Klaag hier over het weer #2

Ik ben normaliter dol op dit weer, meer zelfs ik ben dit nu wel zat. Mijn god wat een koude en druilerige bedoening

1 like

Ik vind dit weer wel oke in het juiste seizoen.
Nu wel erg treurig.

Ik word echt verdrietig van dit weer. Ik wil gewoon leuke dingen doen, maar niks is leuk als het regent en de temperatuur niet eens de 20 graden aantikt.

2 likes

Na een maand zowat dat we in 42 graden zaten op vakantie weer terug in NL met mijn vriend. Ik had allerlei uitstapjes gepland zodat hij meer van het land ziet, baal wel heel erg van het weer. En over 2 weken gaan we weekje weg, dan is het daar weer 30 graden. Waarom speelt het weer zo mee voor mijn gemoedstoestand

Heb oprecht even moeten huilen had zoveel leuke buitenactiviteiten gepland voor in de zomer. Wat is dit? Alleen maar regen, wind en kou.

Ik baal er ook van.

Vorig jaar zomer was zĂł anders! Toen ging ik vaak rond een uur of 17 na werk nog met een vriendin naar het strand en dan lagen we daar nog tot 20u ofzo. Ik ging dan ook altijd nog even het water in en zwemmen om af te koelen. En dan even een patatje of visje ofzo ergens halen en dan thuis lekker loom zijn en een wijntje drinken.

Avondeten in de tuin
Sowieso 's avonds tot laat nog lekker buiten zitten
In het weekend een stukje varen

En deze zomer zit ik in mn vrije tijd gewoon binnen met lange broek en lange mouwen :expressionless:.

14 likes

Dit is geen zomer maar herfst joh

1 like

Is er ook een Jubel-over-het-weer-topic?
Gisteren een heerlijke zomerse dag met veel zon, nu wat regen.
Daarnaast rustig slapen want lekker koel, en niet die vernietigende hitte als in het zuiden van Europa. Ik ben heel blij, nadat ik wanhopig was eind juni na al die warmte.

26 likes

Ik ben normaal meer van herfstig weer dan van zomerweer, maar die non-stop regen trek ik ook heel slecht. Echt al twee keer een andere broek aan moeten trekken vandaag omdat-ie tijdens het wandelen met de hond nat is geworden. Hondje stampt ondertussen vrolijk door de plassen heen, dus die moet ik ook iedere keer als we binnen zijn helemaal afdrogen. :roll_eyes:

1 like

Ik had anders morgen op Ameland gezeten voor 4 nachten/dagen. Ben blij dat het geannuleerd is. Ik weet direct weer waarom je niet in Nederland op vakantie moet gaan. Mn vriend houd van skeeleren etc. En we wilden daar fietsen maar eh, nee. Vind het echt deprimerend. Maar ik heb ook een groot vitamine D tekort kwam ik achter dus daar ligt het ook aan :’).

De winter duurde zoooo lang, toen sporadisch mooi weer gehad ergens in mei of juni ofzo een keer. En nu weer kou wind en regen.

Ik eis een goede nazomer :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Wat een treurnis :sob: vooral dat de voorspelling voor de komende tijd ook zo blijft.

1 like

Ik heb een trui aan en ik heb het nog steeds koud.

Nou, sporadisch mooi weer in mei en juni klopt niet helemaal, van half mei tot eind juni heeft het bijna geen druppel geregend en het was meestal warm en zonnig. Maar dat ben je inderdaad snel vergeten met dit weer :cry:

11 likes

Ik snap echt dat velen dit kut vinden. Maar volgens mij was heel juni mooi/warm en dat lijkt dan meteen vergeten, terwijl dat echt uitzonderlijk was.

Hopelijk wordt augustus nog wat maar geen hittegolf alsjeblieftđŸ€ž

13 likes

Ja half mei tot juni was t mooi (maar te droog) maar het was verdomme van september tot en met begin mei ook al van dit druilerige herfstige kloteweer.

En nu dus alweer. En een dag regen of een buitje prima, en gistermiddag scheen gelukkig de zon.
Maar vandaag is echt vreselijk, ik had vanochtend gewoon licht aan in de badkamer omdat het te donker was. En ik heb het sinds ik vandaag even door de miezer gefietst heb al de hele dag koud. Bah.

En de komende dagen zal er vast wel een keer een uurtje zon zijn, maar doe dat lekker in september. Het is half juli dus temperaturen boven de 20 graden met zon en heel sporadisch een buitje lijkt me niet teveel gevraagd.

7 likes

Ik heb het al dagdn stervenskoud maar mensen in mijn omgeving doen alsof ik gek ben

3 likes

Ik dacht dat het koud was buiten. Ik vind het echt ontzettend benauwd, m’n jas was te warm. Maar door die regen wil ik ook niet zonder jas lopen

2 likes

Mijn zomervakantie is begonnen, nou jeej :joy: ga niet weg dus mag hopen op beter weer

2 likes

Ik word ook echt helemaal gek van dit weer, vooral die stomme regen. Ik kan ook echt helemaal niets met mijn haar als het zo vochtig is buiten haha verdorie. Ik wil zon en 30 graden!!! :rage: