Klaag hier over het weer #2

Deze dag was echt verschrikkelijk. En ik heb beloofd om iemand van het station te halen, die komt om 21 uur. Zo geen zin om naar buiten te gaan :cry: ik wil gvd buiten kunnen zitten en van mn tuin genieten!

1 like

Ik had net mn winter jas aan ( regen bestendig).
Het is dat ik over 2 weken op vakantie ga anders was ik helemaal depri geworden.

2 likes

Oehh, das een leuk vooruitzicht. Heb het even gemist, waar ga je heen?

1 like

Griekenland. Naar fam dus echt 3 weken lang zon zee strand en vreten.

6 likes

Oh heeerlie.

1 like

Zo voel ik dat ook. Vanaf begin juni renovatie aan mijn appartement, volop in de steigers, daardoor ook niet in de zon kunnen zitten. Is nu bijna klaar, nieuwe loungeset besteld. Komt woensdag, maar of ik er ook gebruik van kan maken??? Gelukkig ga ik in september nog een weekje naar Griekenland. Heb dan ook pas vakantie.

Omg echt 2 x hoogzwanger geweest met een hittegolf en dat was zoooo chill, geen gezeik met kleding want jurkje, geen gezeik met schoenen want slippers etc… nu ben ik weer zwanger (31 weken dus niet hoogzwanger ofzo) maar ik had me alweer verheugd op warmte en je niet heel erg te hoeven aankleden… krijg je dit🤪

6 likes

A.s. zaterdag geef ik een feestje (staat al lang gepland), dat moet in de tuin want binnen heb ik te weinig ruimte. Ik ben echt bang dat het hele feest niet door kan gaan want er is voorspelt dat het hard gaat regenen. Kutzooi.

1 like

Heb je geen mogelijkheid om een zeil te spannen oid als afdak?

1 like

Nee dat lukt niet echt in mn tuin. Party tent kan wel. Maar er komen iets van 20 mensen dus dat wordt leker dicht tegen elkaar aan staan dan haha. Nja ik zie wel even, komt vast wel goed. Maar ik baal gewoon. Denk je een leuk tuinfeest te geven in augustus, wordt het 14 graden met spoelende regen :expressionless:

1 like

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw huis en tuin eruit zien, maar eventueel de party tent tegen het huis zetten en binnen zoveel mogelijk plek maken zodat mensen verspreid zijn over binnen en buiten?

Ik blijf het zeggen: kom naar Zeeland, hier is het al de hele dag droog en redelijk zonnig!

2 likes

Nou, hier bij mij in Zeeland heeft het anders vanmorgen genoeg geregend :rofl:

O, helaas, dan gaat het niet op :smile:

Wat zeg je dat mooi. :heart_eyes:

2 likes

Pf echt he, het lijkt wel alsof ik voor dag en dauw op een herfstige oktober dag aan het werk ben. Zo donker :sob:

2 likes

Amazing, volgende week donderdag/vrijdag (laatste vakantiedag) eindelijk lekker weer. Beste zomervakantie ooit :+1:t2:

Ja zelfde hier. Had al voorspeld dat het weer lekker weer zou worden als mijn vakantie over zou zijn. Zal me niet verbazen als er dan nog even een hittegolf komt

1 like

Natte sokken door de regen.
Heb maar even droge gehaald, enige geluk was wel dat ik droge schone in de auto had staan

oh die komt er echt nog wel denk ik. dan kom ik hier weer lekker klagen

1 like