Die regen vond ik niks de afgelopen weken, maar stiekem vond ik de temperatuur echt heerlijk. Niet zo benauwd als nu, en in huis bleef het ook koel.
Lig er al 40 minuten wakker van, ik dacht eerst wat een rare geluiden in mijn droom. Het is van die diepe ver dragende rommel.
Ik vind het wel lekker dat de zon weer wat meer schijnt, maar ergens voelt het wel een beetje nep ofzo. De hele zomer heeft het geregend, en nu krijg je ineens op het eind nog zon. Beetje ālaat op het feestjeā gevoel krijg je ervan.
Ik mag toch hopen dat het niet zo warm gaat worden volgende week dinsdag!
Dan voelt mijn woning aan als een kas.
Dit is buienradar toch? Die hebben wel vaker van die overdreven voorspellingen. Zal vast meevallen.
Laten we het hopen dat het niet zo warm wordt volgende week
Mijn klomp breekt echt elke keer dat ik die weerapp op mn telefoon open hoor. Ik ga volgende week vrijdag varen, dus ik keek gister: 30 graden met zon. Nou heerlijk om dan op een bootje te zitten. Ik kijk net: 19 graden en regen. Wtf?!
Het is ook onmogelijk om voor langer dan een paar dagen een accurate weersverwachting te geven en zelfs dan kan het nog iets veranderen. Als een bepaald drukgebied net 100 km een andere kant op gaat kan het weer totaal anders zijn. Zeker in ons klimaat.
Ja snap ik hoor, maar het blijft irritant.
Waarom is het zo bewolkt steeds! Schopt al mān plannen in de war
Ja jezus zelfs in Frankrijk fuckt het weer gewoon net zo hard met je als in Nederland. Zou 30 graden worden, nou dikke mist, wolken en 21 graden. Ik heb het kouddddd.
Ik heb het echt bloedheet hoorr
Ja zo irritant, ik kleed me ook de hele tijd verkeerd omdat de voorspellingen niet kloppen
Ik zit nu in een veel te zomerse outfit op kantoor omdat ik om 17:00 ga varen Hopelijk komt de zon nog tevoorschijn
Nou dit. En deze week zou het prachtig zomerweer worden, tis vrijdag, heb nog nauwelijks zon gezien en gister was het gewoon koud?
Hier is het wel warm (of ja vind 23 graden wel een prima temperatuur) maar van dat vieze benauwde bewolkte weer i.p.v. lekker zonnig warm.
Het is hier al een paar uur zonnig en inmiddels erg warm Zie echt uit naar de voorspelde plaknacht š«
wat een teringhitte
Ging uurtje geleden even cravings shoppen bij het tankstation en oh my wat is het benauwd binnen en buiten
Haha zo voel ik mij ook! Vooral een zweetsnor