Ik ben gewoon ziek geworden met dit gore weer. Snotneus en was vandaag helemaal bezweet nat van een stukje fietsen van 10 minuten. Vandaag de hele dag de ramen tegen elkaar open laten staan en het is nu boven 24 graden. Lig nu als een zoutzak in bed bij te komen
.
Woeps heb je perongeluk gequote zie ik na het posten, dat was niet de bedoeling
