Klaag hier over het weer #2

Morgen is het hier iig nog net zo, ik volg minitieus de 48h voorspellingen

Ik lig met een natte handdoek over me heen voor de ventilator op bed maar het blijft zo warm en benauwd :sob: Het is hier 31/32 graden binnen, en buiten ook nog steeds 26 ondanks dat het 21u is. Kan echt niet wachten tot het afkoelt na morgen.

7 likes

Ik lig atm in een koud/lauw bad en ik heb het nu gewoon best wel fris :polar_bear:. Ben wel benieuwd of ik dit straks, als ik uit bad moet en mijn warme slaapkamer in, nog steeds een goed idee vind…

1 like

Ik heb koud gedouched en heb nu mn ventilator aan en lig heerlijk.

3 likes

Waar ga je heen?

29,5 graden op kantoor (sinds 8 uur vanochtend) :heart:

Bij mij is het binnen ook 30 graden. Echt amazing 🫠

1 like

Alleen vandaag nog. Kunnen we vanaf morgen klagen hoe verrekte koud het is

2 likes

Zo, nu kan ik hier eindelijk klagen. Waar is de zon? Ik had me helemaal voorbereid op een (laatste?) zomermiddag op het strand met m’n boek. Maar de zon is er niet. :rage:

4 likes

Die is hier in Brabant, al verdwijnt ie hier ook langzaam achter een stel stapelwolken :cry:

1 like

Ik ging m’n ommetje maken en ben nu al een half uur aan het bijkomen van een half uurtje wandelen. Zo warm!

1 like

Ik weet ook niet zo goed waar het beter is. Binnen of buiten? Binnen inmiddels ook 28 graden :hot_face:

1 like

Waar woon jij? Ik pak de trein naar jou.

4 likes

Tenminste geen 30. Ach je moet soms het positieve zien :ok_woman:t2:

5 likes

Den Haag is the place to be voor alle zomerhaters vandaag.

Kom ik wel naar jouw plek.

2 likes

Voor het eerst nu 29,5 graden in huis. Afgelopen weken altijd max 27 en sporadisch 28…

Ik heb alle prio’s mbt verbouwen in het huis doorgestreept. Volgend jaar investeren in nieuw glas, rolluiken en airco’s. Helemaal klaar met dit weer :sob:

4 likes

Luistaaah ik kom die kant op gek.

3 likes

Weerplaza zegt 23 hier, toch een stuk beter!

3 likes

Moet het nog zien, hier 24 en dat is wel lekker :heart_hands:

1 like

Ik houuu van de zomer maar niet als ik moet werken op de manier zoals het vandaag ging (dus de hele tijd binnen met veel mensen zonder iets van een airco of zuurstof), ik plak echt aan alle kanten. Zo goor. En iedereen stinkt ook en heeft een rode kop. En dan wil je er ook nog enigszins presentabel uitzien. (mislukt)

Maar het weer ziet er de komende 2 weken nog best oke uit met een zonnetje en 20+ graden

1 like