Klaag hier over het weer #2

Ja een regenjas is wel echt een must have deze maand.

Het lijkt net alsof ik eraan gewend ben inmiddels dit schijtweer. Kan me ook daarom bijna niet voorstellen dat het nog warm zonnig weer wordt. Alsof we al in midden oktober ofzo zitten.

5 likes

Ja ik ook. Ik had er 1 van rains maar die is verdwenen? En vond ik echt veeeel te zweterig. Nu een goedkoop ding van de Lidl en die bevalt nog beter maar zit geen rits op.

Dus als iemand nog tips heeft?

1 like

Über nemen?

3 likes

Ik heb gewoon drie paar schoenen te drogen staan omdat ik hele tijd zeiknat regen als ik met de hond ga wandelen inclusief zompige schoenen. Helemaal klaar mee. :hocho: :rage:

2 likes

Ja mn allstars stonden laast ook te drogen. Was echt verbaasd over hoelang het duurde voordat ze weer droog waren. En er staan nog 2 paar schoenen van mn vriend te “drogen”. Ik wil ze bijna gewoon in de droger flikkeren.

1 like

Ik ben geneigd de haard aan te zetten, in fucking augustus!!!

6 likes

Had ik maar een haard, dan had ik hem aangezet haha.
Nee maar ik denk dat we de laatste 5 jaar niet 1 keer zo’n slechte juli qua weer hebben gehad?! En augustus is tot nu toe ook elke dag kut. Vind het ook jammer omdat ik nu een tuin heb.

1 like

Ik denk dat we het ook wel snel vergeten. Twee jaar geleden was dat hoog water half juli bij ons in Limburg, dus toen had het ook zo veel geregend. En omdat er hier begin augustus altijd kermis is kan ik me ook wel herinneren dat ik vorig jaar ook ‘s avonds op stap een jas aan had, en vorig jaar rond deze tijd stonden de straten ook wel eens blank. Maar het voelt dit jaar wel heel extreem, dat vind ik ook hoor. :sob:

2 likes

Ik ben het zat. Ik heb midden in de winter gewoon een winterdip…

9 likes

Agu. Draag mijne al sinds 1997 :skull:

2 likes

13 graden nu buiten :cold_face:

2 likes

Ik ben eigenlijk nooit in dit topic te vinden maar vandaag kan ik niet anders omg wat een kutdag

1 like

300 meter buiten gelopen in de regen om pakketje weg te brengen en Kinderbueno te kopen. Ultiem zomergevoel, helemaal bueno

4 likes

In Groningen schijnt de zon wel :sob:

3 likes

Ja heb hier al bijna de hele dag zon en warm :rofl: 21 graden. Was ook een verassing though.

4 likes

Ik die klaagt over 33 graden en hitte. Ik die nu ook kom klagen over de nonstop regen… het stopt gewoon niet :sob:

Meer mensen die alleen maar onder de dekens series liggen te kijken? :joy: serieuze twijfel of het de regen of depressieve gevoelens zijn hahaha

10 likes

Ik liep net buiten omdat het even echt moest, maar ik stapte op een losse tegel. Dus er kwam een vloedgolf over m’n voet heen en toen zat ik de rest van de weg naar huis met 1 zompige schoen :smiling_face_with_tear: gelukkig had ik een volle spaarkaart van Starbucks, dus heb nu wel iig een gratis grote chai late. It’s something…

Misschien regenlaarsjes kopen. Ik heb ze ook :sob:

1 like

Ik lig op bed met een dekentje, kat en kaarsjes aan series te kijken. Ik ga gewoon in een soort winterslaap met dit weer. Zag wel dat het volgende week beter wordt!!!

7 likes