Dik onweer hier net even inclusief hagel. Hoi herfst
Echt KUTWEER ja
Dit kan toch bijna nooit want die dingen kunnen niet tegen regen toch?
Ze worden er niet mooier van, maar kunnen wel tegen wat regen hoor.
Ik dacht dat dat suĆØde heel gevoelig was en vlekken krijgt van water.
Heb de mijne wel ingespoten maar kreeg alsnog het advies ze niet in regen te dragen.
Zou kunnen, heb het idee dat dat bij mij destijds wel mee viel; maar ik heb alleen hele oude en ik vind Uggs (alle schoenen eigenlijk) gebruiksvoorwerpen en dan worden ze maar lelijk.
Het regent toch niet altijd? Ik doe ze in principe alleen aan als het droog blijft en dat is behoorlijk vaak. En als er dan per ongeluk toch een paar druppels op vallen jammer dan. Gebruiksvoorwerpen indd!
Wat een kutweer.
Pfff mensen die zeggen “ik hou van de herfst, zo lekker knus“. Negen van de tien keer zit je in de herfst dus op de fiets in deze kutwind en -regen.
Ja en in het donker
Op de een of andere manier word ik toch altijd verrast over hoe donker het weer is, ik vind het nu alweer lastig laat staan in december straks
Ik haat het ook dat het dan van donker naar grauw naar donkrr gaat.
Ik zie allemaal mensen met een jas maar het is zo warmmm wel een kut wind
Ik haal mijn daglichtlamp en vitamine D weer uit de kast Elk jaar vraag ik me in deze periode weer af waarom ik voor die paar weekjes lekker weer (25+ graden met zon) nog in Nederland woon
Ja die wind is zo zo kut. Ik ben zo slap en ik kan daar gewoon amper doorheen fietsen. En je zweet je kapot, tenzij je de wind mee hebt. Ik stond gister voor zoān spoorwegovergang en ik kon gewoon niet meer opstappen heb wel het gevoel dat het daar nog meer waait maargoed. Ik zat te kloten met zoān tas aan mn stuur en al een volle rugzak. Toen heeft zoān puber ff die tas die aan mn stuur zat gedragen sheehz haha.
Vooral het klamme van dit weer vind ik kut. Ik zweet me de ballen
Dit dus. Heb ik ook in de zomers. Laat het koud en droog zijn of snikheet en droog, maar laat die vieze klammigheid lekker weg svp.
Ik had ergens een beetje zin in wat kouder weer omdat ik een maand lang heet weer had gehad. En ik dacht oh dit jaar heb ik niet zon winterdip. Nou 2 weken verder en ik heb er al geen zin meer in. Ik haat laagjes en eigenlijk is het nog best warm behalve sochtends en savonds. En die kut wind plus zo vroeg donker vind ik echt vreselijk. Sochtends je bed uitkomen als het nog donker is is ook echt een ramp.
Nee ik heb het geprobeerd maar ik haaat dit seizoen. En een serietje kijken met een latte op de bank is ook maar 1x pw leuk.
Herkenbaar. Na een dag of twee ben je klaar met herfst / lattes / series bingen. Ik word er ook soort van loom van na een tijdje.
Heb al zoān daglichtlamp, slik al vit D, maar enige wat echt helpt is als de zon weer een keer schijnt dan āvalt het meeā, maar zulke dagen heb je bijna niet dit seizoen.
Vanaf morgen komt de hele week het zonnetje weer tevoorschijn
Ja ik zag het, hoop dat het zo lang mogelijk aanhoudt