Klaag hier over het weer #2

Brr wat is het fris

1 like

Ik voel me echt een opgeblazen walvis in dit weer. Ben er wel weer klaar mee.

3 likes

Pooooh nog een paar dagen :hot_face: hier in huis blijft de warmte zo onwijs hangen en op m’n vrije dagen ben ik voortdurend met de baby in de weer. Ik werk in een oud gebouw zonder airco maar daar kan ik tenminste rustig zitten typen zonder dat het zweet me uitbreekt

4 likes

Ijskoud is het, brrrr! :cold_face:

3 likes

Jij staat vast in het bos met je elektrische fiets?

Waarom is het altijd die laatste 2 dagen van de hittegolf die dan ook in de nacht nog even extra irritant zijn? Nu wordt het nog een soort van 15 graden om 4 uur s’ochtends.
Morgen en overmorgen blijft het minimaal 20 graden.
Kan het niet meer aan, ben zo bloedchagerijnig en levenloos en JA IK HEB MIJN RAMEN OPENSTAAN TEGENOVER ELKAAR.

7 likes

Ik tel ook de dagen af! Ook een baby hier, en continue bezig met zorgen dat ie voldoende drinkt en niet uitgedroogd raakt :pensive:

2 likes

Ik word ook helemaal fucking wild. Ik heb zon klote muggenstekker die al die kutbeesten zou moeten uitmoorden maar eindstand sta ik net 24 muggen dood te slaan. Ramen maar weer dicht maar tis zo warm binnen :sob:

1 like

Minimaal 20?? Het wordt minimaal 30.
Morgen en overmorgen worden de heetste dagen.

( ik overdrijf en reageer ā€˜oververhit’ en het is tenslotte ijskoud na 9 uur savonds dus het is onmogelijk om naar de tering te gaan door de hitte)

2 likes

Hier de mobiele airco naast mn bed op 16 graden gezet en de hoogste stand. Nu al zin in een verstopte neus morgen en hoofdpijn.

3 likes

Ik geloof dat.m ze bedoeld in de nacht :wink:

5 likes

Sta te swingen op all I want for christmas in de hoop dat het weer in de war raakt en het spontaan gaat sneeuwen. Het is 28 graden binnen en dat vind ik echt pure ellende

8 likes

Als het werkt zeg het dan ff, dan ga ik het ook doen.

5 likes

Ik dacht dat dit een reactie op @Luzarl was :smile:

Het weer is al raar genoeg de laatste tijd. Sneeuw hoeft er echt niet bij

1 like

Dit hete weer voelt zo zonde van m’n vrije dag ofzo? Echt geen zin om de deur uit te gaan en de werkdag morgen voelt dan ook veel dichterbij de hele dag omdat ik ā€˜niks leuks’ doe.

Ben er overigens ook erg goed in om het dan als ā€˜zonde’ en ā€˜nutteloze’ tijd te zien. Waarom ben ik zo?

10 likes

Ik zou bijna de smerige Zaan inspringen, zit alleen vol met blauwalg

1 like

Gewoon doen, ga je vast niet dood van

2 likes

Mijn mobiele airco blaast niet tegen deze hitte op, heb nu vooral keelpijn. Het is inmiddels 30 graden binnen, voel me helemaal slap en duf. Ben duizelig en misselijk en volgens mij heb ik koorts

3 likes

En koud water op polsen en een nat washandje in je nek helpt ook

3 likes