Klaag hier over het weer #2

aaah bah! sterkte

Oh heb met je te doen… Zag het inderdaad zo voorbij trekken, hier maar paar klappen onweer gehad…

Edit paar uurtjes later;
Is toch een tornado geweest bij Beek!

De lucht lijkt wel groen hier ofzo, heel onheilspellend

Edit: nƩt op tijd mijn raam dicht haha, wat een regen

nou inderdaad, dit weekend 13 graden? :rage:

1 like

Ik word zo onrustig van die harde wind de hele tijd, bah.

4 likes

Maar echt, ik zat ook al te denken. Is de zomer altijd zo laat? Ik draag gewoon nog een dikke jas bah

4 likes

Same word er knettergek van en naar buiten vind ik ook geen hol aan meer zo.

4 likes

Ja zo koud word er echt helemaal somber van, wil zo graag lekker warm weer, het is al bijna juni inderdaad schrik er bijna van

2 likes

Klopt maar als ik voor mezelf spreek dan vergelijk ik het met vorige jaren, toen was het al een stuk langer een stuk warmer.

3 likes

Is er ook meer wind dan vorige jaren of lijkt het maar zo? Ik heb het idee dat het dit jaar erg veel is.

Morgen een dagje herfst dus… :sweat_smile:

Nou edit van mij 12 uur later… Tis best lekker… Fris maar met zon en hier en daar wat wolkjes en regen, maar geen brrr herfstdag!

Er is niks wat ik meer haat dan wind

:mad:

3 likes

Gemiddelde temperatuur is 19 graden voor deze tijd, dat is het de afgelopen dagen en nu echt niet geweest.

1 like

Maar de weken daarvoor wel. We hebben meer warme dagen gehad dan koudere hoor.

1 like

Het ging mij er meer om dat er werd gezegd dat deze temperaturen niet uitzonderlijk zijn voor nu, terwijl ze toch wel een stuk lager liggen dan het gemiddelde.

1 like

Gemiddelde temperatuur betekent dat het erboven kan liggen (zoals afgelopen weken) en ook eronder kan liggen (zoals nu). Maakt de huidige temperatuur nog steeds niet uitzonderlijk voor eind mei.

4 likes

Oh oke! Nja blijft balen even vind ik.

2 likes

Ik vind het ook echt te koud, het is bijna juni :smiling_face_with_tear: Hopelijk wordt het een lange zomer :sunny:

5 likes

Snap ik hoor. Komende tijd gaat het weer omhoog naar het gemiddelde!

1 like
5 likes