verdorie lig net weer lekker onder mn dekbedje
Doordat het weer binnenkort verandert heb ik vandaag een stevige migraine. En die felle zon helpt ook niet echt mee
Vanaf morgen wordt het van dat wisselvallige weer waarin je niet goed weet wat je aan moet trekken. Ik haat dat, geef me of zomers weer of warme truien weer, niet van dat laagjes-weer
Ja, die overgangs periode is ruk. Sochtends moet je een jas en regenbroek aan en smiddags loopt het zweet van je kop.
Ik vind het vandaag weer bloedheet en hoor het dat het in de rest van Nederland grijs is. Hier volop zon
Het is hier zo extra benauwd, word niet goed.
Hier is het bewolkt maar ook super benauwd. Echt ellendig. Zon kan ik hebben maar dit klamme weer moet echt oprotten.
Nu al weer klaar met de herfst, grijze bende
Ik snap echt niet wat ik aanmoet, maar mezelf kennende ben ik altijd te warm gekleed dus ik kan nu best nog blote benenā¦
Ik wil dat het of kouder wordt zodat ik mijn dikke truien, jassen en uggs aan kan of dat het warmer wordt en ik mijn bikini aan kan. Dit stomme tussenweer is echt niks.
Wat een klote wind en die regen weer. In een week tijd van zomer naar de herfst!
Echt KUTWEER ja
Dit kan toch bijna nooit want die dingen kunnen niet tegen regen toch?
Ze worden er niet mooier van, maar kunnen wel tegen wat regen hoor.
Ik dacht dat dat suĆØde heel gevoelig was en vlekken krijgt van water.
Heb de mijne wel ingespoten maar kreeg alsnog het advies ze niet in regen te dragen.
Zou kunnen, heb het idee dat dat bij mij destijds wel mee viel; maar ik heb alleen hele oude en ik vind Uggs (alle schoenen eigenlijk) gebruiksvoorwerpen en dan worden ze maar lelijk.
Het regent toch niet altijd? Ik doe ze in principe alleen aan als het droog blijft en dat is behoorlijk vaak. En als er dan per ongeluk toch een paar druppels op vallen jammer dan. Gebruiksvoorwerpen indd!
Wat een kutweer.
Pfff mensen die zeggen “ik hou van de herfst, zo lekker knus“. Negen van de tien keer zit je in de herfst dus op de fiets in deze kutwind en -regen.
Ja en in het donker
Op de een of andere manier word ik toch altijd verrast over hoe donker het weer is, ik vind het nu alweer lastig laat staan in december straks