We hebben 1 maand zomer gehad in juni. En dat was het, op een enkele zonnige dag na. Ugh. Er wordt wel vaak beweerd dat het in sept ook nog heel mooi weer kan worden blabla maar ik kan me het echt niet voorstellen.
Ik vind het allemaal prima maar wel jammer dat ik niet al mijn zomer outfits heb kunnen dragen.
Vind het ook confonterend, mn mobiel laat soms foto’s zien van dezelfde datum 1, 2 of 3 jaar geleden. En dan is het 9 van de 10 keer zonnig
Als ik de weerapp mag geloven wordt het volgende week weer lekker!
Ja vreselijk.
Mooi!! Heeft het manifesteren toch gewerkt.
Je brengt Griekenland gewoon mee naar huis
Ik ben op vakantie en had dus niet gerekend dat het weer 30 graden zou worden. Dus niet echt de juiste kleren meegenomen
Maar dat is dan ook mijn enige ‘klacht’, kom nog maar op met wat warmte!
Godver daar had ik dus echt niet meer op gerekend dat het nog warm zou worden. Was net zo blij dat het weer gewoon koel was buiten. Hoop dat het niet te lang warm blijft want hoogzwanger en de laatste weken voor mijn verlof is dat echt niet fijn.
Meestal koelt het deze tijd van het jaar redelijk snel af. Dus het wordt hopelijk niet al te benauwd
Jaa kan ik in nl nog heel even mn tan showen haha.
JA NOU HOEFT HET NIET MEER HE
Jawel zo kunnen de herfst mutsen nog even sparen voor een tering dure pompoen pan.
Ik denk dat die hitte dus echt enorm gaat meevallen hoor voor de herfstliefhebbers. Het is al zo lang druilerig kutweer geweest dat het echtniet ineens de pan uitfikt. Ik denk het laatste beetje zomer wat we nog gaan krijgen in Nederland. Verheug me er wel op.
ja de laatste weken vallen al die hoge weersverwachtingen vaak een stuk lager uit heb ik het idee
Waarom moet die luchtvochtigheid zo hoog zijn hele tijd 🫠 warm is het nu (nog) niet, maar die luchtvochtigheid maakt het goor.
Ik heb echt GEEN zin in die hittegolf van deze week
Ik mag geen korte broek aan van m’n werk en ik werk deze week juist heeeel erg veel en daarbuiten weinig gepland. Voelt altijd alsof ik leuke dingen MOET doen als het zulk mooi weer is.
Anders verplaats je haar bericht even naar herfsttopic??
Mag je ook geen rok aan? Of is dat niet handig i.v.m. jouw werkzaamheden? Oh wacht was jij degene die post bezorgt? Nee dan zal dat wel niet mogen, balen.
Huh alle postbodes die ik ken werken juist in korte broeken, weer of geen weer