Op de voorspelling van mijn woonplaats van de komende 9 dagen zijn maar 4 dagen met zon/droog en de rest grijs met regen .
Maar misschien valt het mee, hoop iig op droog weer. Het regent hier nu vanaf ik wakker ben en ben er nu alweer klaar mee.
Ik ben vandaag zonder dollen 6 keer natgeregend. Lig nu onder een dekentje op de bank en ga nergens meer heen toedeloe.
Man het is koud vandaag. Kom net thuis in een
en tis gewoon 17 graden binnen
Ik heb het net bloedheet door fietsen etc en nu juist weer ijskoud nu ik binnen zit.
Kan hier echt niks mee
Wat is het hier rustig. Is dit dan het perfecte weer voor iedereen? Niet te warm, wel zonnig en droog
Die zitten straks weer te janken dat het zo koud is🌞
Dit is wel gelukt toch?
Ik vind het koud maar te heet voor een trui. Vreselijk maar ben al blij dat het niet regent
Voor mij wel, ik geniet!
Saaaaaame ik wil dan gewoon naar bed en elke avond sta ik zuchtend en puffend voor die spiegel.
Ik doe precies hetzelfde! Ik drink toch alleen water dus poets ook vroeg mn tanden. Ga alleen nog plassen voordat ik mn bed in rol, ideaal.
Ik vind dit weer echt stom. 's Ochtends is het best fris dus heb ik een jasje aan, maar ik eindig op de fiets wel elke keer met een zweetrug en opvliegers Of koud of warm, niet dit stomme tussenweer echt waar.
Het is zo freaking benauwd. Dit weekend wordt het 25 graden hou even op nu.
Lang leve de opwarming van de aarde
Vanochtend kwam ik in mn zomerkleren het lokaal binnen. Allemaal leerlingen in truien, lange broeken etc; “waarom heb je zomerkleren aan?”. Ehm omdat het 24 graden is 's middags. Ik wil herfst!
Ja ik zag ook iedereen om me heen in lange broeken, truien en jassen. Ik denk dat mensen snel geneigd zijn om zich warm te kleden omdat het s’ochtends later licht is en het “al oktober” is maar totaal niet bezig zijn met de temperatuursverwachting? Of mensen zijn koukleumen, maar ik zou echt kapot gaan op een dag als vandaag in herfstkleding.
Ik had ook herfstkleding aan. Ging prima!
Ja omdat het vandaag opeens koud is, vergeleken met gister.
Maar gister had ik dat ook
Ik vind herfstkleding sowieso een breed begrip want ik zie ook regelmatig minirokjes als herfstfit en als het écht herfstweer is vind ik dat toch vrij koud.