Klaag hier over het weer #2

Wordt het überhaupt een tel droog vandaag? Ik moet nog spullen verhuizen daar heb ik zo geen zin in hoor

2 likes

Jeetje wat een kutweer. Ook echt een hekel aan mensen die zeggen dat je niet van suiker bent gemaakt als je geen zin hebt om een dag durende stortbui te trotseren. Kom net van de kapper af en heel m’n haar is verpest door die !@#$% regen, dus nu kan ik het opnieuw doen :rage:

3 likes

Dit weer is echt heerlijk om mee binnen te zitten met een kop thee maar helaas moet ik gewoon op de tocht werken :sob:

4 likes

Nee hier volgens mij niet.

Ik was er ook bang voor dus ik heb maar heen en weer gerend toen het zachter regende, hebben de buren ook weer een pleziertje :wink:

1 like

Maar het is wel warme wind!

Kut regen kut seizoen. Overal ook die gladde blaadjes.

6 likes

Ga telkens bijna op me smoel.

1 like

Maar echt ! Dood eng.

1 like

Hoe valt deze qua maat?

3 likes

Redelijk op maat! Als je twijfelt tussen twee maten, zou ik de kleinste kiezen.

1 like

zo het onweert hier echt ZO niet normaal hard, heb nog nooit zoiets gehoord (midden NL)

3 likes

Ja hier in Zuid Holland ook! Vet. Ik was aan het sporten buiten en ineens flits pats boem :zap: toch maar snel naar huis haha

3 likes

Hier ook! Wij hadden zelfs een inslag bij ons huis. Hij is bij de carport ingeslagen waardoor die stuk is, garagedeur gaat niet meer omhoog. Schrokken ons rot van de klap! Verder viel enkel de stroom uit doordat de stoppen eruit vlogen maar binnen doe gelukkig alles het nog wel.

3 likes

Ik schrok me dood gisternacht. Ik ben normaal niet bang voor onweer maar het was zooo hard en duurde zooo lang niet normaal!

3 likes

Maar echt, beter regent het zo antidepressiva want ik verpieter.

9 likes

Na een tijdje moet de regen in de lucht toch op zijn?

1 like

Al die wind die voorspeld is voor de komende dagen. Echt zo’n hekel aan. Dan heb ik nog liever dat het plenst.

6 likes

Tegenovergestelde klacht van hierboven (sorry!). Ik zat helemaal te hopen dat als er dan toch storm komt het morgenochtend begint en mn trein niet gaat zodat ik lekker kan uitslapen omdat ik toch niet naar mn werk kan. Maar het gaat pas in de middag echt flink waaien dus je zal net zien dat mn trein terug niet gaat. Daar heb ik niets aan.

7 likes

Er is weinig wat ik minder haat. Het constante lawaai van die wind, niet even rustig buiten kunnen zijn…ugh.

4 likes