Weer app geeft gewoon 30 graden aan doe rustig
Ik dacht ga even lekker buiten zitten op mijn vrije middag, hield het 1 minuut vol. Nu zit ik koel binnen maar ik vind dit altijd zo verraderlijk. Ziet er lekker zonnig en gezellig uit buiten maar je gaat gewoon kapot.
Hier is het bewolkt en geen zon te bekennen. Jammer weer
Ik vind dit weer zo verschrikkelijk. Vannacht was hels en het koelt ‘s avonds en ‘s nachts ook gewoon niet af op m’n zolderkamer. Heb zo geen zin in die zomer
Wou net op m’n buik gaan liggen is t opeens helemaal bewolkt. Zal er leuk uitzien straks voorkant gekleurd achterkant niet
Hahaha ja dat inderdaad
Benauwde zooi buiten. paar graadjes minder gaarne.
26 graden in mijn woonkamer, buiten 28 maar daar is het lekkerder dan binnen. Wat een benauwde ellende zeg. Gelukkig wordt het vrijdag koeler
Zet een ventilator buiten met een verlengsnoer! Echt m’n nummer 1 zomertip haha, ik doe dit altijd (en ik hoop dat dit niet gevaarlijk is maar het gaat al jaren goed)
Dit ga ik doen dankje voor de tip
Enige nadeel van dit weer vind ik dat ik geen hap door m’n keel krijg.
Vind ik een voordeel. #summerbody2022
Ik lig helemaal te creperen van de warmte, gadverdamme
Iedereen die een slechte nacht heeft gehad door de warmte steek je hand op:
- Me!!!
0 stemmers
De lucht is gewoon dik. Ik voel me helemaal ongemakkelijk
Het gaat hier als het goed is regenen(en onweren?) vandaag. Aan de ene kant hoop ik dat het wat verkoeling brengt maar aan de andere kant ben ik bang dat het er alleen maar stik benauwd door wordt wat het er dus ook niet beter op maakt
0,1 mm!!