Ohh hoop het zo! Ik zit als een hyena steeds naar alle weersvoorspellingen te kijken, maar echt elke website is anders haha.
Ik had in Ierland geen denderend weer, maar heb dit plakkerige, benauwde weer niet gemist
Jaa ik heb het idee dat ie al weken steeds volledig ernaast zit. Niet dat ie voorheen perfect was maar de laatste tijd slaat het echt nergens meer op?
Maar dat is het Ierse weer gewoon. Warmer dan midden 20 wordt het niet.
Was met zonnetje prima om een leuke vakantie te hebben
Oh ja, absoluut. Ik vind het weer daar prima. Heerlijk dat het nooit heet wordt. Perfect weer om dingen te doen en regent waait zo over.
Ik had het vannacht toen ik naar huis reed zo koud dat ik de verwarming in de auto aan had gezet Zo geen zin in dat koude, natte en grijze weer dat er de aankomende maandag aan gaat komen.
Edit: hahaahahaah maandag is natuurlijk maanDEN
Ja ik ook
Had de stoelverwarming ook aangezet. Lekker mijn billen geroosterd
Ja ik zat gisteren ineens in de regen op het terras terwijl internet zei het droog zou blijven!!!
Echt ziekste donders in tijden hier haha, zelfs onze hond die nergens van onder de indruk is kijkt ons echt zo aan van: ja moeten we niet gaan vluchten ofzo?
Ja diereninstinct is beter dan menseninstinct toch? Op naar de schuilkelders.
Ik ook krijg het ook maar niet onder de 25 graden in mān huis
Het is hier afgekoelt naar 30 graden en ik heb t een beetje koudā¦
Nu ik dit lees nooit meer. Ajuus
Wat is dit voor vaag pleuris weer?
Vanochtend 15 graden en een zonnetje
En nu broeierig en regen.
Geef me of zon en warmte, of kou en regen.
We hebben gewoon echt nauwelijks zomer gehad dit jaar in NL
Wat een kut zomer zeg wtf, alleen maar regen en vies benauwd weer. Het is nu ook gewoon alweer donker als ik mijn bed uit kom 's ochtends en vanochtend had ik het zelfs een beetje fris in huis.
Echt een ellende dit jaar.
Ik ben ook al in shock dat het nu al vroeger donker is⦠De zomer moet toch nog beginnen? Haha. Wat een ellende, kijk zo op om weer zoveel lagen te moeten dragen, die koud, wind en regen. Zeker als je niet eens hebt kunnen opladen door de zon⦠heb mijn hoogzomerkleding amper aan gehad, want ook toen het eindelijk iets warmer was, was er de hele zomer nonstop een koude wind/briesje.
Het komt met bakken uit de lucht maar het is niet koud ofzo. Wat doe je dan aan
@Cheesecake niet alleen vroeg donker maar ook nog eens ās ochtends als je opstaat. Echt verschrikkelijk