Klaag hier over het weer #2

Die gore naaktslakken ook overal op het fietspad met dit weer :tired_face:

Vanochtend de tuin op orde gemaakt en alle ramen schoongemaakt vanaf de buitenkant met het vooruitzicht dat het droog zou blijven.

Wat denk je

:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

Ben zo klaar met dit weer

1 like

ZO goor. Ik wilde mn fiets laatst in de garage zetten en ik liep met de fiets aan mn hand en ik reed per ongeluk over zo’n naaktslak. Ik heb echt gegild. Vind dat zulke gore dingen. Sorry i dont love alle dieren.

1 like

De zon is weer in de rest van Nederland zeker :sweat_smile:

5 likes

Haha ja wat een deceptie so far!

2 likes

Hier in Breda is hij zeker present

2 likes

:sob: voor zaterdag staat nu ook echt de hele dag regen. Hopelijk morgen nog wat zon pff

2 likes

Denk het. Het is hier wel warm, maar klam. Alsof je door een natte scheet loopt

1 like

Waarom is het meteen zo teringbenauwd? Of ligt het aan mij?

2 likes

Echt zo’n nadeel van die koude natte zomer is dat nu met 1 mooie dag het gelijk weer zo teringheet voelt allemaal. :hot_face:

4 likes

vreselijk! wel lekker windje hier in midden NL

Nederlands weer: Graag of niets

2 likes

Ja indd. Ik ben helemaal niet meer gewend aan de warmte (was ik tot een paar weken geleden wel meer) dus nu voelt het meteen weer zo heftig. Super benauwd en drukkend vind ik het hier trouwens ook, al de hele middag bewolkt ook.

2 likes

Bij ons is de luchtvochtigheid ook echt hoog in huis ook al staat het open.

Is dat niet het probleem juist? Buiten is het vochtig, dan haal je dat naar binnen.

4 likes

Ik heb collega’s (omgeving Amsterdam) die vandaag vrij hadden genomen vanwege het lekkere weer. Zoooo geweldig is het toch ook niet geworden haha. Was zelf van plan lekker in de tuin te zonnen maar er is hier weinig zon te bekennen

1 like

Het is hier in het Zuiden wel tegen de 28 geworden met de hele dag brandende zon.
Maar zie nu bij het Knmi dat het aan de kust een stuk koeler is.

1 like

Vannacht mn temperatuur opgemeten omdat ik zwom in bed, gatver

1 like

Jeetje wat 'n regen weer…

Jeetje wat een bak water komt er naar beneden. Ik werd er wakker van

2 likes