Ik kan juni me nog zo goed herinneren omdat ik toen net in mn nieuwe huis met tuin ging. Het was gewoon echt ELKE dag van de maand zonnig. En volgens mij ook niet snikheet? Echt perfect. Dus ik zei nog tegen vrienden van “nou ik ken dit huis alleen nog maar in zonnig weer.” En nog zo lekker lang licht 's avonds! Ahhh ik mis het echt. Mei kan ik me dan weer veel minder goed herinneren. En juli was 1 grote rare wisselvalligheid, volgens mij wel ook hele hete dagen gehad.
Ik vroeg mn vriend vorige maand of hij mn winterjas (een hele dikke) naar zolder wilde brengen, zei hij, ja waarom, het wordt toch zo alweer koud. Hou op
maar hij ligt er wel en hopelijk nog lang.