Klaag hier over het weer #2

Kut regen kut seizoen. Overal ook die gladde blaadjes.

6 likes

Ga telkens bijna op me smoel.

1 like

Maar echt ! Dood eng.

1 like

Hoe valt deze qua maat?

3 likes

Redelijk op maat! Als je twijfelt tussen twee maten, zou ik de kleinste kiezen.

1 like

Ja hier in Zuid Holland ook! Vet. Ik was aan het sporten buiten en ineens flits pats boem :zap: toch maar snel naar huis haha

3 likes

Hier ook! Wij hadden zelfs een inslag bij ons huis. Hij is bij de carport ingeslagen waardoor die stuk is, garagedeur gaat niet meer omhoog. Schrokken ons rot van de klap! Verder viel enkel de stroom uit doordat de stoppen eruit vlogen maar binnen doe gelukkig alles het nog wel.

3 likes

Ik schrok me dood gisternacht. Ik ben normaal niet bang voor onweer maar het was zooo hard en duurde zooo lang niet normaal!

3 likes

Maar echt, beter regent het zo antidepressiva want ik verpieter.

9 likes

Na een tijdje moet de regen in de lucht toch op zijn?

1 like

Al die wind die voorspeld is voor de komende dagen. Echt zo’n hekel aan. Dan heb ik nog liever dat het plenst.

6 likes

Tegenovergestelde klacht van hierboven (sorry!). Ik zat helemaal te hopen dat als er dan toch storm komt het morgenochtend begint en mn trein niet gaat zodat ik lekker kan uitslapen omdat ik toch niet naar mn werk kan. Maar het gaat pas in de middag echt flink waaien dus je zal net zien dat mn trein terug niet gaat. Daar heb ik niets aan.

7 likes

Er is weinig wat ik minder haat. Het constante lawaai van die wind, niet even rustig buiten kunnen zijn
ugh.

4 likes

Ja ik kan er ook niet tegen, krijg er een heel onrustig gevoel van. En m’n bijholten hebben er ook een hekel aan.

1 like

Waait zo hardd lig er wakker van
En elke dag regen in mn weer app word ik ook nie blij van

1 like

Ik ben al 10 minuten aan het uitstellen om naar buiten te gaan. Ik hoop ook zo dat dat het ov normaal blijft rijden

1 like

Ja idd, ik woon ook in een groene provincie maar werd rond 6 uur wakker van de wind :joy:

Wij gaan vanmiddag met kantoor klootschieten :smiling_face_with_tear:

3 likes

Hahaha mijn werk heeft ook een team uitje maar ik kon “helaas” alleen mee naar het etentje want de activiteit zat vol. Hoorde ze al over buiten en regenjas meenemen enzo. Dus vind het niet heel erg.

4 likes

Ongevraagde tip maar haal alles bij de ANWB van human nature!

Ik heb een jas, broek & schoencovers van hun al zeker 6 jaar en nog steeds top. En een regenpet van de HEMA. Iedereen is altijd doorweekt en ik ben zelfs met de ergste regen droog

3 likes

Weer storm als ik met mijn kat naar de dierenarts moet (vorige keer met Poly was het ook raak) :expressionless:. Gelukkig is er vervoer maar ben blij als we er zijn.