Klaag hier over het weer #2

Ik wil alvast even klagen dat ik het benauwd vind :grimacing: en ik heb een kledingcrisis

3 likes

Ugh… alweer zeemist. :weary:

Ik zie voor volgende week 29 graden :scream:

Ik weet niet of ik hier al aan toe ben.

En ik moet natuurlijk gewoon werken. Hmmm

1 like

Ik nog niet en idd ook gewoon werken en helaaas heel veel op kantoor of ik heb cursus :sob:

1 like

Volgens Gerrit Hiemstra was de kans dat het volgende week 17 graden gaat worden net zo groot als 27.

7 likes

Het is hier al 2 dagen donkergrijs met wind :sob: ik dacht dat het mooi weer zou worden deze week

1 like

Hier regent het inmiddels!

Had Gerrit toch gelijk :joy:

1 like

Het ziet er maar triestig uit ja, zo’n grauwe dag. Volgens mij valt het qua temperatuur wel mee maar als het zo grauw is heb ik ook meteen veel minder zin om naar buiten te gaan. Ook al hoeft het dus niet koud te zijn…

Ik werd even blij maar hier staat nog gewoon as zondag t/m vrijdag 25 graden of hoger, met als klapper de woensdag, 29 graden en volle bak regen. Haat aan zulk plakweer. Misschien moeten wij van woonplaats wisselen tijdelijk :laughing:want jij vindt heet weer wel superlekker toch?

1 like

Jij woont ook in dh toch? Buienradar zegt bij mij dit, ziet er een stuk beter uit

1 like

Ik ben echt zo klaar met die schijtwind. Voor mijn gevoel waait het al wekenlang minstens met kracht 5

9 likes

Inderdaad. Ik zit als een hijgend paard op de fiets (soms met meewind wel heel snel).

En ik had een snelle zomerkleding bestelling gedaan maar nu valt het weer wat komen gaat best tegen

1 like

Nu woensdag 30 graden :sob:

1 like

Je hebt daar speciale rekjes voor die je tussen je raam en het kozijn kan zetten. Dan kan je raam open, maar je kat er niet uit. Wellicht is dat een optie voor je.

3 likes

Het is half 11 en het is nog 25 graden in m’n huis. Kan wel janken.
Voel nu alweer hoe moeilijk het is om die warme “dikke” lucht in te ademen (hallo astma)

Zo vreselijk geen zin in weer een hete zomer. Overdag warm is OK, maar de nachten zijn een brandende hel.

3 likes

Is het al september? #klotezon

3 likes

Mijn studio is al een sauna :smiling_face_with_tear:

Daarnaast zitten mijn benen weer eens onder de bulten en door dit weer ben ik mij daar dan zo bewust van. Geef mij maar een tijdje 20 graden

1 like

Uit frustratie maar een mobiele airco besteld. Duur, maar nu toch relatief goedkoop tov een maand later.

2 likes