Klaag hier over het weer #2

Het is nu nog code geel, vanaf 14.00. Dus als je echt moet zou ik nu gaan. Maar als je je er niet prettig bij voelt en je nog wel wat te eten in huis hebt dan lekker niet doen.

1 like

Thanks! Ik woon in België en hier is het code oranje. Ik blijf binnen denk ik.

1 like

Ik ben in zuid Holland net op de fiets naar de winkel geweest en het was wel stormachtig maar prima te doen! Eigenlijk geen idee hoe het verloop op de dag is, of het vanmiddag nog erger wordt?

1 like

‘T zou vanmiddag vanaf 14:00 erger worden.

1 like

Crap. Ik moet letterlijk om 14.30 van Utrecht naar den haag.

Ik ook hahah, in Den Haag waait het ook altijd 10x zo hard voor m’n gevoel

3 likes

Ik zou kijken of je het kunt verzetten. En anders veel succes 🫡

Nee kan niet helaas. Dan laat ik wel heel veel mensen zitten. Maar heb niet zo’n vertrouwen of ik in de avond (ben daar om 20.00 klaar) nog terug kom in Alkmaar met de trein dus misschien moet ik maar een hotel boeken vast.

2 likes

Als je dat kunt veroorloven, is dat wel het meest verstandig

1 like

Ik houd van storm! Ik ben vandaag vrij en heb al mijn boodschappen al gedaan, pakketjes opgehaald en m’n hond al 2x uitgelaten. Dus in principe hoef ik niet meer naar buiten de komende uren. Ik ga alleen naar buiten als het echt begint te stormen en ik even naar de hopelijk hoge golven aan zee kan kijken. Maar het valt me tot nu toe nu nog een beetje tegen.

9 likes

Ik woon in Den Haag en vind het echt helemaal ruk vandaag. Er staan 2 grote bomen voor mijn woonkamer en de wind staat precies de kant van mijn huis op. Ben toch telkens onrustig of er niet ineens takken deze kant op vliegen of de boom omvalt mijn richting op. Voel soms ook echt het huis trillen door de windvlagen. Blij als het weer wat gaat zakken.

1 like

Oh dat vind ik echt niet? Ik heb de roze forumjas al jaaaren en nog steeds top!

4 likes

Mijn Rains jas is fantastisch! Zeker een aanrader.

3 likes

Nou ik ben niet thuis gekomen, gestrand bij mn collega in Utrecht.
In den haag eigenlijk weinig van het weer gemerkt, omdat we op het hoogtepunt in de bubbel van het ziekenhuis waren, maar helaas reed m’n trein toch niet toen we eenmaal buiten waren om 21.15 uur. Gelukkig was de weg naar Utrecht met de auto wel goed te doen, maar daar reed ie nog steeds niet helaas. Morgenochtend nog een poging.

1 like

Ik kan maar niet slapen door dat kut geluid

5 likes

Saaaame :unamused:

2 likes

Alsof de klok vorig weekend niet 1, maar 3 uur is teruggegaan. Het is nu al zo ziek vroeg donker door dit jankweer, om 4 uur lijkt het gewoon al klaar.
Kijk nu al weer uit naar 22 december zodat je cliche kan zeggen “Nou, de kortste dag hebben we weer gehad HAHA” :cry:

17 likes

Nou echt ja! Kan me niet voorstellen dat het vorige week dan al om half 7 donker was. Lijkt veel meer te schelen.:tired_face:

4 likes

Ik lig alleen maar dutjes te doen. Mijn lichaam maar ook gemoedstoestand wil in winterslaap.

Zo’n daglichtlamp, helpt dat ook om iets meer energie te krijgen? En welke heb jij, werkt die goed?

Ik heb nu elke avond om 6 uur al zo iets van " Oh straks naar bed" en dan moet ik nog uuuuuren wakker blijven.

8 likes