Ja volgens buienradar moest het hier al om 13 helemaal losgaan met regen, maar ik heb nog geen druppel gezien?
Waaaar blijft die onweer? Het zweet voel ik op mijn rug
Volgens mij is t allemaal al weer t land uit aan t trekken. Zal wel een zieke plaknacht worden, blegh.
Yep, ik zie hier de hele nacht regen en 19 graden voorspeld staan
Same olifantenpootjes lig naakt onder de ventilator te zuchten en te steunen wat een benauwde bloedhitte zeg en dat terwijl het maar 21 graden is buiten??
Same en waar is die beloofde onweer? Had zo een hoop dat die voor verkoeling zou zorgen
Er komt een nieuw front aan lees ik net.
Wat een gore plaknacht.
Vandaag wordt echt zo’n dag dat je niet vooruit te branden bent met een zeurderige hoofdpijn die maar niet weggaat.
Ja hier kijkt het ook echt vies donker! In ittervoort
Zo maar echt, ik heb even een stukje gefietst en het lijkt wel 30+ graden zoveel zweet ik.
Maar helaas is het helemaal geen lekker weer
Hier blauw en zonnig, Midden Nederland ish
Het zou vanmiddag gaan regenen maar ik zie het nog niet gebeuren
Ik ben levend aan het frituren hier mij hoor je niet klagen.
Het koelt hier savonds af naar 28 graden en dan moet ik telkens aan jou denken hahah
Blijf een Nederlander hè, ik zit hier met 37 graden en kannie wachten tot dinsdag en dat er hier een regenbui komt.
Edit: maandag al, praise the lord
Oh jee 37 graden Is er wel een zwembad of de zee waar je de hele dag kunt chillen om af te koelen?
Nu wel! Eerste locatie niet
Ben je in Italië? Wij komen dinsdag aan en zie dat het daar vanaf maandag inderdaad 23 graden en regen is
Nu daar 37 graden. Ik houuuuu van de warmte, maar misschien is dit zelfs voor mij iets too much? Maar 23 klinkt zo koud haha. Mijn vriend vindt dat ik me aanstel. Als het maar niet de hele vakantie regent
Ik vind het zo heerlijk om te zien hoe t bij jullie regent. Ik ben echt blij dat ik dit jaar toch nog even krokant kan bakken. Anders was ik echt heel depri geworden.
Ssssst
@Sanseveria er komen inderdaad even 2 mindere dagen aan, maar daarna trekt het weer gedurende naar de 25/28 hier in Toscane!