Ja ik gooide net m’n ramen open in de hoop dat het een beetje door kon luchten. Maar het is helemaal niet lekker nog. Hopelijk snel regen en iets kouder!
Hier heeft het in de ochtend geregend en en was onweer. Maar om 0700 was het gewoon al 19 graden.
Zo vies gewoon. Veel te benauwd ook op kantoor, je voelt gewoon het vocht. Ik krijg er ook koppijn van.
Hahaha sorry maar ik moest hier echt om lachen. Zo droog, twee van die random kleine regenheuveltjes
90% luchtvochtigheid hier. Gtfo.
Ik ben helemaal misselijk van die benauwdheid en m’n darmen zijn volledig van slag. Waar blijft die regen???!
Hier heeft het heel eventjes geregend vanochtend, vanmiddag wrs wel onweer (hoop ik). Warmte en luchtvochtigheid vallen mee, terwijl ik daar normaal heel snel last van heb
Waar wonen jullie dat de lucht zo enorm vochtig is?
Haha Amsterdam! Maar het is nu opeens gezakt naar 75%? Snap er ook niks van.
Dit is overigens de ‘bui’. Duurt 10 min en dan is het klaar
Maar vannacht heeft het hier in Zaandam ook flink geregend en geonweerd… niet dat het geholpen heeft, het is nog steeds benauwd.
Gisteravond was het om 22u nog 25 graden, en het is vannacht niet koeler geweest dan 18 geloof ik. Zag net dat het hier iig vanaf 17u ofzo al 23 graden is en dan koelt het vannacht af tot 12 graden ofzo, dus het wordt vanavond en vannacht sowieso beter dan gisteren. Maar het is nu wel echt vies en plakkerig
Ik ben ook zo geobsedeerd door het weerbericht en de temperaturen met dit weer, best irritant
Temperatuur blijft hier maar oplopen. Ondanks ramen tegen elkaar open zetten en ventilator die draait is het hier alweer 24 graden.
Weet niet meer waar ik’t zoeken moet momenteel
Ik ook. In de winter kijk ik vrijwel nooit op mijn weer-app. Dan is het gewoon altijd goed. In de zomer kijk ik ongeveer 100 x per dag.
Mijn productiviteit is ook al gelijk zo slecht met dit weer
Wow het gaat nu helemaal los hier met regen!
echt pikkedonker ineens, zin om in bed te gaan liggen
Haha ja echt, lekker koppie thee en boek erbij.
Je ben bang dat alles al verdampt is!
Regent lekker hier. Pfff ik ben echt gevoelig ook voor die luchtdruk verschillen, merk echt dat ik mega hoofdpijn had ervan. Opluchting dit.
Kans op tornado morgen??? Kappen nu
Noooo zo geen zin in was net gewend aan het lekkere weer