Klaag hier over het weer #2

Ik woon in Den Haag en vind het echt helemaal ruk vandaag. Er staan 2 grote bomen voor mijn woonkamer en de wind staat precies de kant van mijn huis op. Ben toch telkens onrustig of er niet ineens takken deze kant op vliegen of de boom omvalt mijn richting op. Voel soms ook echt het huis trillen door de windvlagen. Blij als het weer wat gaat zakken.

1 like

Oh dat vind ik echt niet? Ik heb de roze forumjas al jaaaren en nog steeds top!

4 likes

Mijn Rains jas is fantastisch! Zeker een aanrader.

3 likes

Nou ik ben niet thuis gekomen, gestrand bij mn collega in Utrecht.
In den haag eigenlijk weinig van het weer gemerkt, omdat we op het hoogtepunt in de bubbel van het ziekenhuis waren, maar helaas reed m’n trein toch niet toen we eenmaal buiten waren om 21.15 uur. Gelukkig was de weg naar Utrecht met de auto wel goed te doen, maar daar reed ie nog steeds niet helaas. Morgenochtend nog een poging.

1 like

Ik kan maar niet slapen door dat kut geluid

5 likes

Saaaame :unamused:

2 likes

Alsof de klok vorig weekend niet 1, maar 3 uur is teruggegaan. Het is nu al zo ziek vroeg donker door dit jankweer, om 4 uur lijkt het gewoon al klaar.
Kijk nu al weer uit naar 22 december zodat je cliche kan zeggen ā€œNou, de kortste dag hebben we weer gehad HAHAā€ :cry:

17 likes

Nou echt ja! Kan me niet voorstellen dat het vorige week dan al om half 7 donker was. Lijkt veel meer te schelen.:tired_face:

4 likes

Ik lig alleen maar dutjes te doen. Mijn lichaam maar ook gemoedstoestand wil in winterslaap.

Zo’n daglichtlamp, helpt dat ook om iets meer energie te krijgen? En welke heb jij, werkt die goed?

Ik heb nu elke avond om 6 uur al zo iets van " Oh straks naar bed" en dan moet ik nog uuuuuren wakker blijven.

8 likes

Dan ben ik weer om 2 uur snachts aan het spoken word ik ook niet vrolijk van haha.

2 likes

Ik heb mijn daglichtlamp nu eindelijk besteld. Slechter dan deze week kan het niet gok ik, zowel qua energie als somberheid. Kom maar op met die lamp :comet:

7 likes

Al deze regen :sob:

Gisteren kwam het echt met bakken naar beneden, heel m’n schoenen zijn nog nat.

Vandaag een plas bij het oversteken verkeerd ingeschat en bijna verdronken. Make it stop.

6 likes

:sob:

Ik moet straks een uur fietsen en het is zo waterkoud dat ik overweeg mezelf helemaal warm te fƶhnen voor ik mijn jas aan doe. Denk ook echt met jaloezie aan de forummer met een regenbroek van €180.

3 likes

Stopt het ooit nog met regenen :cry:

2 likes

Ik roep echt iedere dag ā€œals het morgen droog is ga ik ein-de-lijk de achtertuin opruimen!ā€. Maar het wordt nooit droog :rage:

1 like

Haha het was het hele weekend droog :grimacing:

2 likes

Ik moest het hele weekend werken :rage::rage::rage:

Vandaag er weer aan herinnerd hoe VRESELIJK ik het vind als het in gebouwen zo tering heet en benauwd is door de verwarming zodra het buiten kouder wordt. Echt ik word er gewoon beroerd van als ik daar te lang moet zitten. En dat mensen dan gaan zeiken als je een raam openzet want ā€œkoudā€ :sob: en nu is het ineens weer 10 graden warmer dan vanochtend met windkracht 5?? En zweette ik me weer kapot op de fiets in mijn winterjas tegen de wind in (Ja sorry het was een zware dag qua temperatuur regulatie)

9 likes

Soms moet je gewoon even ventileren.

5 likes