Deze dag was zo raar…heel de dag extreem benauwd en klam, grijs ook…toen ging rond 6 uur opeens alle bewolking weg en scheen de zon heerlijk, en nu begint het koud te worden.
Had echt gedacht dat het een nare zweetnacht zou worden.
Ik heb m’n zomergarderobe nog helemaal niet genoeg kunnen dragen want in het voorjaar was het daar te koud voor inderdaad. Echt zo geen zin in truien weer straks
Lach me niet uit @Xiomara ik ben gewoon heel erg dol op mijn zomerjurken!
Ik kan juni me nog zo goed herinneren omdat ik toen net in mn nieuwe huis met tuin ging. Het was gewoon echt ELKE dag van de maand zonnig. En volgens mij ook niet snikheet? Echt perfect. Dus ik zei nog tegen vrienden van “nou ik ken dit huis alleen nog maar in zonnig weer.” En nog zo lekker lang licht 's avonds! Ahhh ik mis het echt. Mei kan ik me dan weer veel minder goed herinneren. En juli was 1 grote rare wisselvalligheid, volgens mij wel ook hele hete dagen gehad.
Ik vroeg mn vriend vorige maand of hij mn winterjas (een hele dikke) naar zolder wilde brengen, zei hij, ja waarom, het wordt toch zo alweer koud. Hou op maar hij ligt er wel en hopelijk nog lang.
Haha ik loop als sinds april in jurken met blote benen en hoop dat ik dat nog kan doen tot minstens oktober
(ga ik wel vanuit)
Nee loop je in oktober met blote benen? Of is dat een grapje. Serieuze vraag. Ik krijg het altijd of heel snel koud, of heel snel warm heb ik het gevoel. Maar in oktober heb ik vaak al een winterjas aan. Maar mn beste vriend zegt al jaren dat ik een koukleum ben.
Ja ik ben serieus. Ik vind niets fijners dan blote benen
Maar ik vind Nederlandse winters eigenlijk ook niet echt meer zo koud. Ik loop nooit in wollen truien ofzo en een winterjas heb ik wel maar een andere (tussen)jas is ook prima, op een paar dagen na dan. En zeker niet al in oktober, eerder voor januari.
Enige nadeel is dat mijn huis wel heel koud is dan
Dat laatste kan de afgelopen jaren wel idd! Ik hoop ook op nog een paar mooie maanden. Maar toch ben ik een soort sad dat we al aan het einde van de zomer zijn beland zonder echt mooie lente/zomerweer.
Ja dat heb ik ook, heb amper een winterjas gedragen afgelopen jaren. Soms is er zo’n ijskoude dag, maar dat zijn meer uitzonderingen.
Ik loop ook al sinds april met blote benen (of pyjamabroek). Heb het eigenlijk ook nog geen moment koud gehad. Alleen oktober ga ik denk ik niet redden.
Ja heerlijk toch!! Ik hou meestal 10-12 graden aan als minimale temperatuur en dat is het sowieso wel in de herfst. Soms zelfs al in maart
Maar ik hoop nog wel op veel mooie zonnige dagen in aug en sept
Ja mn vriend loopt ook altijd op blote benen thuis. Maarja dat is vaak 21 graden. Maar in oktober blote benen buiten, ik voel al de pijn van de kou aan mn enkels en die wind. Kan in de winter mensen zonder sjaal met open hals/nek ook niet aanzien. Krijg dan plaatsvervangende kou lol. Brrr. Nee ik kan eigenlijk helemaal niet goed tegen kou wat mensen me ook al jaren zeggen. Lig vaak in de winter met badjas nog in bed. Vind het zo’n naar gevoel ook. Zweet me dan nog liever de pleures van hitte. Hoezo is je huis dan heel koud, want dan doe je nog niet de verwarming aan in oktober?
Oh man ik hoop op gewoon nog wat mooie zonnige droge, niet al te hete dagen
ik lig in een tentje, tis gelukkig niet vies warm, lekker koel eigenlijk. wel heel vochtig buiten
Same maar ben wel erg blij met dat het ondanks de warmte overdag nu wel maar 15c is snachts
Eindelijk.
Eindelijk? Jij hebt meer dan genoeg herfst gehad. Pompoentrut!
Nou morgen waarschijnlijk onweer. Kunnen we dat even niet doen
Helemoal niet zomerse zandkastelen lovert
Ik kom hier ook ff klagen; vier nu vakantie in Frankrijk en smelt hier gewoon weg. Overdag ruim 40 graden en ‘s avonds koelt het af naar 33
Same. Werd uitgeput wakker en ben alleen maar slaperiger geworden.
Energielevel op de vloer inderdaad.