Klaag hier over het weer #2

Mooi!! Heeft het manifesteren toch gewerkt.

7 likes

Je brengt Griekenland gewoon mee naar huis

4 likes

Ik ben op vakantie en had dus niet gerekend dat het weer 30 graden zou worden. Dus niet echt de juiste kleren meegenomen :joy:
Maar dat is dan ook mijn enige ‘klacht’, kom nog maar op met wat warmte!

1 like

Godver daar had ik dus echt niet meer op gerekend dat het nog warm zou worden. Was net zo blij dat het weer gewoon koel was buiten. Hoop dat het niet te lang warm blijft want hoogzwanger en de laatste weken voor mijn verlof is dat echt niet fijn.

3 likes

Meestal koelt het deze tijd van het jaar redelijk snel af. Dus het wordt hopelijk niet al te benauwd

2 likes

Jaa kan ik in nl nog heel even mn tan showen haha.

2 likes

JA NOU HOEFT HET NIET MEER HE :rage:

6 likes

Jawel zo kunnen de herfst mutsen nog even sparen voor een tering dure pompoen pan.

4 likes

Ik denk dat die hitte dus echt enorm gaat meevallen hoor voor de herfstliefhebbers. Het is al zo lang druilerig kutweer geweest dat het echtniet ineens de pan uitfikt. Ik denk het laatste beetje zomer wat we nog gaan krijgen in Nederland. Verheug me er wel op.

5 likes

ja de laatste weken vallen al die hoge weersverwachtingen vaak een stuk lager uit heb ik het idee :woman_shrugging:

1 like

Waarom moet die luchtvochtigheid zo hoog zijn hele tijd 🫠 warm is het nu (nog) niet, maar die luchtvochtigheid maakt het goor.

1 like

Ik heb echt GEEN zin in die hittegolf van deze week :smiling_face_with_tear:
Ik mag geen korte broek aan van m’n werk en ik werk deze week juist heeeel erg veel en daarbuiten weinig gepland. Voelt altijd alsof ik leuke dingen MOET doen als het zulk mooi weer is.

6 likes

Anders verplaats je haar bericht even naar herfsttopic??

5 likes

Mag je ook geen rok aan? Of is dat niet handig i.v.m. jouw werkzaamheden? Oh wacht was jij degene die post bezorgt? Nee dan zal dat wel niet mogen, balen.

1 like

Huh alle postbodes die ik ken werken juist in korte broeken, weer of geen weer

3 likes

Heel leuk die hittegolf (love de avonden in de tuin en ijsjes eten bij de ijssalon) maar hoe doet iedereen dit overdag met (thuis)werken, productief zijn en normaal slapen?

Ik zie zo op tegen die hitte die nu weer in huis gaat trekken en wekenlang weer zal blijven hangen :sob:

Ventilator en ‘s avonds en/of ‘s ochtends vroeg alles tegen elkaar open zetten. Omdat het ook wat sneller donker wordt, worden de nachten volgens mij niet zo heel warm.

En het is maar een week. Het gaat ook weer voorbij

9 likes

Ik denk juist dat dit enorm mee gaat vallen! ‘S avonds is het een stuk frisser dan in juli/augustus dus zodra de zon onder is alles tegen elkaar openzetten en luchten en dan zal het vast goed te doen zijn.

8 likes

Haha, ik wil eigenlijk alleen maar in het zomertopic blijven posten. Maar dit is toch wel iets waar ik over wil klagen. Want ik heb het super druk met werk en ik vind het heel lastig om productief te blijven met dit lekkere weer. Ik heb enorme fomo.
Dus ik heb mezelf voorgenomen om deze week elke dag extra vroeg op te staan, vroeg te beginnen met werk en dus ook eerder in de middag klaar te zijn.
En de nachten zijn volgens mij niet heel erg warm deze week.

En ‘s middags ramen en gordijnen dichtdoen. Eventueel witte lakens buiten voor je ramen hangen. ‘T ziet er niet uit, maar het helpt wel

2 likes