetjes die er nog stonden ook weer veranderd in regen. Heb gewoon een herfstdip in juni???

3 likes

Same :sob: de komende week ook weer elke dag regen. Eerst t/m maandag, nu alweer t/m donderdag.

1 like

Heb de afgelopen dagen ook door stortregen moeten fietsen, ben er wel echt klaar mee nu. Gisteren was ik in de sportschool en daar hebben ze zo’n plat dak met van die plastic platen en het hagelde zo hard dat het pijn deed aan mijn oren :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

EN HET IS ZO BENAUWD, alleen maar plakken, bleh!

1 like

Probeer de 4daagse te lopen. 4 dagen lang. Non stop door de klote regen gelopen.