Klaag hier over het weer #2

Ik vind het ook zo heftig dat er overal in europa zon extreem weer is. Of enorm noodweer of mega hitte golven.

8 likes

Mn vakantie is weer voorbij! Het voelt echt alsof ik herfstvakantie heb gehad man. Op naar volgend jaar zomervakantie :sweat_smile:

2 likes

image

11 likes

So sad. Moest wel hard lachen om je post :sweat_smile: maar tis wel triest.

1 like

Ben gewoon in mijn winterjas naar buiten gegaan doe normaal

2 likes

Mijn huis is normaalgesproken altijd heel warm/aangenaam genoeg om in een korte broek en T-shirt rond te lopen, maar ik heb het zo koud dat ik gewoon een dikke joggingbroek, sweater, sokken en pantoffels aan heb??? Helemaal klaar met dit weer.

1 like

Die wiiiiiiiind :unamused: Het idee ook dat het zo snel alweer herfst is en dan duurt het zoooooo lang tot het weer lente is. Ik ben echt chagrijnig erdoor vandaag. Binnen is het 18 graden brrr

5 likes

Die gore naaktslakken ook overal op het fietspad met dit weer :tired_face:

Vanochtend de tuin op orde gemaakt en alle ramen schoongemaakt vanaf de buitenkant met het vooruitzicht dat het droog zou blijven.

Wat denk je

:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

Ben zo klaar met dit weer

1 like

ZO goor. Ik wilde mn fiets laatst in de garage zetten en ik liep met de fiets aan mn hand en ik reed per ongeluk over zo’n naaktslak. Ik heb echt gegild. Vind dat zulke gore dingen. Sorry i dont love alle dieren.

1 like

De zon is weer in de rest van Nederland zeker :sweat_smile:

5 likes

Haha ja wat een deceptie so far!

2 likes

Hier in Breda is hij zeker present

2 likes

:sob: voor zaterdag staat nu ook echt de hele dag regen. Hopelijk morgen nog wat zon pff

2 likes

Denk het. Het is hier wel warm, maar klam. Alsof je door een natte scheet loopt

1 like

Waarom is het meteen zo teringbenauwd? Of ligt het aan mij?

2 likes

Echt zo’n nadeel van die koude natte zomer is dat nu met 1 mooie dag het gelijk weer zo teringheet voelt allemaal. :hot_face:

4 likes

Nederlands weer: Graag of niets

2 likes

Ja indd. Ik ben helemaal niet meer gewend aan de warmte (was ik tot een paar weken geleden wel meer) dus nu voelt het meteen weer zo heftig. Super benauwd en drukkend vind ik het hier trouwens ook, al de hele middag bewolkt ook.

2 likes

Bij ons is de luchtvochtigheid ook echt hoog in huis ook al staat het open.