Klaag hier over het weer #2

Wat een regen en heb vanavond nog een feestje. Hopelijk is het dan droog naar als ik alles nu zo zie kan ik mij dat bijna niet voorstellen

Weet natuurlijk niet waar je woont maar in midden brabant zal het rond het midsag uur droog worden als het goed is. Dus denk dat je feestje niet in het water zal vallen :grin:

1 like

Nou moet dat eerst nog maat eens zien hoor. Al ZO vaak dit jaar “volgende week wordt het25gr/droog/watdanook” en steeds schoof het weer op.

Hier ook al heel de ochtend regen (sinds gisteravond). Echt klaar mee. Het hoeft geen 30gr te zijn, maar gewoon graad of 23 en niet heel de dag regen en dan langer dan 2 dagen zou wel welkom zijn :sweat_smile:

2 likes

Al die regen tijdens mijn dienst :sob:

1 like

Gisteren was het idd prima, maar vanaf de avond dus weer regen.

Hij geeft nu inderdaad prima weer aan komende dagen, maar eerst zien dan geloven want al zo vaak goede voorspellingen gehad die dan steeds opschoven en dan toch weer regen enzo.

1 like

Ja hier ook, zo geen zin om met >25 graden in een soort terrarium bezweet les te geven omgeven door puberzweet :sob:
Mijn lokaal is recht onder het platte dak :clown_face:

Maar er kan nog een hoop veranderen ja.

Ik haat dat de luchtvochtigheid zo hoog is. Alles plakt, zelfs de vloer en ik heb barstende hoofdpijn. Waarom kan het nooit ‘normaal’ zijn? :smiling_face_with_tear:

2 likes

Regen, again :sob::sob::sob:

1 like

Bizar wel hoe het in het land verschilt. Bij mij was het gisteren gewoon 30 graden en zweten geblazen. Dit weekend ff wat koeler (morgen gewoon droog en zonnig met 24) en de rest van de week 25+ en droog, einde van de week loopt het weer op richting de 30 :frowning:

3 likes

Ik had mij verheugd om op een lekkere wandeling. Maar het is zo troosteloos en grijs buiten. Het verpest meteen mijn mood.

1 like

Hmmm migraine

2 likes

Echt pfff…zo drukkend. Van mij hoeft het allemaal niet meer die zomer, en ik ben een zomermens. te gewend aan de 20 graden vibe nu.

Ik heb ook zo’n koppijn!

3 likes

Het is nog zo warm :sob: zweten in bed

2 likes

Prachtig

9 likes

Ja wij zeggen Daarnet

3 likes

Haha heerlijk. Hier in Brabant schrijven / zeggen we toestraks haha

3 likes

Hier ook toenstraks nooit aan gedacht dat het dialect is

2 likes

Hmm denk het niet, ik kom uit midden Nederland en gebruik toenstraks ook. Maar twijfel nu ook of dit geen normaal woord is haha

4 likes

Ik heb een poll aangemaakt

3 likes