Klaag hier over het weer #2

Nou na donderdag wordt het weer herfst zo te zien? Wat een ellende zeg.

2 likes

Gatver wat een plaknacht :sob:

6 likes

Hier komt zo al regen en vamiddag onweer…

2 likes

En daarna de hele week lekker plakken

Ik was net al even buiten en het is zo benauwd, gatverdamme zeg

2 likes

70% luchtvochtigheid in de keet… en ramen kunnen niet open… want het is buiten erger… mijn God!

ik heb zo een bruiloft buiten, send help

2 likes

Net wezen lunchen en echt ik ben weggesmolten (ondanks in de schaduw). Heb alleen maar lopen wapperen met de menukaart en de rest zat me aan te staren alsof ik gek was. Kon echt niet anders, het zweet droop over mn hele gezicht. Hoe kunnen anderen zonder zweetkop dit weer doorbrengen, dat snap ik echt niet.

Soms denk ik echt dat ik de enige ben, thank god voor dit topic waarin ik lees dat jullie ook weg zweten :smiling_face_with_tear:

Ik kan ook echt niet lekker eten als het benauwd is, geen honger dan.

1 like

Ik denk dat ik het ergste aan de Nederlandse zomer vind dat het wel warm kan worden (ik kan best heel goed tegen hitte (aldus mn familie) maar het altijd gepaard gaat met vieze benauwdheid. Dan houd je het echt minder lang vol en word je sneller sloom. Ik haat dat echt. Ben in landen geweest waar het veeeeeel warmer was maar toch veel beter uit te houden. Bah @Chicago ik zweet me ook de pleuris vanaf mn gezicht.

7 likes

Jaa dat is echt een totaal andere hitte. Een keer naar bali geweest in december. Nooit weer. Benauwd x 1000 echt vreselijk als je een gezichtzweter bent :joy:

1 like

10 likes

Dat je met dit weer na het douchen direct weer zweet…gatverdamme vies.

1 like

Amai ik zie de zon en blauwe lucht!!!

2 likes

Nee was inderdaad alleen dikke regenbui.

Ja ik heb soms het gevoel dat alle zweet vanaf mn jukbeenderen en neus gebied komt en dan zo’n zweetsnor. Ook borsten, tussentieten zweet, ondertietzweet. Dat al mn zweetklieren daar zijn geplaatst :hot_face: en als ik dan ergens in een winkel ofzo kom dat die mensen echt denken van sheeehz die zweet! Een vriendin heeft dat met haar kont die vraagt altijd “heb ik een zweetreet?” Haha

Ik denk eigenlijk niet dat we ons nog moeten verheugen op echt lekkere zonnige dagen. We hebben een zonnige droge juni gekregen en daar moeten we denk ik voor de rest van het jaar maar mee doen! alhoewel het in september soms ook nog heel lekker en niet al te bloedheet weer in Nederland kan zijn. Fingers crossed.

1 like

Ik baal echt zo enorm van deze ‘zomer’. Ik zag al in een weerbericht dat ze het hadden over de laatste weken van de zomer. Eh hallo, de zomer moet nog beginnen hoor :raising_hand_woman:

7 likes

Ben je juni vergeten?

7 likes

Heel ondankbaar, ik weet het, maar de lente was ook niet heel zonnig (in mijn herinnering). Dus voor mijn gevoel heb ik 3 weken mooi weer gehad dit jaar, dat is me echt te kort…

6 likes

Mei was wel heel zonnig!

3 likes

Wel zonnig maar koud en wind. Op die paar dagen warm na in juni vind ik het echt helemaal niks dit jaar. We hebben toch eigenlijk niet echt een fatsoenlijk voorjaar gehad :frowning:

12 likes