Klaag hier over het weer #2

Pff eerst kans op regen en onweer om 15.00 uur van 90%, nu nog maar 30%. Ik haat dat de voorspellingen zo vaak kunnen veranderen :joy: kom maar doooor met dat onweer

2 likes

Nou we kunnen hier naartoe verplaatsen
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-herfsttopic/

1 like

Het is zo donker hier word er bang van

2 likes

Jup daar komt wat aanrollen… Mijn hond flipte al bij de eerste onweer slag! :see_no_evil:

5 likes

Klinkt nu al als een tornado. Jammer wel dat m’n ramen nu alsnog niet open kunnen

1 like

Mijn hond heeft het onweer overleefd met vele koekjes! Goed geregend ook en flink afgekoeld nu ook hier!

2 likes

Nog n half uur. Kan niet wachten.

Dan ben ik maar tante Ria :shamrock::seedling::herb::potted_plant::deciduous_tree:

20 likes

Eureka, het is zover.

Ik reed vandaag in omgeving Rotterdam en daar regende het echt heel hard. Zag echt niks meer. Daarna ging de zon weer schijnen en was het nog steeds benauwd

Thanks tante Ria :sob:

Samenvatting

foto weg

2 likes

Noooo is dit blauwe regen? Zo jammer :sob::sob::sob:

1 like

Hier was de regen echt niks. In huis was het ook warm en ik had in de avond alles tegen elkaar open gezet, inclusief voordeur. Toen werd het snel 2 graden minder alleen toen ik de voordeur dicht deed was het al gauw weer 25 graden :weary:.

Dus weer een nacht zweten :+1:

Beetje bang voor morgen die storm, ik woon in het gebied waar een supercell en mogelijk tornado zal komen. En we wonen tussen de bomen/ bossen. :smiling_face_with_tear:

Ja blauwe regen inderdaad, echt zonde! Hopelijk kunnen we hem nog opbinden en een beetje redden

2 likes

Ik vind het wel gek dat er bij een winterstorm dagen van tevoren gewaarschuwd wordt met code rood en dat ik er vandaag achteraf pas achter kwam dat ik door code oranje had gefietst. Het waaide bizar hard maar ik dacht ik zal me wel een beetje aanstellen of zo, dit is blijkbaar normaal en oké.

Die tornadovoorspelling zal wel meevallen denk ik hoor, lees er weinig specifieks over. Doet het goed in de nieuwskoppen.

Ah wat zonde! Hopelijk helpt het opbinden! :heart:

Ik ben benieuwd wat het weer vanmiddag gaat opleveren, hopenlijk valt het mee! :crossed_fingers:t2:

Kan het niet nu regenen en vanmiddag deze zon

2 likes

Ik moet 1 km verderop zijn. Omdat precies nu het slechte weer komt ben ik maar met de auto. Zo slecht!

en??