Klaag hier over het weer #2

Waar zeg ik dat mensen liegen?

2 likes

Nou, je vindt het blijkbaar nogal ongeloofwaardig allemaal

Nee ik zeg dat er uitzonderingen zijn en zo te zien ben jij er een van. En dat vind ik oprecht klote voor je.

Oh my :sob:🫠

Haha lekker oververhitte reacties in oververhitte woonkamers :sweat_smile:

13 likes

Dit is wel echt heel klote zeg. Herinner me dat nog zo goed van het appartement waar ik hiervoor woonde. Plat dak, bovenste verdieping, slecht geisoleerd. Dunne muren, enkel glas. Het werd direct een oven. Sterkte! Het is volgens mij nog maar een aantal dagen warm weer.

2 likes

Vind het echt kut om hier te zien dat iedereen het logisch vindt dat mensen niet tegen kou en regen kunnen ( en terecht!) , maar zodra het over hitte en zon gaat is het ā€œoverdrevenā€ en zijn de reacties ā€œoververhitā€ en ā€œhet is maar een paar weken, get over itā€.

Ik kan gewoon geen hitte verdragen. Ik zweet niet, ik blaas op als een ballon.
Ik voel me afschuwelijk tijdens dit weerbeeld en kan letterlijk niet functioneren. En mee, mijn huis koelt niet af zoals jouw superieure huis.

17 likes

Kan de huisarts je daar niet mee helpen dan? Lijkt me echt afschuwelijk en ook nog eens gevaarlijk

1 like

Nou, dat is een complex verhaal maar laat ik zeggen dat een kapotte schildklier en de vervroegde overgang niet helpt in dit geheel.
Maar dank je wel, lief van je!

3 likes

Ik vind het ook vrij normaal dat dit weer je zwaar valt en ik vind gezeik over regenachtige dagen niet om aan te horen.

1 like

Haha echt wat gebeurt er in dit topic.

10 likes

live and let klaag :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

O scheisse. Ik dacht nog: het koelt hier prima af, lekker met de ramen open slapen en het komt wel goed. Ik besef nu dat vannacht een stuk asfalt in de buurt eruit wordt gefreesd en dat dat best een herrie maakt. Jammer.

1 like

Nat washandje/wattenschijfjes in de vriezer en dan op je gezicht. Dat was mijn studentenhuis lifehack vroeger :v:t3:

4 likes

Maar als het donker is komen er toch geen muggen binnen? Moet er niet aan denken om ā€˜s nachts met de ramen dicht te niet slapen, zeker niet als je je kamer af wilt laten koelen. Ik heb nooit last van muggen zolang het licht uit blijft.

1 like

Dat is een mythe.

5 likes

Muggen komen volgens mij op warmte af :sob:

3 likes

Gewoon geur toch.

1 like

Als ik in de woonkamer zit met de deur op een kier dan heb ik echt last van de muggen en in m’n slaapkamer die donker is niet. Dan heb ik misschien geluk :four_leaf_clover:

4 likes

En CO2. Die fuckers.

1 like