Gelukkig dacht echt dat de herfst in aantocht was haha.
Die vreselijke kutwind ook. Het is hier nu best zonnig en eigenlijk heel lekker weer, behalve dat je compleet weggeblazen wordt door windkracht 6.
Ben benieuwd of ze ook gemiddelden hebben voor windkracht, volgens mij is dit een dik recordjaar
Je hebt dus de optimistischere concurrent, weerplaza, en ik snap echt niet hoe ze zo’n andere interpretatie kunnen hebben van het weer op dezelfde plek, zelfde tijd (ja ik snap dat het weer altijd een beetje raden blijft maar toch, de stelligheid waarmee ze het brengen). Vb (zelfde plek):
Ja de weercijfers idd, ik kijk daar dus wel vaak naar ( I know I know) en het verschil tussen een 4 en een 7 op dinsdag vind ik echt behoorlijk. Ben in die zin dus heel benieuwd naar de achterliggende interpretatie.
Haha nee die cijfers slaan nergens op. Des te hoger de temperatuur en des te meer zon, des te hoger het cijfer altijd. Want 42 graden en de hele dag zon is natuurlijk altijd voor iedereen veel lekkerder dan 22 graden en de hele dag zon
@alle zomerhaters: zijn jullie nu tevreden?
Ja!
Tweede helft augustus zou het iets beter moeten worden lees ik online… Voel me nu iig echt beroofd van mn zomer.
Omg ja. Ik kan zo goed slapen, heerlijk wandelen met mijn paraplu, geen zweetplekken, geen pressure om met mooi weer wat te doen of korte kleding.
Maar ik vind het wel sneu voor mensen die op vakantie zijn in Nederland of niet op vakantie kunnen. Gun hun wel mooi weer.
Maar echt
Ben hoogzwanger en ik zit de hele dag binnen, ellende. Kom per dag een kilo aan zo, want zit mijn frustratie weg te eten haha. Waar is de zonnn
Ik zou zelf liever met dit weer hoogzwanger zijn dan met 30 graden, maar blijkbaar zijn ook daar de meningen over verdeeld
Ik vond het heerlijk eind juni. Lekker elke dag met mijn bolle buik rustig baantjes trekken in het buitenzwembad, lezen in de schaduw en mijn dagelijkse uitje naar de ijssalon, haha. Maar hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe je je fysiek voelt en wat je nog kan.
Ik ben ook alleen maar aan het vreten omdat ik me rot verveel haha! ben nu online aan het zoeken naar regenjassen
Ik heb met dit weer al opvliegers laat staan met 30 graden (ook hoog zwanger)
Same en ben niet eens zwanger, dus ik ben misschien ook niet het goede voorbeeld ben jaloers op mensen die goed tegen warmte kunnen
Haha ja heb je wel een punt ! Echt een hittegolf lijkt me vreselijk hoor, maar 22-24 graden zonder regen is wel welkom nu haha
We hebben lekkage dus het regent ook binnen
Ik wil heel graag even naar de supermarkt want ik heb geen eten maar het STORTregent gewoon.
Zeiknat geregend van t sprintje van de auto naar de ingang van de winkel net, echt doorweekt. In 15 seconden ofzo.