Ja ik kan er ook niet tegen, krijg er een heel onrustig gevoel van. En m’n bijholten hebben er ook een hekel aan.
Waait zo hardd lig er wakker van
En elke dag regen in mn weer app word ik ook nie blij van
Ik ben al 10 minuten aan het uitstellen om naar buiten te gaan. Ik hoop ook zo dat dat het ov normaal blijft rijden
Voor een provincie zonder waarschuwing waait het hard! Hoe erg is het dan wel niet verderop?
Ja idd, ik woon ook in een groene provincie maar werd rond 6 uur wakker van de wind
Wij gaan vanmiddag met kantoor klootschieten
Hahaha mijn werk heeft ook een team uitje maar ik kon “helaas” alleen mee naar het etentje want de activiteit zat vol. Hoorde ze al over buiten en regenjas meenemen enzo. Dus vind het niet heel erg.
Ongevraagde tip maar haal alles bij de ANWB van human nature!
Ik heb een jas, broek & schoencovers van hun al zeker 6 jaar en nog steeds top. En een regenpet van de HEMA. Iedereen is altijd doorweekt en ik ben zelfs met de ergste regen droog
Weer storm als ik met mijn kat naar de dierenarts moet (vorige keer met Poly was het ook raak) . Gelukkig is er vervoer maar ben blij als we er zijn.
Ik denk dat je beter voor iets kan gaan wat er wellicht minder mooi uitziet maar wel echt tegen heel veel regen kan😂. In die van mij zweet je ook niet das ook wel prettig anders ben je alsnog nat en warm
Mijn regenjas van de Zara is prima voor een regenbuitje, maar in combi met keiharde wind en regen gaat het dwars door m’n jas bij de naden.
Ik heb ook een (goedkopere) regenjas van Decathlon die veel beter is.
Ik woon aan zee en ga met de tram naar werk. Ben nu al chagrijnig omdat de tram er vanmiddag wss mee op gaat houden
Is dat zo? Bij de laatste storm reden de trams in mijn herinnering ook gewoon?
Ik weet het niet, ik vermoed het. Maar dit stelt mij wel gerust haha.
Wordt alleen vervelend als er takken etc op de rails waaien, maar dat ruimen ze meestal wel snel op. Trams rijden gaat beter zonder problemen door dan de treinen etc.
Mijn rains is volledig waterdicht maar ik heb het ook binnen een minuut hartstikke warm met dat ding aan
Ja dit stond al wel een maand ofzo gepland dus wel pech dat t net nu zo slecht weer is hahahaha. We sluiten ook nog eens af met een stamppotbuffet, veel Nederlandser kan niet.
Ik heb ook een jas van Human Nature. Heb mezelf echt uitgelachen toen ik er een jas kocht maar wil niet meer anders. Hij is warm genoeg voor op de fiets, komt geen wind doorheen en waterdicht. (Nee het is niet mijn mooiste jas maar hij staat best leuk, soort parka.)
Ik vind Rains echt prut kwaliteit. In ieder geval die jassen met alleen maar drukknopen gaan snel kapot is mijn ervaring
Agu heeft tegenwoordig ook echt mooie regenjassen. Dat is toch wel het regenjassen/pakken merk. Wel aan de prijs.
Ik woon aan de kust vlakbij de zee en de storm is serieus voelbaar hier. Ik ben niet echt bang maar wel op mijn ongemak. Daarnet is het raam van een van de slaapkamers gewoon opengewaaid. Gelukkig reageerden mijn binnenkatten bang i.p.v. dat ze naar buiten ontsnapt zijn. Ik zou eigenlijk naar buiten moeten gaan om boodschappen (is mijn vrije dag vandaag) maar durf toch niet zo goed.