Ik doe precies hetzelfde! Ik drink toch alleen water dus poets ook vroeg mn tanden. Ga alleen nog plassen voordat ik mn bed in rol, ideaal.
Ik vind dit weer echt stom. 's Ochtends is het best fris dus heb ik een jasje aan, maar ik eindig op de fiets wel elke keer met een zweetrug en opvliegers Of koud of warm, niet dit stomme tussenweer echt waar.
Het is zo freaking benauwd. Dit weekend wordt het 25 graden hou even op nu.
Lang leve de opwarming van de aarde
Vanochtend kwam ik in mn zomerkleren het lokaal binnen. Allemaal leerlingen in truien, lange broeken etc; âwaarom heb je zomerkleren aan?â. Ehm omdat het 24 graden is 's middags. Ik wil herfst!
Ja ik zag ook iedereen om me heen in lange broeken, truien en jassen. Ik denk dat mensen snel geneigd zijn om zich warm te kleden omdat het sâochtends later licht is en het âal oktoberâ is maar totaal niet bezig zijn met de temperatuursverwachting? Of mensen zijn koukleumen, maar ik zou echt kapot gaan op een dag als vandaag in herfstkleding.
Ik had ook herfstkleding aan. Ging prima!
Ja omdat het vandaag opeens koud is, vergeleken met gister.
Maar gister had ik dat ook
Ik vind herfstkleding sowieso een breed begrip want ik zie ook regelmatig minirokjes als herfstfit en als het écht herfstweer is vind ik dat toch vrij koud.
Precies dit gewoon, echt fuck off. Ik wil gewoon grauw herfstweer nu. Het is goed zo haha
Ik vind dit lichte zomerweer ook heerlijk, maar dan wel in de zomer Ik kijk de hele tijd uit naar dat gezellige grauwe herfstweer en dan is het ineens weer 25 graden, echt irritant haha. Ik vind dit echt niks, omdat ik er gewoon een error van krijg in mijn hoofd. Sowieso zijn herfst en lente mijn favoriete seizoenen, dus ik wil nu echt gewoon dat gezellige herfstweer, niet meer dit rare weer dat er net tussenin zit haha
Wat ik vooral haat is dat het eerst lekker herfstig weer is, maar dat de zon er dan steeds tussendoor komt. Het is het één of het ander en niet zoân mix van alles.
Herfstweer met zon is toch juist perfect?
Ik ben de zon echt even zat. Ik wil een hele dag binnen zitten omdat het regent en stormt. Dat ik in begin van de middag met paraplu een koffie kan halen met snacks voordat de storm echt begint en vervolgens de rest van de middag lekker op de bank kan hangen met mân luie kont. Vanuitgaande dat dit uiteraard in het weekend gebeurd, wat nooit zo is
Ik voel me met de zon zo verplicht om nog vanalles in de tuin te doen
Zon? jongens waar zijn jullie want hier is het gewoon koud en grijs
zaterdag al kans op natte sneeuw :â(
Alles is zo drastisch dit jaar? Niet rustig opwarmen maar gelijk 30+ en nu is het in 1 nacht winter geworden. Mijn autisten brein vindt dit veel te snel gaan, ik wil kunnen wennen!
Gewoon je Stoov pakken en chillen