Precies dit gewoon, echt fuck off. Ik wil gewoon grauw herfstweer nu. Het is goed zo haha
Ik vind dit lichte zomerweer ook heerlijk, maar dan wel in de zomer Ik kijk de hele tijd uit naar dat gezellige grauwe herfstweer en dan is het ineens weer 25 graden, echt irritant haha. Ik vind dit echt niks, omdat ik er gewoon een error van krijg in mijn hoofd. Sowieso zijn herfst en lente mijn favoriete seizoenen, dus ik wil nu echt gewoon dat gezellige herfstweer, niet meer dit rare weer dat er net tussenin zit haha
Wat ik vooral haat is dat het eerst lekker herfstig weer is, maar dat de zon er dan steeds tussendoor komt. Het is het één of het ander en niet zo’n mix van alles.
Herfstweer met zon is toch juist perfect?
Ik ben de zon echt even zat. Ik wil een hele dag binnen zitten omdat het regent en stormt. Dat ik in begin van de middag met paraplu een koffie kan halen met snacks voordat de storm echt begint en vervolgens de rest van de middag lekker op de bank kan hangen met m’n luie kont. Vanuitgaande dat dit uiteraard in het weekend gebeurd, wat nooit zo is
Ik voel me met de zon zo verplicht om nog vanalles in de tuin te doen
Zon? jongens waar zijn jullie want hier is het gewoon koud en grijs
zaterdag al kans op natte sneeuw :’(
Alles is zo drastisch dit jaar? Niet rustig opwarmen maar gelijk 30+ en nu is het in 1 nacht winter geworden. Mijn autisten brein vindt dit veel te snel gaan, ik wil kunnen wennen!
Gewoon je Stoov pakken en chillen
Eerst even een weekje weer aan mn kruik wennen elke week beetje warmte erbij hahaha
Fucking kou
Van zomerkleding naar winterkleding, kan mijn herfstgarderobe niet eens gebruiken
Ik sliep vorige week nog met de ventilator aan en nu lig ik als een burrito opgerold in m’n dekbed alsnog te bibberen?
Echt exact dit. Laat ons even wennen joh.
Ik heb ook allemaal leuke tussenjasjes gekocht, maar daar is het gewoon te koud voor Zo kut.
Ongevraagd advies, maar ik heb vorig jaar deze (gevoerde) regenjas gekocht en het was echt mijn beste aankoop van 2022:
Ik heb het zo niet normaal koud. En dan smiddags komt ineens de zon en dan drijf ik mn winterjas uit. Maar sochtends en savonds ben ik echt een ijsblok.
Ahhh dit lijkt me het perfecte topic!
Afgelopen dagen binnen gezeten om te werken, morgen en overmorgen ga ik met een vriend een paar dagen weg… en regen! Voor vrijdag geven ze nu 30mm regen aan. 30MM!! Dat kan toch niet?!
Oh deze is wel echt goed ik heb hem ook in Bordeaux. Ik heb nooit regenjassen gehad maar ga al ruim een half jaar elke dag op de fiets naar werk ruim 30 min fietsen en het lekt echt niet door. Verder idd warm.