Ik kom ook klagen. Ik heb toch zo’n hekel aan dit schijt weer. Kou en regen. Doe normaal man. Waar blijft de zon en 25+graden. Echt om depressief van te worden. Voel me met hoge temperaturen en zon echt 1000x beter.
Ja helemaal mee eens Lig ik hier met een trui en een dekentje op de bank. Ik wil tot 22 uur in de tuin zitten!
Word ik ziek of is het echt zo koud??
Ik heb ook met dekentjes gezeten, dus of we zijn samen ziek of het is gewoon kutweer
En dan blijft het wel de hele nacht rond de 17 graden. Vies, vochtig, klam.
Dat is wel zo, alleen waren veel mensen toen gewoon aan het werk, en hebben veel mensen nu juist vakantie of zitten 6 weken met kinderen die vakantie hebben. Dan is dit weer wel echt kut ( er vanuit gaande dat je in Nederland bent/ blijft).
17 graden en regen dus ik heb lange broek aan en een blouse. Gelukkig wel open schoenen. Kom ik buiten, is het bloedheet en plakkerig. Ik vind dit zo smerig
Kinderen op de opvang zijn nu echt niet te temmen, willen naar buiten…maar ja met capuchon op staan ze dan langs een muurtje. Dan is het heel moeilijk om vrolijk te doen en ze aan te sporen om te spelen
afritsbroek
lange dunne broek! zo’n lekker wijde losse
Ik draag gewoon shorts hoor, het is 22graden.
Gatverdarrie wat is het vies plakkerig en warm buiten
En dan is het eindelijk droog weer, hebben we hier echt alleeeeeeen maar onweersbeestjes. Gestoord word ik er van.
1 voordeel, ik ben de hele week al super productief op mijn werk, terwijl ik anders in de zomer vaak niks uit mijn vingers krijg en de klok vooruit zit te staren. Mijn baas zal blij met mij zijn de komende weken
Ik word juist van djt weer heel sloom. Het is echt slaap weer.
Ja hier heb je wel gelijk in. Ik was toen net verhuisd en de eerste weken in het nieuwe huis echt alleen maar mooi weer gehad! Echt gewoon elke dag. Maar dat vergeet je dan toch snel op 1 of andere manier. Volgens mij heeft juni zelfs niet 1 slechte dag gehad, als in regen en vrij koud. Heel uitzonderlijk. Daarom is dit contrast zo groot. We zaten elke avond tot laat in de tuin.
Hoorde net op het nieuws dat de eerste paddestoelen op zijn gekomen in het bos. Ik ben hier echt niet klaar voor. Over paar weken liggen de pepernoten in de schappen.
Hier liggen sinds deze week al pepernoten, ik kreeg echt zowat een verzakking.
Paddestoelen zie ik al de hele zomer in het bos, maar door de vele regen wel een stuk meer nu.
De eerste? De hele tuin staat vol
Er zijn dit jaar sinds het voorjaar eigenlijk al vrij veel paddestoelen
Nee, zo makkelijk gaat dat niet. We zullen wel zien wat het weer wordt.