Klaag hier over het weer #2

Wat waait het hard zeg. Veel erger dan laatst met de storm hier. Kwam geen centimeter vooruit op de fiets.

Regen, hagel en wind maken zo’n herrie, kan er gewoon niet van slapen. Echt tikkeltje te heftig dit haha

2 likes

Ja onze vlinderboomstruik is omgeknakt echt zonde

Ik ging gisteren van mijn ouders naar huis en tussen Veenendaal en Ede was de snelweg gewoon wit van de sneeuw en hagel. Vond het best eng rijden want de strepen op de weg waren niet meer te zien en er waren allerlei flarden neerslag waardoor je ook echt minder zicht had. Gelukkig reedt iedereen heel rustig. En dan paar km verder op, was het droog en kon je gewoon weer normale snelheid rijden. Heel vreemd.

3 likes

‘T is zo koud. Ik ben het niet meer gewend joh :cold_face:

1 like

Het regent echt de hele dag hier. Ze moeten aankomende zomer niet gaan zeiken over water tekort. Ik denk dat er vandaag al minstens een zwembad vol naar beneden is gestort

7 likes

Krabben :sob::sob::sob:

2 likes

Mijn winterjas is kapot gegaan en ik moet vandaag buiten werken :smiling_face_with_tear: dus nu heb ik maar een soort dik vest onder een matige herfstjas gepropt. Kan nu bijna niet meer bewegen maar o well

1 like

Echt blij dat het het vandaag even zonnig was. Lang geleden dat het zo’n koude en natte herfst is geweest als ik t me goed herinner.
En het lijkt allemaal ook zoveel langzamer te gaan omdat iedereen al eind augustus over kerst begint pfff…klaar met dit jaar.

6 likes

Fucking sneeuw… echt kill me

4 likes

Ik ben juist teleurgesteld dat ik hier geen sneeuw heb. Ben gek op sneeuw.

10 likes

Jij bent niet goed

2 likes

Liever sneeuw dan hagel en regen

2 likes

Nu al van dat januari jank weer en het is nog geen eens december. Wat is deze maand walgelijk langzaam voorbij gegaan zeg godverdomme, nog minstens 4 maanden van dit. Ik wil naar Australie.

4 likes

Ik wil terug naar juni van dit jaar. De hele maand lekker weer, elke dag zonnig maar ook niet te warm. Precies goed en je kon nog prima slapen niet van dat plakkerige benauwde weer. Daarna hebben we eigenlijk een schijtzomer gehad en deze herfst is ook niks want je kan geen mooie wandeling maken door die constante kutregen.

13 likes

Ik trek de kou nu al niet meer. -4 doe even normaal.

3 likes

Het lijkt wel alsof het weer in de menopauze zit. De temperaturen schieten alle kanten op

6 likes

Gisteren een kwartier bezig geweest om mijn auto rijklaar te maken. Dikke laag bevroren sneeuw, en een laag ijzer er overheen. Deuren die niet open gingen, oh ik haat winter!
En ja, liever een zonnetje dan regen maar dan alsjeblieft zonder die winterse neerslag.

Haha global warming heet het :stuck_out_tongue_winking_eye::smiling_face_with_tear:

@SpeedOfSound ik heb ook 10x liever kou dan regen hoor blegh.

2 likes

Mijn auto laat me inmiddels helemaal staan dus ik ga de hele week al fietsen, ik ben hier niet voor gemaakt dat geglibber