Ah dat kan ik me goed voorstellen. Ik had in juni hetzelfde en alles potdicht ook vanwege m’n hooikoorts. Heb het zo warm gehad. Sterkte nog even!
Ik heb gedoucht na het koken, maar toen dacht ik net laat ik de afwas ook maar even doen. En nu moet ik weer douchen
Morgen is het hier iig nog net zo, ik volg minitieus de 48h voorspellingen
Ik lig met een natte handdoek over me heen voor de ventilator op bed maar het blijft zo warm en benauwd Het is hier 31/32 graden binnen, en buiten ook nog steeds 26 ondanks dat het 21u is. Kan echt niet wachten tot het afkoelt na morgen.
Ik lig atm in een koud/lauw bad en ik heb het nu gewoon best wel fris . Ben wel benieuwd of ik dit straks, als ik uit bad moet en mijn warme slaapkamer in, nog steeds een goed idee vind…
Ik heb koud gedouched en heb nu mn ventilator aan en lig heerlijk.
Waar ga je heen?
29,5 graden op kantoor (sinds 8 uur vanochtend)
Bij mij is het binnen ook 30 graden. Echt amazing 🫠
Alleen vandaag nog. Kunnen we vanaf morgen klagen hoe verrekte koud het is
Zo, nu kan ik hier eindelijk klagen. Waar is de zon? Ik had me helemaal voorbereid op een (laatste?) zomermiddag op het strand met m’n boek. Maar de zon is er niet.
Die is hier in Brabant, al verdwijnt ie hier ook langzaam achter een stel stapelwolken
Ik ging m’n ommetje maken en ben nu al een half uur aan het bijkomen van een half uurtje wandelen. Zo warm!
Ik weet ook niet zo goed waar het beter is. Binnen of buiten? Binnen inmiddels ook 28 graden
Waar woon jij? Ik pak de trein naar jou.
Tenminste geen 30. Ach je moet soms het positieve zien
Den Haag is the place to be voor alle zomerhaters vandaag.
Kom ik wel naar jouw plek.
Voor het eerst nu 29,5 graden in huis. Afgelopen weken altijd max 27 en sporadisch 28…
Ik heb alle prio’s mbt verbouwen in het huis doorgestreept. Volgend jaar investeren in nieuw glas, rolluiken en airco’s. Helemaal klaar met dit weer
Luistaaah ik kom die kant op gek.
Weerplaza zegt 23 hier, toch een stuk beter!