Ik woon aan zee en ga met de tram naar werk. Ben nu al chagrijnig omdat de tram er vanmiddag wss mee op gaat houden
Is dat zo? Bij de laatste storm reden de trams in mijn herinnering ook gewoon?
Ik weet het niet, ik vermoed het. Maar dit stelt mij wel gerust haha.
Wordt alleen vervelend als er takken etc op de rails waaien, maar dat ruimen ze meestal wel snel op. Trams rijden gaat beter zonder problemen door dan de treinen etc.
Mijn rains is volledig waterdicht maar ik heb het ook binnen een minuut hartstikke warm met dat ding aan
Ja dit stond al wel een maand ofzo gepland dus wel pech dat t net nu zo slecht weer is hahahaha. We sluiten ook nog eens af met een stamppotbuffet, veel Nederlandser kan niet.
Ik heb ook een jas van Human Nature. Heb mezelf echt uitgelachen toen ik er een jas kocht maar wil niet meer anders. Hij is warm genoeg voor op de fiets, komt geen wind doorheen en waterdicht. (Nee het is niet mijn mooiste jas maar hij staat best leuk, soort parka.)
Ik vind Rains echt prut kwaliteit. In ieder geval die jassen met alleen maar drukknopen gaan snel kapot is mijn ervaring
Agu heeft tegenwoordig ook echt mooie regenjassen. Dat is toch wel het regenjassen/pakken merk. Wel aan de prijs.
Ik woon aan de kust vlakbij de zee en de storm is serieus voelbaar hier. Ik ben niet echt bang maar wel op mijn ongemak. Daarnet is het raam van een van de slaapkamers gewoon opengewaaid. Gelukkig reageerden mijn binnenkatten bang i.p.v. dat ze naar buiten ontsnapt zijn. Ik zou eigenlijk naar buiten moeten gaan om boodschappen (is mijn vrije dag vandaag) maar durf toch niet zo goed.
Het is nu nog code geel, vanaf 14.00. Dus als je echt moet zou ik nu gaan. Maar als je je er niet prettig bij voelt en je nog wel wat te eten in huis hebt dan lekker niet doen.
Thanks! Ik woon in België en hier is het code oranje. Ik blijf binnen denk ik.
Ik ben in zuid Holland net op de fiets naar de winkel geweest en het was wel stormachtig maar prima te doen! Eigenlijk geen idee hoe het verloop op de dag is, of het vanmiddag nog erger wordt?
‘T zou vanmiddag vanaf 14:00 erger worden.
Crap. Ik moet letterlijk om 14.30 van Utrecht naar den haag.
Ik ook hahah, in Den Haag waait het ook altijd 10x zo hard voor m’n gevoel
Ik zou kijken of je het kunt verzetten. En anders veel succes 🫡
Nee kan niet helaas. Dan laat ik wel heel veel mensen zitten. Maar heb niet zo’n vertrouwen of ik in de avond (ben daar om 20.00 klaar) nog terug kom in Alkmaar met de trein dus misschien moet ik maar een hotel boeken vast.
Als je dat kunt veroorloven, is dat wel het meest verstandig
Ik houd van storm! Ik ben vandaag vrij en heb al mijn boodschappen al gedaan, pakketjes opgehaald en m’n hond al 2x uitgelaten. Dus in principe hoef ik niet meer naar buiten de komende uren. Ik ga alleen naar buiten als het echt begint te stormen en ik even naar de hopelijk hoge golven aan zee kan kijken. Maar het valt me tot nu toe nu nog een beetje tegen.