Het waait ook zo hard al de hele dag.
Eerst dikke regen en nu flinke wind…
Ik was gisteren naar een concert buiten en het was echt zulk kut weer. De ponchos waren overal uitverkocht en het moment dat het begon heeft het alleen maar keihard geregend. Je zou verwachten dat je deze tijd van het jaar wel lekker in het zonnetje zou kunnen staan maar neeee. Was helemaal doorweekt en heb daarna een half uur onder de douche gezeten om proberen op te warmen😭 Nu thuis heb ik het ook ijskoud gatverdamme.
En t blijft ook waaien ook al wordt t weer beter. Windkracht 4 is gewoon net niet fijn.
Ja heb de hele middag lekker in de zon op het terras gezeten aan het water.
Ik hou dus wel van regen , maar was ook wel even weer blij met ‘de zon op m’n gezicht’. Er waren zelfs mensen aan het zwemmen weer.
Huh wat??? Het heeft hier gewoon de hele dag, non-stop geregend
ben je aant trollen
Haha nee echt niet, maar ik was echt in (het noorden van) noord Nederland en daar was het toch echt heel veel zon. En eigenlijk ook geen drup water.
Can confirm. Het was hier de hele dag droog, redelijk warm en zonnig.
Zie nu ook op de temperatuur kaart dat het verschil echt groot was qua temperatuur.
Ik kan niet wachten om volgende week weer levend te verbranden. 10 maanden herfst is mij te veel.
Die voorspellingen van minstens 3 dagen 30 graden zijn inmiddels al gereduceerd naar 1 dag 25+ op vrijdag en daarna gewoon weer rond de 20.
De kans dat er nog een week met echt zomerweer komt wordt steeds kleiner. Misschien dan September, maar dan is iedereen er alweer klaar mee en wordt het alweer om 8 uur donker.
Echt een tyfuszooi.
Ja! Ik mis echt die lange zomeravonden buiten. Daar is het eigenljjk alweer te laat voor in de tijd.
Ja, hier viel het ook erg mee.
Ik had in dit topic tips gevraagd voor wat te doen met het slechte weer, maar het was helemaal niet nodig.
Lekker met een vriendin gisteren op het strand champagne zitten drinken.
Ik vind het ook zo heftig dat er overal in europa zon extreem weer is. Of enorm noodweer of mega hitte golven.
Mn vakantie is weer voorbij! Het voelt echt alsof ik herfstvakantie heb gehad man. Op naar volgend jaar zomervakantie
So sad. Moest wel hard lachen om je post maar tis wel triest.
Ben gewoon in mijn winterjas naar buiten gegaan doe normaal
Mijn huis is normaalgesproken altijd heel warm/aangenaam genoeg om in een korte broek en T-shirt rond te lopen, maar ik heb het zo koud dat ik gewoon een dikke joggingbroek, sweater, sokken en pantoffels aan heb??? Helemaal klaar met dit weer.
Die wiiiiiiiind Het idee ook dat het zo snel alweer herfst is en dan duurt het zoooooo lang tot het weer lente is. Ik ben echt chagrijnig erdoor vandaag. Binnen is het 18 graden brrr