Ik snap echt niet waarom jullie het zo bloedheet hebben. Ik vind het nog best fris zomer weer.
Ik snap het ook niet, het is net 19 graden?
Ja ik begin dus al elke dag standaard tussen 6.30-7.00 en was zeker niet van plan langer dan nodig te werken deze week dus dat scheelt.
Maar hopen op het beste qua slaap/concentratie en vooral genieten van de zon dan maar.
Ja er wordt alvast een voorschot genomen op een of andere bizarre hittegolf die er niet aankomt
Dit is toch het klaagtopic.
Maar hoe is 19 graden heet?
Voorspellingen hier zijn gewoon 4 dagen achter elkaar 30 graden hoor, en natuurlijk is het in de ochtend nog lekker koel.
Bij mij op zolder is het al 27 graden .
Maar verder wel blij met een weekje zomer
Maar daar MOET je ook heel veel. Shoppen bij de tkMaxx, mokken kopen bij de Starbucks, koekjes bakken, appels plukken, boswandelingen maken, nog meer lelijke meuk kopen bij Action en Xenos, thee drinken, een kat kopen als je die niet hebt, winterjassen kopen, pompoensoep maken in een pan van 250 euro.
Doe mij dan maar een weekje zomer
Ik ben helemaal niet iemand die klaagt over warm weer want love it, maar lesgeven aan pubers met 30 graden (morgen en woensdag?) in een oververhit lokaal en dan ook nog verwachten dat ze iets leren is wel shit hahahaha
Edit: morgen en woesndag wordt morgen t/m vrijdag. Rip
Oh, heerlijk. Heb je heel de dag de meur van puberzweet in je lokaal.
De warmte vind ik nog niet heel erg. Het is vooral de benauwdheid. Zodra je buiten bent heb je het gevoel dat je door een natte scheet loopt
Heeft ze uit Griekenland meegenomen. Souveniertje
Jaa jullie hebben genoeg herfst gehad. Tijd om te socializen met echte mensen ipv pompoenen.
Ik heb het koud
Is dit niet een gemiddelde van de middag? Vaak wordt het in de namiddag pas de maximum temperatuur (van 29 graden), maar misschien is het gemiddeld 26 graden.
Sorry maar hier trek ik de grens
Definieer echte mensen.
Net met m’n auto met kapotte aico naar Duitsland heen en weer geweest, zo’n hoofdpijn nu