Klaag hier over het weer #2

Niks ergers dan de hele dag nog op kantoor moeten zitten met natte sokken en schoenen. :sob: Fijn dat je iets droogs aan kon doen.

Ik heb nu al twee dagen op rij echt zo’n zweetkont als ik van de fiets afstap (uurtje fietsen), echt zo vies.

Heb het ook zo warm door die luchtvochtigheid.

4 likes

Ik ben bang dat dat mooie weer van volgende week van dat vieze gore plak weer word omdat het zo lang zo vochtig is.

ja let’s fucking GO ik kan echt niet wachten tot volgende week

10 likes

noooo ga weg. gewoon lekker 25 en zon

2 likes

Bij weerplaza zie ik gelukkig nog maar max 26 staan (zuiden hier en vaak de heetste plek van NL). Hopen dat het meevalt.

1 like

Eerst zien dan pas geloof ik het. Die weerapps hebben mij al genoeg teleurgesteld de afgelopen weken.

6 likes

Gelukkig heeft kees momma wel een fijne zomer.

21 likes

Ja

11 likes

Ik word echt zo leip van dit weer. De kou kan me echt niks schelen, maar hou op met die regen constant :cry:

Misschien goede regenbroek en regenjas mee en dan alsnog wandelen? Klinkt misschien als een suffe oplossing maar ik heb dat laatst ook gedaan en alsnog was het leuk terwijl ik er tegenop zag haha! In bossen loop je vaak wel meer beschut en het is niet koud.

Verder snap ik je helemaal haha word er zelf ook ellendig van. Andere dingen die we laatst op een weekendje weg in de regen hadden gedaan: rondje met kringlopen bezoeken, in een stad alvast een paar leuke koffie- en lunchplekken opzoeken en dan tussen de buien door beetje rondlopen maar verder van cafe naar cafe hoppen (ergens een koffie, ergens anders iets lekkers etc.). En we zijn ā€˜s avonds uit eten en naar de bios geweest!

3 likes

Ik heb ook ideetjes nodig om te doen met een vriendin die dit weekend bij mij komt logeren. Als het lekker weer is, dan kan ik 100 dingen bedenken om hier te doen. Maar nu weet ik het even niet met dit stomme weer.

1 like

Escape room, bakken, bioscoop, filmavond thuis, thema-diner koken, spelletjesavond, kleine canvasjes kopen (of mokken of whatever) en deze beschilderen.

7 likes

https://www.instagram.com/reel/CsReqEwqaKX/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA== ik zag laatst dit, ziet er ook leuk uit!

2 likes

Kröller-Müller museum en Paleis Het Loo zijn denk ik wel goed te doen met dit weer, toch?

1 like

Ja, snap ik! Hopelijk valt het toch mee en zijn het buien waar je tussendoor kan lopen ipv de hele dag regen.

1 like

Ja meestal regent het echt niet de hele dag, en rond het Kroller Muller kun je bijvoorbeeld al hartstikke mooi wandelen en fietsen, dus dat komt wel goed @tuula

4 likes

Dit wil ik nog doen met een vriendin!

5 likes

Ik ga morgen op kamp, en lig dan 5 nachten in een tent. Hoop echt dat ik niet mijn tent uit zwem :sob:

Ik ga ook modderstampen bij Solar dus hopelijk vind er morgen een wonder plaats en schijnt de zon (gefeliciteerd alvast :partying_face:)

3 likes