Ik vind het vandaag weer bloedheet en hoor het dat het in de rest van Nederland grijs is. Hier volop zon
Het is hier zo extra benauwd, word niet goed.
Hier is het bewolkt maar ook super benauwd. Echt ellendig. Zon kan ik hebben maar dit klamme weer moet echt oprotten.
Nu al weer klaar met de herfst, grijze bende
Ik snap echt niet wat ik aanmoet, maar mezelf kennende ben ik altijd te warm gekleed dus ik kan nu best nog blote benenā¦
Ik wil dat het of kouder wordt zodat ik mijn dikke truien, jassen en uggs aan kan of dat het warmer wordt en ik mijn bikini aan kan. Dit stomme tussenweer is echt niks.
Wat een klote wind en die regen weer. In een week tijd van zomer naar de herfst!
Echt KUTWEER ja ![]()
Dit kan toch bijna nooit want die dingen kunnen niet tegen regen toch?
Ze worden er niet mooier van, maar kunnen wel tegen wat regen hoor.
Ik dacht dat dat suĆØde heel gevoelig was en vlekken krijgt van water.
Heb de mijne wel ingespoten maar kreeg alsnog het advies ze niet in regen te dragen.
Zou kunnen, heb het idee dat dat bij mij destijds wel mee viel; maar ik heb alleen hele oude en ik vind Uggs (alle schoenen eigenlijk) gebruiksvoorwerpen en dan worden ze maar lelijk.
Het regent toch niet altijd? Ik doe ze in principe alleen aan als het droog blijft en dat is behoorlijk vaak. En als er dan per ongeluk toch een paar druppels op vallen jammer dan. Gebruiksvoorwerpen indd!
Wat een kutweer.
Pfff mensen die zeggen “ik hou van de herfst, zo lekker knus“. Negen van de tien keer zit je in de herfst dus op de fiets in deze kutwind en -regen.
Ja en in het donker ![]()
Op de een of andere manier word ik toch altijd verrast over hoe donker het weer is, ik vind het nu alweer lastig laat staan in december straks ![]()
Ik haat het ook dat het dan van donker naar grauw naar donkrr gaat.
Ik zie allemaal mensen met een jas maar het is zo warmmm
wel een kut wind
Ik haal mijn daglichtlamp en vitamine D weer uit de kast
Elk jaar vraag ik me in deze periode weer af waarom ik voor die paar weekjes lekker weer (25+ graden met zon) nog in Nederland woon ![]()
Ja die wind is zo zo kut. Ik ben zo slap en ik kan daar gewoon amper doorheen fietsen. En je zweet je kapot, tenzij je de wind mee hebt. Ik stond gister voor zoān spoorwegovergang en ik kon gewoon niet meer opstappen
heb wel het gevoel dat het daar nog meer waait maargoed. Ik zat te kloten met zoān tas aan mn stuur en al een volle rugzak. Toen heeft zoān puber ff die tas die aan mn stuur zat gedragen sheehz haha.