Ik was net uit eten op een terras in een soort binnentuin en het zweet gutste echt uit me. Ook gewoon half naakt terug naar huis gefietst net en meteen een douche genomen. Dat laatste kan ik iedereen aanraden.
Over dat het te licht is als je met het raam wagenwijd open slaapt: m’n vriend heeft vannacht succesvol met een mondkapje als slaapmasker geslapen. Het proberen waard!
Ik hoop dat dit weer gauw over is, ik ga kapot tijdens mijn werk buiten. En dan heb ik nog geluk qua locatie.
En in mijn favoriete plas zwemmen kan ook niet nu, want daar zit blauwalg
Ja nee er hoeft niet gewerkt te worden? Ik vraag me echt soms af wat al die zomerliefhebbers doen de hele dag. Als ik de hele dag op een elektrische fiets kan zitten of boekje lezen in de tuin was het waarschijnlijk een stuk chiller ja.
Tjonge jonge, want jij werkt zeven dagen per week en hebt nul vrije tijd of wat?
Het was meer geërgerd . Ik denk dan: het grootste gros heeft niet eens een elektrische fiets of tijd om te fietsen op vrijdag. Maar inderdaad misschien wel een goed idee voor mensen die vrij zijn met een elektrische fiets. (Ik heb vaak standaard ochtend humeur, dus niks persoonlijks).
Maar ze geeft de tip op zaterdag? Ik hem opvolgen (op mijn gewone fiets) want het is hier in de stad idd niet te doen.
Op een gewone fiets vang je ook altijd een lekker windje, vind ik. Totdat je stil gaat staan.
Je kan ook nog een stuk met de trein doen. Even kijken hoe de wind staat, zodat je alleen wind mee hebt om te fietsen en verder de trein. Kom je ook nog eens op andere plekken en stukje verder van huis dan wanneer je een rondje fietst.
Dit en in het weekend kan je gratis met je fiets in de arriva!
Ja true, je hebt gelijk hoor! Vooral voor mensen die het thuis heel warm hebben of in de stad wonen. Bij mij is het gewoon 22 graden in huis en woon loopafstand van het bos. Vind dit weer momenteel alleen echt pittig tijdens mn werk (als wijkvpk).
Wat is dit nou weer voor kuttip Het gros van het land woont ergens waar we moeten dealen met de woekerprijzen van de NS!!!
Geen wonder dat jullie geen koophuizen kunnen betalen.
Ik kan gratis met mn fiets in de trein.
Wat een kut mist. Echt onhandig met een bril.
Bij mij breekt NU de zon door!
Ik ben speciaal voor dit weer gisteravond naar mijn ouders gegaan, zodat ik in een tuin met schaduw kan zitten en er ook eindelijk wat van genieten.
Mijn ouders zeiken alleen ook al om de hitte en het is hier zoveel koeler binnen. Doet me denken aan de discussie hier
Ik heb echt een soort opruim- en schoonmaakwoede maar ik kan ongeveer vijf minuten werk doen voor het zweet over m’n lichaam gutst. Heel onhandig.
Volgend weekend is het weer koud en sowieso dat m’n opruimwoede dan verdwenen is.
Ik heb het koud
Hier 22, niet écht koud maar prima weer om de tuin bij te gaan houden.
Wat een briljant idee dit. Ga dit echt onthouden voor volgend jaar.