Maar is het niet TE warm? Omdat regenjassen zo slecht ademen, als je daar dan je normale winterkleding doet en daarop een gevoerde regenjas dan ga je toch heel snel zweten?
Ik dacht het wordt vandaag warm maar het is al de hele dag 8 graden, kijk ik op de temp. kaart is het in de onderste helft van t land wel gewoon warm. Zo oneerlijk.
Ik had deze: Dames Regenjas Janice Burgundy | America Today
Zonder dat witte zachte teddy stof. Is iets koeler dan de variant van hierboven. Deze heb ik gedragen met trui eronder in de maanden mrt/april toen het nog best koud was in de ochtenden. Persoonlijk zweet ik niet zo snel dus had er weinig last van.
Je bedoelt benauwd, drukkend en vochtig (en grijs en regenachtig) ipv warm dan, het is hier nu nog 16 graden maar het was echt geen lekker weer vandaag ofzo.
Wilde hetzelfde zeggen ja. Warm betekend niet perse lekker. Het was echt ultra goor vandaag. Plakkerig en benauwd
Pff die voorspellingen voor vandaag⦠mag ik weer slapen alsjeblieft
Pff vandaag moet ik me echt even opladen om heel de dag buiten te gaan werken
Met dit weer kun je gewoon niets
Wat een kut weer. Het kan ook niet 1 seconde droog zijn. Gelukkig krijg ik vandaag mijn nieuwe poncho binnen, zodat ik mijn tas in vervolg ook droog kan houden.
Uggs en hoodie aan, maar heb het nog steeds zo koud
Wordt het überhaupt een tel droog vandaag? Ik moet nog spullen verhuizen daar heb ik zo geen zin in hoor
Jeetje wat een kutweer. Ook echt een hekel aan mensen die zeggen dat je niet van suiker bent gemaakt als je geen zin hebt om een dag durende stortbui te trotseren. Kom net van de kapper af en heel mān haar is verpest door die !@#$% regen, dus nu kan ik het opnieuw doen
Dit weer is echt heerlijk om mee binnen te zitten met een kop thee maar helaas moet ik gewoon op de tocht werken
Nee hier volgens mij niet.
Ik was er ook bang voor dus ik heb maar heen en weer gerend toen het zachter regende, hebben de buren ook weer een pleziertje
Maar het is wel warme wind!
Kut regen kut seizoen. Overal ook die gladde blaadjes.
Ga telkens bijna op me smoel.
Maar echt ! Dood eng.
Hoe valt deze qua maat?