Redelijk op maat! Als je twijfelt tussen twee maten, zou ik de kleinste kiezen.
zo het onweert hier echt ZO niet normaal hard, heb nog nooit zoiets gehoord (midden NL)
Ja hier in Zuid Holland ook! Vet. Ik was aan het sporten buiten en ineens flits pats boem toch maar snel naar huis haha
Hier ook! Wij hadden zelfs een inslag bij ons huis. Hij is bij de carport ingeslagen waardoor die stuk is, garagedeur gaat niet meer omhoog. Schrokken ons rot van de klap! Verder viel enkel de stroom uit doordat de stoppen eruit vlogen maar binnen doe gelukkig alles het nog wel.
Ik schrok me dood gisternacht. Ik ben normaal niet bang voor onweer maar het was zooo hard en duurde zooo lang niet normaal!
Maar echt, beter regent het zo antidepressiva want ik verpieter.
Na een tijdje moet de regen in de lucht toch op zijn?
Al die wind die voorspeld is voor de komende dagen. Echt zoān hekel aan. Dan heb ik nog liever dat het plenst.
Tegenovergestelde klacht van hierboven (sorry!). Ik zat helemaal te hopen dat als er dan toch storm komt het morgenochtend begint en mn trein niet gaat zodat ik lekker kan uitslapen omdat ik toch niet naar mn werk kan. Maar het gaat pas in de middag echt flink waaien dus je zal net zien dat mn trein terug niet gaat. Daar heb ik niets aan.
Er is weinig wat ik minder haat. Het constante lawaai van die wind, niet even rustig buiten kunnen zijnā¦ugh.
Ja ik kan er ook niet tegen, krijg er een heel onrustig gevoel van. En mān bijholten hebben er ook een hekel aan.
Waait zo hardd lig er wakker van
En elke dag regen in mn weer app word ik ook nie blij van
Ik ben al 10 minuten aan het uitstellen om naar buiten te gaan. Ik hoop ook zo dat dat het ov normaal blijft rijden
Voor een provincie zonder waarschuwing waait het hard! Hoe erg is het dan wel niet verderop?
Ja idd, ik woon ook in een groene provincie maar werd rond 6 uur wakker van de wind
Wij gaan vanmiddag met kantoor klootschieten
Hahaha mijn werk heeft ook een team uitje maar ik kon āhelaasā alleen mee naar het etentje want de activiteit zat vol. Hoorde ze al over buiten en regenjas meenemen enzo. Dus vind het niet heel erg.
Ongevraagde tip maar haal alles bij de ANWB van human nature!
Ik heb een jas, broek & schoencovers van hun al zeker 6 jaar en nog steeds top. En een regenpet van de HEMA. Iedereen is altijd doorweekt en ik ben zelfs met de ergste regen droog
Weer storm als ik met mijn kat naar de dierenarts moet (vorige keer met Poly was het ook raak) . Gelukkig is er vervoer maar ben blij als we er zijn.
Ik denk dat je beter voor iets kan gaan wat er wellicht minder mooi uitziet maar wel echt tegen heel veel regen kanš. In die van mij zweet je ook niet das ook wel prettig anders ben je alsnog nat en warm
Mijn regenjas van de Zara is prima voor een regenbuitje, maar in combi met keiharde wind en regen gaat het dwars door mān jas bij de naden.
Ik heb ook een (goedkopere) regenjas van Decathlon die veel beter is.