Ik zou zelf liever met dit weer hoogzwanger zijn dan met 30 graden, maar blijkbaar zijn ook daar de meningen over verdeeld ![]()
Ik vond het heerlijk eind juni. Lekker elke dag met mijn bolle buik rustig baantjes trekken in het buitenzwembad, lezen in de schaduw en mijn dagelijkse uitje naar de ijssalon, haha. Maar hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe je je fysiek voelt en wat je nog kan.
Ik ben ook alleen maar aan het vreten omdat ik me rot verveel haha! ben nu online aan het zoeken naar regenjassen ![]()
Ik heb met dit weer al opvliegers laat staan met 30 graden
(ook hoog zwanger)
Same en ben niet eens zwanger, dus ik ben misschien ook niet het goede voorbeeld
ben jaloers op mensen die goed tegen warmte kunnen
We hebben lekkage dus het regent ook binnen ![]()
![]()
Ik wil heel graag even naar de supermarkt want ik heb geen eten maar het STORTregent gewoon. ![]()
Zeiknat geregend van t sprintje van de auto naar de ingang van de winkel net, echt doorweekt. In 15 seconden ofzo.
Deze dag was echt verschrikkelijk. En ik heb beloofd om iemand van het station te halen, die komt om 21 uur. Zo geen zin om naar buiten te gaan
ik wil gvd buiten kunnen zitten en van mn tuin genieten!
Ik had net mn winter jas aan ( regen bestendig).
Het is dat ik over 2 weken op vakantie ga anders was ik helemaal depri geworden.
Oehh, das een leuk vooruitzicht. Heb het even gemist, waar ga je heen?
Griekenland. Naar fam dus echt 3 weken lang zon zee strand en vreten.
Oh heeerlie.
Zo voel ik dat ook. Vanaf begin juni renovatie aan mijn appartement, volop in de steigers, daardoor ook niet in de zon kunnen zitten. Is nu bijna klaar, nieuwe loungeset besteld. Komt woensdag, maar of ik er ook gebruik van kan maken??? Gelukkig ga ik in september nog een weekje naar Griekenland. Heb dan ook pas vakantie.
Omg echt 2 x hoogzwanger geweest met een hittegolf en dat was zoooo chill, geen gezeik met kleding want jurkje, geen gezeik met schoenen want slippers etc… nu ben ik weer zwanger (31 weken dus niet hoogzwanger ofzo) maar ik had me alweer verheugd op warmte en je niet heel erg te hoeven aankleden… krijg je dit🤪
A.s. zaterdag geef ik een feestje (staat al lang gepland), dat moet in de tuin want binnen heb ik te weinig ruimte. Ik ben echt bang dat het hele feest niet door kan gaan want er is voorspelt dat het hard gaat regenen. Kutzooi.
Heb je geen mogelijkheid om een zeil te spannen oid als afdak?
Nee dat lukt niet echt in mn tuin. Party tent kan wel. Maar er komen iets van 20 mensen dus dat wordt leker dicht tegen elkaar aan staan dan haha. Nja ik zie wel even, komt vast wel goed. Maar ik baal gewoon. Denk je een leuk tuinfeest te geven in augustus, wordt het 14 graden met spoelende regen ![]()
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw huis en tuin eruit zien, maar eventueel de party tent tegen het huis zetten en binnen zoveel mogelijk plek maken zodat mensen verspreid zijn over binnen en buiten?
Ik blijf het zeggen: kom naar Zeeland, hier is het al de hele dag droog en redelijk zonnig!