haha beetje mn geklaag compenseren, haat deze hitte intens
Wrong guess, mijn slaapkamerraam is 4 m naast een lantaarnpaal, ik slaap aan de voorkant van het huis. Woon niet op het platteland, maar ook niet in de randstad. Verduisterende gordijnen doen wonderen. Daar tocht het wel tussendoor, dus een streepje licht zie je wel maar slaap niet met gordijnen open hoor.
Same dit is mn favo ding van die ene week in t jaar dat het mooi is.
Als we over een paar maanden allemaal onder het genot van een kop thee onder een dekentje op de bank zitten te bibberen post ik nog wel een flashback naar deze discussie. Daarom houd ik van dit topic, we hebben altijd wel iets te klagen over het weer
Not me.
Voor jou een Griekse frape dan
Als ik naar de weersvoorspellingen kijk, kunnen we dinsdag er al van genieten
Ik ga stuk om de reacties in dit topic haha. Wilde een post schrijven dat het nu in de avond nog zooooo heerlijk is en de nachten me alles meevallen maar ja daar is dit topic niet voor
En nu heb je het toch getypt
oepsie
Er staat hier eindelijk een zuchtje wind, zit in nu in de vensterbank om wat af te koelen
Ik vind het tietzweet in dit soort weer dus echt niks. Moet ik nog een beha aan ook! Hel.
Ik was net uit eten op een terras in een soort binnentuin en het zweet gutste echt uit me. Ook gewoon half naakt terug naar huis gefietst net en meteen een douche genomen. Dat laatste kan ik iedereen aanraden.
Over dat het te licht is als je met het raam wagenwijd open slaapt: mān vriend heeft vannacht succesvol met een mondkapje als slaapmasker geslapen. Het proberen waard!
Ik hoop dat dit weer gauw over is, ik ga kapot tijdens mijn werk buiten. En dan heb ik nog geluk qua locatie.
En in mijn favoriete plas zwemmen kan ook niet nu, want daar zit blauwalg
Ja nee er hoeft niet gewerkt te worden? Ik vraag me echt soms af wat al die zomerliefhebbers doen de hele dag. Als ik de hele dag op een elektrische fiets kan zitten of boekje lezen in de tuin was het waarschijnlijk een stuk chiller ja.
Tjonge jonge, want jij werkt zeven dagen per week en hebt nul vrije tijd of wat?
Het was meer geƫrgerd . Ik denk dan: het grootste gros heeft niet eens een elektrische fiets of tijd om te fietsen op vrijdag. Maar inderdaad misschien wel een goed idee voor mensen die vrij zijn met een elektrische fiets. (Ik heb vaak standaard ochtend humeur, dus niks persoonlijks).
Maar ze geeft de tip op zaterdag? Ik hem opvolgen (op mijn gewone fiets) want het is hier in de stad idd niet te doen.
Op een gewone fiets vang je ook altijd een lekker windje, vind ik. Totdat je stil gaat staan.
Je kan ook nog een stuk met de trein doen. Even kijken hoe de wind staat, zodat je alleen wind mee hebt om te fietsen en verder de trein. Kom je ook nog eens op andere plekken en stukje verder van huis dan wanneer je een rondje fietst.