Klaag hier over het weer #2

Ik heb nu de airco en de ventilator aan beide kanten van de kamer tegenover elkaar staan zodat ze een soort luchtcirculatie maken en dat is zo top. Had ik dit maar eerder ontdekt.

4 likes

Ik wil gewoon frisse lucht op mn hoofd :sob:
Ventilator waait wel lekker maar mn hoofd blijft warm omdat alles hier warm is.

2 likes

Ik ben net echt gesmolten tijdens het koken… zo klaar met deze hitte.

2 likes

Herkenbaar sinds vanmiddag. Helemaal duizelig en suf. Terwijl ik er best goed tegenkan maar mijn lichaam is er nu echt klaar mee

1 like

Ik zit midden in m’n kraamtijd. Normaal gesproken had ik wel wat meer genoten van dit weer maar nu zitten we de hele dag (op een wandelingetje na) binnen met alles dicht. Zin in iets koelere temperaturen komende week.

7 likes

30binnen? OkƩ ik ga nooit meer klagen met mijn 24 graden. Ik voel mij met 24 graden binnen al doodziek.

5 likes

Bedankt allemaal, ga meteen een bak wated pakken! Ik val de hele tijd in slaap ook en lig helemaal te zweten, echt goor

6 likes

27,5 binnen en ik heb koekjes staan bakken met het kind. Wat doe ik mezelf aan

2 likes

Had je ook morgen moeten doen

Ah dat kan ik me goed voorstellen. Ik had in juni hetzelfde en alles potdicht ook vanwege m’n hooikoorts. Heb het zo warm gehad. Sterkte nog even!

2 likes

Ik heb gedoucht na het koken, maar toen dacht ik net laat ik de afwas ook maar even doen. En nu moet ik weer douchen :cry:

5 likes

Morgen is het hier iig nog net zo, ik volg minitieus de 48h voorspellingen

Ik lig met een natte handdoek over me heen voor de ventilator op bed maar het blijft zo warm en benauwd :sob: Het is hier 31/32 graden binnen, en buiten ook nog steeds 26 ondanks dat het 21u is. Kan echt niet wachten tot het afkoelt na morgen.

7 likes

Ik lig atm in een koud/lauw bad en ik heb het nu gewoon best wel fris :polar_bear:. Ben wel benieuwd of ik dit straks, als ik uit bad moet en mijn warme slaapkamer in, nog steeds een goed idee vind…

1 like

Ik heb koud gedouched en heb nu mn ventilator aan en lig heerlijk.

3 likes

Waar ga je heen?

29,5 graden op kantoor (sinds 8 uur vanochtend) :heart:

Bij mij is het binnen ook 30 graden. Echt amazing 🫠

1 like

Alleen vandaag nog. Kunnen we vanaf morgen klagen hoe verrekte koud het is

2 likes

Zo, nu kan ik hier eindelijk klagen. Waar is de zon? Ik had me helemaal voorbereid op een (laatste?) zomermiddag op het strand met m’n boek. Maar de zon is er niet. :rage:

4 likes