Ik denk dat je beter voor iets kan gaan wat er wellicht minder mooi uitziet maar wel echt tegen heel veel regen kanš. In die van mij zweet je ook niet das ook wel prettig anders ben je alsnog nat en warm
Mijn regenjas van de Zara is prima voor een regenbuitje, maar in combi met keiharde wind en regen gaat het dwars door mān jas bij de naden.![]()
Ik heb ook een (goedkopere) regenjas van Decathlon die veel beter is.
Ik woon aan zee en ga met de tram naar werk. Ben nu al chagrijnig omdat de tram er vanmiddag wss mee op gaat houden ![]()
Is dat zo? Bij de laatste storm reden de trams in mijn herinnering ook gewoon?
Ik weet het niet, ik vermoed het. Maar dit stelt mij wel gerust haha.
Wordt alleen vervelend als er takken etc op de rails waaien, maar dat ruimen ze meestal wel snel op. Trams rijden gaat beter zonder problemen door dan de treinen etc.
Mijn rains is volledig waterdicht maar ik heb het ook binnen een minuut hartstikke warm met dat ding aan
Ja dit stond al wel een maand ofzo gepland dus wel pech dat t net nu zo slecht weer is hahahaha. We sluiten ook nog eens af met een stamppotbuffet, veel Nederlandser kan niet.
Ik heb ook een jas van Human Nature. Heb mezelf echt uitgelachen toen ik er een jas kocht maar wil niet meer anders. Hij is warm genoeg voor op de fiets, komt geen wind doorheen en waterdicht. (Nee het is niet mijn mooiste jas maar hij staat best leuk, soort parka.)
Ik vind Rains echt prut kwaliteit. In ieder geval die jassen met alleen maar drukknopen gaan snel kapot is mijn ervaring
Agu heeft tegenwoordig ook echt mooie regenjassen. Dat is toch wel het regenjassen/pakken merk. Wel aan de prijs.
Ik woon aan de kust vlakbij de zee en de storm is serieus voelbaar hier. Ik ben niet echt bang maar wel op mijn ongemak. Daarnet is het raam van een van de slaapkamers gewoon opengewaaid. Gelukkig reageerden mijn binnenkatten bang i.p.v. dat ze naar buiten ontsnapt zijn. Ik zou eigenlijk naar buiten moeten gaan om boodschappen (is mijn vrije dag vandaag) maar durf toch niet zo goed.
Het is nu nog code geel, vanaf 14.00. Dus als je echt moet zou ik nu gaan. Maar als je je er niet prettig bij voelt en je nog wel wat te eten in huis hebt dan lekker niet doen.
Thanks! Ik woon in Belgiƫ en hier is het code oranje. Ik blijf binnen denk ik.
Ik ben in zuid Holland net op de fiets naar de winkel geweest en het was wel stormachtig maar prima te doen! Eigenlijk geen idee hoe het verloop op de dag is, of het vanmiddag nog erger wordt?
āT zou vanmiddag vanaf 14:00 erger worden.
Crap. Ik moet letterlijk om 14.30 van Utrecht naar den haag.
Ik ook hahah, in Den Haag waait het ook altijd 10x zo hard voor mān gevoel
Ik zou kijken of je het kunt verzetten. En anders veel succes š«”
Nee kan niet helaas. Dan laat ik wel heel veel mensen zitten. Maar heb niet zoān vertrouwen of ik in de avond (ben daar om 20.00 klaar) nog terug kom in Alkmaar met de trein dus misschien moet ik maar een hotel boeken vast.