Klaag hier over het weer #2

Die is hier in Brabant, al verdwijnt ie hier ook langzaam achter een stel stapelwolken :cry:

1 like

Ik ging m’n ommetje maken en ben nu al een half uur aan het bijkomen van een half uurtje wandelen. Zo warm!

1 like

Ik weet ook niet zo goed waar het beter is. Binnen of buiten? Binnen inmiddels ook 28 graden :hot_face:

1 like

Waar woon jij? Ik pak de trein naar jou.

4 likes

Tenminste geen 30. Ach je moet soms het positieve zien :ok_woman:t2:

5 likes

Den Haag is the place to be voor alle zomerhaters vandaag.

Kom ik wel naar jouw plek.

2 likes

Voor het eerst nu 29,5 graden in huis. Afgelopen weken altijd max 27 en sporadisch 28…

Ik heb alle prio’s mbt verbouwen in het huis doorgestreept. Volgend jaar investeren in nieuw glas, rolluiken en airco’s. Helemaal klaar met dit weer :sob:

4 likes

Luistaaah ik kom die kant op gek.

3 likes

Weerplaza zegt 23 hier, toch een stuk beter!

3 likes

Moet het nog zien, hier 24 en dat is wel lekker :heart_hands:

1 like

gvvrrrdmm

1 like

Ik houuu van de zomer maar niet als ik moet werken op de manier zoals het vandaag ging (dus de hele tijd binnen met veel mensen zonder iets van een airco of zuurstof), ik plak echt aan alle kanten. Zo goor. En iedereen stinkt ook en heeft een rode kop. En dan wil je er ook nog enigszins presentabel uitzien. (mislukt)

Maar het weer ziet er de komende 2 weken nog best oke uit met een zonnetje en 20+ graden

1 like

Ik ben gewoon ziek geworden met dit gore weer. Snotneus en was vandaag helemaal bezweet nat van een stukje fietsen van 10 minuten. Vandaag de hele dag de ramen tegen elkaar open laten staan en het is nu boven 24 graden. Lig nu als een zoutzak in bed bij te komen :hot_face:.

Woeps heb je perongeluk gequote zie ik na het posten, dat was niet de bedoeling

2 likes

Ik vind dit geen leuke wekker… Rommelt al even hier… Je hoort ze gewoon kraken… brrrr…

30 likes

Ik vind het zooo jammer dat het opeens zo vroeg donker wordt en 's ochtends zo laat licht. :sob:

6 likes

Ja ik kijk nu al er tegenop dat het wintertijd wordt, dan is het helemaal zo vroeg donker (en waarom ook, je houdt hoogstens 2 weken langer wat eerder licht in de ochtend).

3 likes

Ik heb een paar jaar geleden pas ontdekt dat de wintertijd vijf maanden duurt en de zomertijd zeven maanden. Dat vind ik elk jaar weer een troostende gedachte.

17 likes

Tja, dat boeit me echt minder. Liever dat dan dat het om 18:00 al donker is. Of het nou om 9 uur licht wordt of om 10 uur, je moet toch nog steeds in het donker opstaan.

2 likes

ā€œWinterdepressieā€ is bij mij nu begonnen pff voel me echt 10 x kutter nu al, en het valt eigenlijk nog mee met de donkere dagen. Maar ja moeilijk opstaan en is nu al zo donker meh

Naast dat wintertijd de standaardtijd is.

3 likes